fbpx

Blogas


2019-04-30
dance4fun chatbotas

Kaip Messenger marketingas padėjo pasiekti 14X reklamos atsiperkamumą šokių studijai DANCE4FUN

Sėkmės istorija Kaune esanti šokių studija “Dance4fun” viena pirmųjų Lietuvoje pritaikė Messenger marketingą ir Chatbotą automatizuotai registracijų sistemai. Messenger Marketingo kampanijos padėjo pasiekti 14X atsiperkamumą bei […]
2019-02-19
messenger marketingas nissan

Kaip Nissan chatbotas padėjo pasiekti 10X didesnius organinius pardavimus iš Facebook

Sėkmės istorija Japoniškų automobilių įmonė Nissan, pritaikydama Messenger chatbotą, per pirmą mėnesį 10 kartų padidino organinius pardavimus iš Facebook ir sėkmingai suprekiavo už 380 tūkst. dolerių. […]
2019-01-28
platformų integracija

Facebook ketina apjungti Messenger, WhatsApp ir Instagram susirašinėjimus į vieną ekosistemą

M. Zuckerberg planuoja apjungti Messenger, WhatsApp ir Instagram į vieną ekosistemą. Nors visos trys aplikacijos ir toliau veiks kaip atskiros, žinučių infrastruktūra leis betkurios iš trijų […]
2019-01-25
chatbots agentūra

Ar verta samdyti chatbotų agentūrą?

Šiais laikais paprastą Facebook Messenger botą pasidaryti gali kiekvienas, tačiau tai gali atlikti ir specializuoti specialistai ar agentūros. Chatbotų kūrimas, neturint žinių ir patirties šioje srityje, […]
2019-01-25

Dažniausiai pasitaikančios Messenger chatbot klaidos

Viena iš pagrindinių klaidų yra strategijos trūkumas. Be jos, Jūsų chatbotas neatliks aiškios funkcijos ir neatneš nei Jums, nei Jūsų klientams didelės naudos. Neinformuoti vartotojo apie […]
2019-01-24

Kaip pasidaryti Messenger chatbotą pačiam

Visų pirma svarbu išsikelti chatboto tikslus. Be jų chatbotas neatliks jokios aiškios funkcijos ir, tikėtina, bus nenaudingas tiek Jums, tiek Jūsų klientams. Prieš pradedant kurti reikia […]
2019-01-24

Ar man reikalingas Messenger chatbotas?

Messenger chatbotas yra įrankis, kurio pagalba vartotojai gali susisiekti su verslu. Facebook Messenger yra antra labiausiai naudojama aplikacija pasaulyje. Kas mėnesį yra išsiunčiama virš 2 milijardų […]
2019-01-23
messenger chatbotas

Kas yra chatbot?

Chatbot yra programinė įranga, kuri supranta klientų užklausas, pateikia atsakymus ir vykdo tam tikras užduotis. Vartotojai praleidžia daugiau laiko susirašinėjimo aplikacijose negu socialiniuose tinkluose. Facebook Messenger […]
2019-01-03
Messenger marketingas

Kodėl Messenger marketingas palieka Email marketingą už nugaros

Messenger chatbotų marketingo populiarumas sparčiai auga. Vieni jau spėjo prisitaikyti prie šio naujo marketingo kanalo, kol kiti vis dar skėsčioja rankomis, nežinodami, kaip šį kanalą galėtų […]
2018-12-31
Lojalumo programa messengeryje

Lojalumo programa Messengeryje: užmirškite įprastas lojalumo korteles

Ar žinojote, kad… Naujo kliento pritraukimas yra 7 kartus brangesnis nei esamo kliento išlaikymas. Lyginant su naujais klientais, esami klientai yra 50% labiau linkę išbandyti naujus […]
2018-12-27
Messenger chatbotas

5 priežastys, kodėl e-komercijoje reikalingas Messenger chatbotas

Po to, kai 2016 metais Facebook pristatė Messenger chatbot’us, daugelis skirtingų tipų verslų ėmė bandyti pritaikyti šią funkciją savo reikmėms. E-komercija yra ta sritis, kurioje chatboto […]
2018-12-18
slim4fun messenger chatbotas

Kaip projektas Slim4Fun išnaudojo Messenger komunikacijai ir balsavimui

Sėkmės istorija Slim4Fun yra pirmasis sveikatingumo projektas Europoje, pritaikęs Messenger chatbot sistemą projekto dalyvių atrankai, komunikacijai su projekto dalyviais ir sekėjais, balsavimo sistemai, partnerių žaidimams bei […]
2018-12-17
Messenger

Kaip Messenger įgalino 30 tūkst. vartotojų per savaitę pasimatuoti naująją V. Beckham kolekciją

Sėkmės istorija Mados dizainerė Victoria Beckham sugebėjo įtraukti net 30,000 sekėjų į Messenger per pirmą savaitę ir pasiekti net 4 kartus didesnį CTR (click-through-rate) už vidutinį […]
2018-12-11
vartotojo patirtis

Vartotojo patirtis Messenger pokalbyje: kaip ją kurti tokią, kokios vartotojas iš tiesų nori

Messenger yra viena asmeniškiausių komunikacijos priemonių. Čia žmonės įpratę kasdien labai laisvu stiliumi bendrauti su savo draugais. Kai į Messenger žinučių dėžutę ima belstis žinutės nuo […]
2018-12-10
chatbotas

Chatbotas Jūsų verslui: 4 būdai, kaip tai pritaikyti intensyviu prieššventiniu laikotarpiu

Nors kalėdos yra ramybės, jaukumo ir susikaupimo metas, prieššventinis laikotarpis yra kupinas skubėjimo, lėkimo bei streso ir neretai tampa galvos skausmu daugeliui verslų. Nemažai inovatoriškesnių prekinių […]
2018-11-27
Messenger marketingas

Kaip Messenger marketingas padėjo LEGO 3.4 karto padidinti reklamos atsiperkamumą

Sėkmės istorija Danų žaislų gigantas LEGO sugebėjo pasiekti net 3.4 karto didesnį ROAS (return on ad spent), Messenger marketingo kampanijoje pritaikydami chatbot’ą padedantį išrinkti kalėdines dovanas. […]
2018-11-27
Messenger skenuojamas kodas

6 būdai, kaip Messenger skenuojamas kodas gali pasitarnauti Jūsų verslui

Ko gero viena plačiausiai pritaikomų, tačiau mažiausiai naudojamų Messenger funkcijų, kurią realizuoja labai nedaug verslų – Messenger skenuojamas kodas. Ši funkcija atveria itin plačias galimybes susieti […]
2018-11-20
Skaitmeninės rinkodaros tendencijos

5 skaitmeninės rinkodaros tendencijos 2019 metais

Ar esate matę filmą Bado Žaidynės? Grupelė paauglių kovoja už būvį nuolat besikeičiančioje aplinkoje. Jeigu sugebi prisitaikyti – laimi, jeigu ne – miršti. Negalėtume visiškai tapatinti […]
2018-11-19
marketingas black friday

Kaip e-komercijos portalai gali pritaikyti Messenger marketingą Black Friday išpardavimams

Kiekvienas e-komercijos verslo savininkas žino, kad juodasis penktadienis yra bene pelningiausia viso paskutiniojo metų ketvirčio diena. Kol reklamos pirkėjai kovoja dėl erdvės jau tradiciniais tampančiuose skaitmeninės […]
Top