Įsivaizduokite, kad dabar 1998-ieji ir jūs esate vienas pirmųjų, susikūręs internetinę svetainę. Jūs būtumėte vieni iš nedaugelio suindeksuotų Google paieškos sistemoje, todėl konkurencija būtų itin maža. Nusikelkite dar seniau, į 1880-uosius, ir įsivaizduokite, kad jūsų telefono numeris yra vienas iš vos keletos įrašytų telefonų knygoje. Ką tai reiškia?
Konkurencija itin maža, o dėmesys Jums - garantuotas.
Messenger chatbotai, kurie šiandien vis dar yra naujovė, pristato analogišką galimybę - itin mažos konkurencijos būdą pasiekti savo klientus.
Visai kaip internetinė svetainė ar telefono numeris,
Messenger chatbotas yra įrankis, kurio pagalba vartotojai gali susisiekti su verslu, pateikti užklausas ir gauti atsakymus į jas.
Yra kelios pagrindinės priežastys, kodėl Jūs jau dabar turėtumėte pradėti naudoti Messenger chatbotą.
Visų pirma, Facebook Messenger yra
antra labiausiai naudojama aplikacija pasaulyje, kurią naudoja 68% išmaniuosiuos įrenginius turinčių žmonių.
Ir tai nėra vien susirašinėjimas su draugais ar artimaisiais. Nielsen tyrimas parodė, kad susirašinėjimas yra antras pagal patogumą būdas vartotojui susisiekti su verslu. Iš viso, tarp vartotojų ir verslų, kas mėnesį yra išsiunčiama virš 2 milijardų žinučių Messengeryje.
Kita priežastis, kodėl dabar geriausias laikas pradėti naudoti Messenger chatbotą, yra tai, jog šiuo metu yra vos 300 tūkst. chatbotų Messengeryje. Tai yra labai mažas skaičius, lyginant su tuo, kad mokamą Facebook reklamą naudoja virš 6 milijonų reklampirkių.
Taip pat, Messenger šiuo metu
pasižymi itin aukštais atidarymo (apie 90%) ir paspaudimo (apie 30%) rodikliais, kai elektroninio pašto rodikliai, atitinkamai, yra apie 20% ir apie 3%.
Plačiau apie tai, kodėl Messenger marketingas yra pranašesnis už email marketingą, galite paskaityti čia.Chatbotas gali atlikti daug funkcijų bei išspręsti įvairias verslų ar vartotojų problemas. Jeigu Jūs turite nemažai srauto; vykdote e-komerciją; sulaukiate daug vartotojų užklausų; aktyviai palaikote ryšį su esamais klientais; ar tiesiog tikite, jog chatbotas gali padėti pasiekti Jūsų verslo tikslų, pabandykite tai pritaikyti sau. Tačiau pirmiausia įsivertinkite, ar
geriau chatbotą pasidaryti pačiam, ar
samdyti profesionaliai tai atliekančią agentūrą.