fbpx

no-repeat;left top;;

auto

Chatbotai yra galingas įrankis, galintis atnešti kur kas daugiau rezultatų nei Jūs galvojate. Tai nėra tik informacijos pateikimas naujoje platformoje ar naujas kanalas spam'ui. Messenger pokalbių robotai gali tapti unikaliu sprendimu Jūsų verslo tikslams pasiekti bei rezultatams akseleruoti.

Kaip ir betkoks kitas funkcionalus rinkodaros sprendimas, šis reikalauja geros strategijos, nepriekaištingo įgyvendinimo, tinkamo ištestavimo, pastovaus optimizavimo bei daugelio kitų procesų.

Neretai asmenys, bandantys chatbotus kurti patys, neturi reikalingų kompetencijų atlikti visus šiuos procesus.

Pateiksime keletą priežasčių, kodėl kai kuriais atvejais verta patikėti chatbot ir Messenger marketingo darbus agentūrai.

Laikas

Savo srities specialistai darbus atliks greičiau

no-repeat;left top;;

auto

0px

Kaip ir bet kurioje srityje, taip ir Messenger botų kūrimu: savo srities specialistai darbus atliks ne tik kokybiškiau, bet ir greičiau. Na, o kad laikas yra pinigai (ir kai kurie pasiginčytų, kad kur kas daugiau) Jūs tikriausiai jau žinojote.

Tam, kad išmoktumėte kurti pokalbių robotus gali tekti praleisti nemažai laiko ieškant informacijos ir praktikuojantis. Agentūrose dirbantys specialistai jau turi patirties ir žino, kaip optimaliai išnaudoti savo laiką chatbot projektų įgyvendinimui.

no-repeat;left top;;

auto

laiko taupymas

center

Jei chatbot'o neplanuojate kurti pats, koją kišti gali žmogiškųjų resursų trūkumas. Agentūrose dirba specialiai projektams dedikuoti savo sričių profesionalai, kurie komandiniu darbu įgyvendina aukšto lygio pokalbių patirtį vartotojams.

Be to, agentūros jau yra dirbusios su panašiais klientais ir žino dažniausiai pasitaikančias klaidas bei geriausias praktikas. Tai sutaupo labai daug laiko įgyvendinime ir testavimuose.

Rezultatai

Specialistai žino kokių rezultatų tikėtis ir kaip jų pasiekti

Neretai įmonės vadovas ar rinkodaros specialistas nėra susidūrę su Messenger marketingu bei pokalbių robotais. Daugeliu atveju jiems tiesiog trūksta supratimo apie susirašinėjime dalyvaujančio vartotojo psichologiją, pokalbių marketingo strategiją bei galimus rezultatus. Tai kiša koją dar pirmose projekto stadijose, kai reikia užsibrėžti tikslus ir nustatyti naujus pardavimų bei klientų aptarnavimo procesus.

Negana to, chatbot'o parengimo eigoje dažnai pritrūksta tam tikrų įgūdžių ir tai sutrukdo projektą išpildyti iki galo ir įgalinti vartotojams maksimaliai teigiamą patirtį.

Kompetencijos

Kokie įgūdžiai reikalingi kuriant chatbot'us

Chatbotas nėra tiesiog teksto atvaizdavimas susirašinėjimo formatu. Po tuo slypi kur kas daugiau procesų, kuriems reikalingas specifinis žinių rinkinys.

no-repeat;left top;;

auto

įgūdžiai kuriant chatbotus

center

  1. Storytelling'as
  2. Tam, kad chatbotas būtų efektyvus, jis turi būti įtraukiantis. Neįdomus, nuobodus ar monotoniškas chatbotas ne tik neskatins vartotojų įsitraukimo, bet, tikėtina, privers vartotoją palikti pokalbį.

    Norint išlaikyti vartotoją įsitraukusį, svarbu, kad chatbotas gebėtų komunikuoti vartotojui priimtina kalbėsena bei stiliumi.

  3. Pokalbių dizainas ir UX
  4. Labai svarbu, kad chatbotas tinkamai atvaizduotų reikiamą informaciją, diversifikuojant ją į tinkamo dydžio teksto blokų, vizualinių elementų bei atsakymo mygtukų kombinacijas.

    Messengeryje informacija negali būti pateikiama chaotiškai. Ji turi būti dėstoma po truputį, kas kart skatinant vartotojo interakciją.

    Projektuojant vartotojo patirtį Messengeryje, reikia prognozuoti galimas vartotojo reakcijas ir pagal pritaikyti tolesnės susirašinėjimo eigos variacijas. Kad tinkamai tai atlikti, reikalingos susirašinėjimo psichologijos bei chatbotų praktinės žinios.

  5. Grafinis dizainas
  6. Nors susirašinėjimo aplikacijose vyrauja tekstas, vartotojo patirtį svarbu praturtinti ir grafiniais elementais. Jie suteikia pokalbiui gyvumo, interaktyvumo.

    Grafiniai elementai turi atitikti bendrą prekės ženklo identitetą tam, kad vartotojo pasąmonėje suveiktų asociatyvumas ir prekės ženklas taptų dar geriau įsimenamas.

    Įvairūs grafiniai elementai: nuotraukos, gif'ai, video, gali būti naudojami ir įprastų žinučių eigoje, ir kortelių ar sąrašo viršeliuose.

  7. Pardavimų procesų optimizavimas
  8. Tam, kad pasiekti kuo geresnių paradvimų rodiklių, svarbu išsaiškinti optimaliausius pardavimų procesus ir panaudojant Messenger chatbotus, automatizuoti pirkimo patirtį potencialiems ir esamiems klientams. Tam reikalingos specifinės pardavimų psichologijos žinios ir gebėjimas pritaikyti automatizaciją vartotojų problemų, trukdančiu užbaigti pirkimą, sprendimui.

  9. Klientų aptarnavimo automatizavimas
  10. Šiais laikais klientai nori būti aptarnaujami kuo greičiau. Chatbotai atveria galimybę tai daryti 24/7.

    Klientų aptarnavimo automatizavimas įtraukia tokius procesus, kaip vartotojų užklausų analizė, raktažodžių ir atsakymų variantų sąsajos vystymas, pateiktų atsakymų tikslumo analizė bei optimizavimas.

  11. Programavimas ir integracijos
  12. Sudėtingesni chatbot sprendimai gali būti įgyvendinti tik rašant unikalų kodą. Vienas iš galingiausių chatbotų pritaikymo būdų yra integracijos. Chatbotas gali būti integruojamas į svetainę, internetinę parduotuvę, CRM sistemas, duomenų bazes ir begalę kitų kanalų. Tinkamai išvystytas chatbotas pasižymi galimybe apdoroti didelius kiekius informacijos, ją priimti ar išsiųsti ir pateikti betkokia norima forma.

  13. Skaitmeninė rinkodara
  14. Tam, kad chatbotas funkcionuotų, reikalingas srautas. Jį galima siųsti įvairiais skaitmeninės rinkodaros būdais. Tačiau svarbiausia - atvesti tikslinę auditoriją su kuo mažesniais kaštais. Plačiau apie Messenger marketingą.

  15. Analitika ir segmentacija
  16. Vienas pagrindinių Messenger marketingo ir chatbotų išskirtumų - itin plačios segmentacijos galimybės. Vartotojų segmentacija leidžia personalizuoti turinį. Aktualiausias turinys pateikiamas aktualiausiu laiku užtikrina itin gerą vartotojo patirtį, kuria bei palaiko glaudų ryšį su vartotoju.

    Kad tinkamai tai atlikti, svarbu sekti duomenis, juos analizuoti ir pagal tai optimizuoti chatbotą.

Rizikos

Kas gali nutikti naudojant prastą chatbotą

Netinkamai reprezentuojamas prekinis ženklas – viena didžiausių rizikų, kuri gali neigiamai formuoti Jūsų potencialių klientų požiūrį į Jūsų produktus ar paslaugas. Messenger marketingo agentūros pritaikys chatbotą pagal Jūsų įmonės stilių ir sukurs unikalų tekstinį bei vizualinį toną.

no-repeat;left top;;

auto

chatbot rizika

center

Ir galiausiai, prastai veikiantis Facebook ar svetainės botas gali labai suerzinti Jūsų lankytojus. Skaudi tiesa – tai yra dažniausia vartotojų reakcija į šių dienų chatbot'us. Tai ne tik gali kainuoti prarastą klientą, bet ir neigiamus atsiliepimus Facebook ar Google paskyrose... O nesilaikant etiškos rinkodaros principų ir duomenų apsaugos reikalavimų, galima nusiskausminti viešu ažiotažu ar bauda.

Projekto pradžia

Kaip išsirinkti chatbotų agentūrą?

Jei nusprendėte dirbti su agentūra, neskubėkite, ir paskirkite laiko pasidomėjimui. Išsiaiškinkite, kokius sprendimus agentūra gali įgyvendinti, kiek patirties turi, kokius rezultatus padėjo pasiekti klientams. Panagrinėkite, kaip veikia jų kurti chatbotai, kokią vertę bei vartotojo patirtį kuria.

Žinoma, neatmeskite galimybės ir pasikonsultuoti su profesionalais. ChatMarketing.Lt komanda nemokamai pakonsultuos ir padės Jums išsiaiškinti Messenger marketingo pritaikymo galimybes Jūsų verslui.

[divider height="30px"]

Gauti konsultaciją

[divider height="50px"]

Pasidaryk pats

Kada verta chatbot'ą kurti pačiam?

Jei visgi nusprendėte, kad negalite sau leisti samdyti chatbot specialistų, galite bandyti pokalbių botą susikurti patys. Tai yra geras sprendimas jei turite tam pakankamai laiko, Jūsų nespaudžia kiti planai ir terminai, neturite didelio lankytojų srauto ir turite reikiamus sugebėjimus.

Apie tai, kaip pasidaryti chatbot'ą pačiam, galite sužinoti čia.

no-repeat;left top;;

auto

30

default

no-repeat;left top;;

auto

no-repeat;left top;;

auto

Nemokama Konsultacija

no-repeat;left top;;

auto

0px

no-repeat;left top;;

auto

no-repeat;left top;;

auto

Sutinku, kad mano duomenys būtų naudojami kontaktavimo tikslais.

no-repeat;left top;;

auto

10px 40px 0 0

50

default

© 2018-2021 UAB ChatMarketing
Privatumo politika
Top chevron-right
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram