fbpx

Kaip BeautyClick išnaudojo Messenger marketingą kosmetikos prekių pardavimams Afrikoje

dance4fun chatbotas
Kaip Messenger marketingas padėjo pasiekti 14X reklamos atsiperkamumą šokių studijai DANCE4FUN
2019-04-30
messenger chatbotas restoranui
Messenger chatbotas restoranui
2019-06-18
LEGO

Sėkmės istorija

BeautyClick yra pirmoji Rytų Afrikos regiono kompanija pradėjusi naudoti Messenger chatbotus ir vykdyti automatizuotą pokalbių komerciją. Pirmąkart pritaikiusi šį įrankį Black Friday kampanijai, Beautyclick strategiškai išnaudojo Messenger rinkodarą ir per 5 mėnesių kampaniją 5 kartus padidino apyvartą. BeautyClick iki šiol išlaikė pokalbių komerciją kaip vieną iš pagrindinių pardavimų kanalų ir šiuo metu turi daugiau nei 120 tūkst. prenumeratorių sąrašą.




Istorija

Apie Beautyclick


BeautyClick – tai didžiausia grožio prekių elektroninė parduotuvė Rytų Afrikos regione. Kompanija yra finansuojama Danijos investuotojų ir vadovo Jesper Drescher. Per tris veiklos metus kompanija pritaikė verslo modelį prie vietinių rinkų ir atrado veikiančią strategiją – pokalbių komerciją (conversational commerce).

beautyclick


Problemos


Prastai konvertuojantis svetainės srautas

Didelis krūvis klientų aptarnavimui



Tikslas


Didinti pardavimus, kuriant patogesnę kliento patirtį ir pašalinant pirkimo proceso trukdžius.



Sprendimas

Messenger marketingas - galimybė užtikrinti, kad susidomėjimas grožio produktais virstų pirkimu

  • Edukuojantis pramoginis turinys, padedantis naudotojui išsirinkti tinkamiausią produktą.

  • Naudotojo duomenų surinkimas žinučių grandinės pabaigoje.

  • Pakartotinė rinkodara per Messenger

Beautyclick Messenger chatbotas

Screenshot 2019-06-18 at 15.12.02
  1. Vartotojai itraukiami per skaitmeninio srauto kanalus.

  2. Automatizuotai pateikiamas interaktyvus edukacinis arba pramoginis turinys.

  3. Susidomėjęs pristatytais produktais, vartotojas atlieka konversiją.

  4. Pagal vartotojų pasirinkimus ir aktyvumą, vyksta segmentavimas.

  5. Pakartotinės rinkodaros principu, vartotojai gauna personalizuotą turinį.


Vartotojai iš skirtingų srauto kanalų patenka į Facebook Messenger paruoštą automatizuotą pokalbį.


Vartotojai įsitraukia į paruoštą interaktyvų edukacinį/pramoginį turinį.



Vartotojui pateikiami jam atrinkti produktai ir nurodomos skirtingos opcijos, vedančios prie pirkimo


Pagal surinktus duomenis, vartotojui reguliariai siunčiamas personalizuotas turinys.


Nutrūkus pirkimo procesui, žmogus bet kada gali perimti pokalbį iš roboto ir užbaigti pardavimą.


Rezultatai

51,000

Prenumeratorių

>1mln.

Išsiųstų žinučių

89%

Atidarymo rodiklis

>5x

Padidėję pardavimai


Messenger marketingas Dance4fun

Rezultatai

Apibendrinimas

  • Marketingo biudžeto perskirstymas didinant dalį, išleidžiamą Messenger marketingui, padėjo padidinti ROI.
  • Nuoseklus prenumeruotojų bazės augimas taip pat prisidėjo prie ROI augimo
  • Galimybė valdyti vartotojo patirtį, konsultantui pratęsiant nutrūkusį pokalbį, padėjo sumažinti neužbaigtų transakcijų kiekį.
  • Automatizuotas pokalbis padėjo greičiau apdoroti didesnį užklausų skaičių.


"ChatMarketing were one of the first to invent messenger marketing in Africa, which helped the Company to improve the full customer journey and increase revenue.“

Jesper Vesten Drescher
CEO, BeautyClick, Danish Business Angel of 2017


Nemokama konsultacija

Vos per 15 minučių mes:

Dirbame tik su tais klientais, kuriems mūsų paslaugos
padėtų spręsti problemas ir augti!


nemokama konsultacija messengeryje

Nemokama Konsultacija

Sutinku, kad mano duomenys būtų naudojami kontaktavimo tikslais.

Top