fbpx

6 būdai, kaip Messenger skenuojamas kodas gali pasitarnauti Jūsų verslui

Skaitmeninės rinkodaros tendencijos
5 skaitmeninės rinkodaros tendencijos 2019 metais
2018-11-20
Messenger marketingas
Kaip Messenger marketingas padėjo LEGO 3.4 karto padidinti reklamos atsiperkamumą
2018-11-27
Messenger skenuojamas kodas

Ko gero viena plačiausiai pritaikomų, tačiau mažiausiai naudojamų Messenger funkcijų, kurią realizuoja labai nedaug verslų - Messenger skenuojamas kodas. Ši funkcija atveria itin plačias galimybes susieti offline aplinką su Messenger pokalbiu. Pateikiame Jums net 6 būdus, kaip šią funkciją galima pritaikyti Jūsų versle.


6 būdai, kaip gali būti pritaikomas Messenger skenuojamas kodas

  1. Skaitant pranešimą
  2. Vienas iš didesnių iššūkių pranešėjui, skaitančiam pranešimą, yra išlaikyti klausytojų dėmesį. Nepaslaptis, kad prezentacija turėtų būti kuo interaktyvesnė ir skatinti klausytojų įsitraukimą. Taigi, skenuojamas kodas yra puikus to realizavimo pavyzdys.

    Darote kavos pertraukėlę? Puiku, ekrane galite įjungti skenuojamą kodą, kurį panaudoję klausytojai galėtų į Messenger gauti svarbiausių Jūsų ką tik pristatytų minčių konspektą.

    Norite susirinkti dalyvių kontaktus? Pamirškite standartinę elektroninio pašto užrašinėjimo ant popieriaus lapo formą. Pranešimo pabaigoje paskatinkite klausytojus nuskenuoti Messenger kodą. Taip ne tik suteiksite prezentacijai interaktyvumo, tačiau turėsite puikią galimybę siųsti follow-up žinutes klausytojams ateityje.

     
  3. Vizitinės kortelės
  4. Paverskite savo vizitinę kortelę leads'ų generavimo įrankiu panaudodami skenuojamą kodą, vedantį į Messenger chatbot.

    Nuskenuotas kodas atves žmogų į automatinio susirašinėjimo seką, kurioje galėtų būti aprašytas Jūsų verslas, būti palikti Jūsų kontaktiniai duomenys ar pateikiama bet kokia kita informacija.

    Skenuojamas kodas vizitinėje kortelėje labai praverstų networking'o renginiuose. Net jeigu pašnekovas jo nenuskenuos, tai be abejonės išsirutulios į neblogą pokalbio temą.

  5. Papildomai informacijai / akcijoms pateikti
  6. Messenger skenuojami kodai gali būti pritaikomi įvairiuose prekybos/paslaugų versluose papildomai informacijai/akcijoms pateikti.

    - Drabužių parduotuvėje skenuojamas kodas galėtų pateikti informacijos apie dydžius, leisti vartotojui pasitikrinti, kurioje parduotuvėje yra norimas dydis.

    - Maisto prekių parduotuvėse skenuojamas kodas galėtų pateikti informacijos apie produkto sudėtį bei jo maistinę vertę.

    - Restoranuose skenuojamo kodo pagalba būtų galima peržvelgti meniu Messengeryje.

     
  7. Lojalumo programos
  8. Messenger skenuojamas kodas gali padėti fizinėje erdvėje veikiantiems verslams skaitmenizuoti savo lojalumo programas išnaudojant Messenger chat bot potencialą.

    Kiekvieno apsilankymo/apsipirkimo metu vartotojas galėtų nuskenuoti Messenger kodą. Tokiu būdų kauptųsi vartotojo lojalumo taškai, kurių kiekis būtų atvaizduojamas Messenger pokalbyje. Surinkus tam tikrą taškų kiekį, vartotojas galėtų gauti prizą/nuolaidą ar kitu Jūsų sugalvotu būdu pateikiamą vertę.

    Tokio tipo lojalumo programa puikiai pritaikoma kavinėms, restoranams, sporto klubams, parduotuvėms ir kitiems verslams.

  9. Marškinėliai
  10. Ketinate dalyvauti parodoje ar renginyje, kur turėsite atstovauti savo prekinį ženklą?

    Messenger skenuojamas kodas ant marškinėlių ne tik žadins smalsumą jį nuskenuoti, tačiau ir bus puiki proga Jums įtraukti savo potencialius klientus į prenumeratorių sąrašą, su kuriuo Jūsų chatbotas vėliau palaikytų komunikaciją.

     
  11. Parodos
  12. Nors technologijos sparčiai žengia į priekį, jų pritaikymas tam tikrose srityse vis dar yra pakankamai silpnas. Bene kiekvienoje parodoje ar kitame tokio tipo renginyje nesunku pastebėti žmones, nešinus pluoštą įvairių lankstinukų bei brošiūrų, kurios, ko gero, iškart atsiduria šiukšlių dežėje. Norite to išvengti? Informaciją pateikite tokiu būdu, koks jam yra priimtiniausias.

    Skenuojamas Messenger kodas galėtų pasitarnauti net keliais aspektais.

    Esant dideliems praeivių srautams, ne visada užtenka žmogiškųjų resursų, kad pavyktų tuo pat metu individualiai bendrauti su dideliu kiekiu žmonių. Taigi, susidomėję žmonės didelę dalį informacijos galėtų gauti Messengeryje.

    Messengerio bot'as galėtų perteikti tą pačią informaciją, esančią lankstinuke, tačiau vartotojui priimtinesniu būdu. Tai ne tik prisidėtų prie gamtos tausojimo mažinant brošiūrų skaičių, tačiau leistų vartotojui gauti labiau personalizuotą informaciją, negu pateikiamą lankstinuke.

    Tikriausiai jau žinote, kad kiekvienas vartotojas, nuskenavęs Messenger kodą ir įvykdęs bent minimalią interakciją su juo, patenka į prenumeratorių sąrašą. Atsižvelgiant į Messenger žinučių atidarymo rodiklius, galima daryti prielaidą, kad tai atneštų kur kas geresnius rezultatus siunčiant follow-up žinutes elektroniniu paštu.

Išvados

Tai tik keletas pavyzdžių, įrodančių, kad skenuojamas kodas gali būti pritaikomas labai kreatyviai. Atradus tinkamiausią būdą Jūsų verslui, tai gali atnešti labai gerų rezultatų.

Jeigu nuspręsite naudoti skenuojamą Messenger kodą, neužmirškite, jog labai svarbu vartotoją nukreipti teisinga linkme ir tinkamai jį informuoti, kaip tokį kodą galima skenuoti. Taip pat užtikrinkite, kad Messenger chatbotas, kuris užmegs kontaktą su kodą nuskenavusiu vartotoju, užtikrins geriausią įmanomą susirašinėjimo patirtį.

Chatbot Checklist

Gauk patarimus efektyviam chatbot'o funkcionavimui užtikrinti

Top