fbpx

5 skaitmeninės rinkodaros tendencijos 2019 metais

marketingas black friday
Kaip e-komercijos portalai gali pritaikyti Messenger marketingą Black Friday išpardavimams
2018-11-19
Messenger skenuojamas kodas
6 būdai, kaip Messenger skenuojamas kodas gali pasitarnauti Jūsų verslui
2018-11-27
Skaitmeninės rinkodaros tendencijos

Ar esate matę filmą Bado Žaidynės? Grupelė paauglių kovoja už būvį nuolat besikeičiančioje aplinkoje. Jeigu sugebi prisitaikyti - laimi, jeigu ne - miršti.

Negalėtume visiškai tapatinti šio filmo su skaitmeninės rinkodaros lauku, tačiau ši industrija evoliucionuoja ir įpučia naujų vėjų ypatingai greitai. Kol dar yra šiek tiek laiko iki 2019-ųjų, kviečiame susipažinti su 5 tendencijomis, kurias ignoruoti ateinančiais metais būtų tikra nuodėmė.

 
  1. Dirbtinis intelektas
  2. Dirbtinis intelektas šiuo metu yra opi tema skaitmeninės rinkodaros pasaulyje, tačiau nors ne kiekvienas supranta ir žino to pritaikymo galimybes, panašu, kad ši technologija jau įgauna savo formą.

    Viena pagrindinių, šiuo metu dažniausiai pritaikomų dirbtinio intelekto formų, yra chatbot'ai. Nesunku nuspėti, kad chatbot'ai bei Messenger marketingas įgaus pagreitį 2019 metais.

    Dirbtinio intelekto pritaikymas leis vartotojui gauti tikslius atsakymus akimirksniu, nė nespėjus išjungti pokalbio. Messenger chatbot ne tik reaguoja bei pateikia atsakymą į užklausą greičiau, negu žmonės, tačiau ir renka informaciją apie vartotojus, kuri leidžia juos segmentuoti ir pagal tai personalizuoti turinį.

    Dirbtinis intelektas

    Messenger susirašinėjimo platformą naudoja net 1.3 milijardo vartotojų kiekvieną mėnesį, o šis skaičius, panašu, ir toliau nenustos augti.

  3. Video
  4. Video ir toliau išliks tarp efektyviausių reklamos formatų. Taip yra todėl, kad vidutinis vartotojo dėmesio išlaikymas ir toliau trumpėja, o per ypatingai trumpą laiko tarpą vartotojui lengviau vartoti vaizdinį - video, nei tekstinį ar statinio vaizdo turinį.

    Informaciją pateikdami šiuo formatu, prekiniai ženklai per trumpesnį laiką gali pasakyti kur kas daugiau.

    Skaitmeninės rinkodaros tendencijos

    81% vartotojų teigia, kad prekinio ženklo video padėjo jiems priimti sprendimą pirkti.

    76% verslų teigia, kad video marketingas padėjo padidinti jų pardavimus.

    72% vartotojų teigia, kad mieliau renkasi pažiūrėti video apie produktą nei skaityti jo aprašymą.

  5. Socialinių tinklų stories
  6. Stories nepaliaujamai užkariauja socialinių tinklų vartotojų dėmesį, šitaip suteikiant progą prekių ženklų sekėjams parodyti savo akimirkas tam tikram limituotam laikui. FOMO (fear of missing out) pojūtis skatina vartoti turinį iškart, dėl to prekių ženklai gali džiaugtis didesniu organiniu pasiekiamumu.

    Svarbu, kad stories turinys būtų kuo natūralesnis, autentiškesnis. Socialinių tinklų vartotojai taip pamėgo šį formatą todėl, kad gali pamatyti ne nuglūdintą iki tobulumo turinį post'ui, bet tai, kas yra natūralu, gyva, tikra.

    socialinių tinklų stories

    Vienas iš tokią funkciją turinčių socialinių tinklų gigantų Instagram šiemet pristatė galimybę produktus žymėti įrašuose bei stories. Tai leidžia vartotojams įsigyti produktus nė neišjungus Instagram. Be jokios abejonės, šios funkcijos realizavimas atneš puikių rezultatų ateinančiais metais.

  7. Influenceriai
  8. Influencerių marketingas ir ateinančiais metais susilauks ne ką mažiau dėmesio nei šiemet. Nors daugelis prekių ženklų jau tai išbandė ir susidarė įvairią nuomonę, 2019 metais influencerių marketingas turės daugiau apibrėžtumo, bus lengviau pamatuojamas jo efektyvumas. Tai vis dar bus puikus būdas prekės ženklo žinomumui didinti.

    Skaitmeninės rinkodaros tendencijos

    Ateinančiais metais, norint gerų rezultatų, labiau atkreipti dėmesį reikėtų į strateginę influencerių reklaminės kampanijos pusę.

  9. Visual search (vaizdinė paieška)
  10. Visual search gali perkelti vartotojo patirtį į visiškai kitą lygį. Toks paieškos būdas atveria galimybę vartotojui vietoj įprastos tekstinės paieškos užklausos panaudoti nuotrauką, iš kurios algoritmas pats atrenka reikiamus raktinius žodžius paieškai.

    Skaitmeninės rinkodaros tendencijos

    Kylant tokio tipo paieškos vartotojų skaičiui, kiekvienas prekės ženklas turėtų pasirūpinti tuo, kad tokios paieškos rezultatuose atsidurtų tinkamu metu ir užimtų tinkamą poziciją.

     
    Išvados

    Skaitmeninės rinkodaros tendencijos keičiasi taip greitai, kad prisitaikyti neretai tampa iššūkiu. Tačiau vaikytis kiekvienos tendencijos būtų bergždžia.

    Reikėtų suprasti, kad šias tendencijas nulemia ne kas kitas, o vartotojai. Kiekvieno prekinio ženklo tikslas yra atsidurti ten, kur vartotojai praleidžia daugiausia laiko, ten, kur juos nesunku pasiekti.

    Būtent todėl svarbu gerai žinoti savo tikslinę auditoriją ir suprasti, kokiu būdu geriausia ją pasiekti, kadangi kas tinka mūsų vartotojams, nebūtinai tiks Jūsų vartotojams.

       

Chatbot Checklist

Gauk patarimus efektyviam chatbot'o funkcionavimui užtikrinti

Top