fbpx

AR MAN REIKALINGAS MESSENGER CHATBOTAS?


  • Messenger chatbotas yra įrankis, kurio pagalba vartotojai gali susisiekti su verslu.
  • Facebook Messenger yra antra labiausiai naudojama aplikacija pasaulyje.
  • Kas mėnesį yra išsiunčiama virš 2 milijardų žinučių Messengeryje tarp vartotojų ir verslų.
  • Messenger pasižymi išskirtinai aukštais atidarymo (apie 90%) ir paspaudimo (apie 30%) rodikliais.
  • Messenger chatboto pagalba galima: pasiekti savo auditoriją nemokamai, sutaupyti laiko ir kaštų klientų aptarnavime, segmentuoti vartotojus ir personalizuoti turinį, identifikuoti bei automatizuotai paskirstyti potencialius klientus, sutrumpinti apsipirkimo kelią ir parduoti Messenger aplikacijoje, palaikyti ryšį su esamais klientais.

Įsivaizduokite, kad dabar 1998-ieji ir jūs esate vienas pirmųjų, susikūręs internetinę svetainę. Jūs būtumėte vieni iš nedaugelio suindeksuotų Google paieškos sistemoje, todėl konkurencija būtų itin maža. Nusikelkite dar seniau, į 1880-uosius, ir įsivaizduokite, kad jūsų telefono numeris yra vienas iš vos keletos įrašytų telefonų knygoje. Ką tai reiškia? Konkurencija itin maža, o dėmesys Jums - garantuotas.

Messenger chatbotai, kurie šiandien vis dar yra naujovė, pristato analogišką galimybę - itin mažos konkurencijos būdą pasiekti savo klientus.

Visai kaip internetinė svetainė ar telefono numeris, Messenger chatbotas yra įrankis, kurio pagalba vartotojai gali susisiekti su verslu, pateikti užklausas ir gauti atsakymus į jas.

KODĖL DABAR

Geriausias laikas pradėti naudoti chatbotus

Yra kelios pagrindinės priežastys, kodėl Jūs jau dabar turėtumėte pradėti naudoti Messenger chatbotą.

Visų pirma, Facebook Messenger yra antra labiausiai naudojama aplikacija pasaulyje, kurią naudoja 68% išmaniuosiuos įrenginius turinčių žmonių.
facebook messenger
Ir tai nėra vien susirašinėjimas su draugais ar artimaisiais. Nielsen tyrimas parodė, kad susirašinėjimas yra antras pagal patogumą būdas vartotojui susisiekti su verslu. Iš viso, tarp vartotojų ir verslų, kas mėnesį yra išsiunčiama virš 2 milijardų žinučių Messengeryje.

Kita priežastis, kodėl dabar geriausias laikas pradėti naudoti Messenger chatbotą, yra tai, jog šiuo metu yra vos 300 tūkst. chatbotų Messengeryje. Tai yra labai mažas skaičius, lyginant su tuo, kad mokamą Facebook reklamą naudoja virš 6 milijonų reklampirkių.

Taip pat, Messenger šiuo metu pasižymi itin aukštais atidarymo (apie 90%) ir paspaudimo (apie 30%) rodikliais, kai elektroninio pašto rodikliai, atitinkamai, yra apie 20% ir apie 3%. Plačiau apie tai, kodėl Messenger marketingas yra pranašesnis už email marketingą, galite paskaityti čia.

PAGRINDINĖS PRIEŽASTYS

Kodėl reikalingas Messenger chatbotas

  1. Galimybė pasiekti savo auditoriją nemokamai
    Facebook kasmet mažina verslų organinį pasiekiamumą, tad pasiekti savo vartotojus darosi vis sudėtingiau bei brangiau. Šioje vietoje padėti gali Messenger. Kiekvienas žmogus, atlikęs interakciją Messenger pokalbyje patenka į Jūsų prenumeratorių sąrašą. Turint omenyje itin aukštus atidarymo rodiklius, galima teigti, jog galite pasiekti bene visus vartotojus (kuriuos nors kartą atvesite į Messenger) visiškai nemokamai.
  2.  
  3. Laiko ir kaštų taupymas klientų aptarnavime
    Klientai nori būti aptarnaujami 24/7 - jie nemėgsta laukti. Samdyti klientų aptarnavimo specialistus, dirbančius visą parą reiškia dideles išlaidas, todėl dirbtinio intelekto pagalba veikiantis chatbotas yra puikus sprendimas, įgalinantis verslus automatizuotai atsakyti į vartotojų užklausas betkuriuo paros metu, išleidžiant kur kas mažiau.

KODĖL DABAR

Geriausias laikas pradėti naudoti chatbotus

  1. Galimybė pasiekti savo auditoriją nemokamai

    Facebook kasmet mažina verslų organinį pasiekiamumą, tad pasiekti savo vartotojus darosi vis sudėtingiau bei brangiau. Šioje vietoje padėti gali Messenger. Kiekvienas žmogus, atlikęs interakciją Messenger pokalbyje patenka į Jūsų prenumeratorių sąrašą. Turint omenyje itin aukštus atidarymo rodiklius, galima teigti, jog galite pasiekti bene visus vartotojus (kuriuos nors kartą atvesite į Messenger) visiškai nemokamai.

  2. Laiko ir kaštų taupymas klientų aptarnavime

    Klientai nori būti aptarnaujami 24/7 - jie nemėgsta laukti. Samdyti klientų aptarnavimo specialistus, dirbančius visą parą reiškia dideles išlaidas, todėl dirbtinio intelekto pagalba veikiantis chatbotas yra puikus sprendimas, įgalinantis verslus automatizuotai atsakyti į vartotojų užklausas betkuriuo paros metu, išleidžiant kur kas mažiau. Chatbotas gali atsakyti į dažnai pasikartojančius klientų klausimus, pateikti informaciją apie užsakymą, priimti rezervacijas bei atlikti daugelį kitų funkcijų. O geriausia tai, kad visa tai atliekama susirašinėjimo formatu - taip, kaip Jūsų vartotojai yra įpratę bendrauti su draugais bei artimaisiais.

  3. Vartotojų segmentavimas ir turinio personalizavimas

    Chatbotų pagalba galima nesunkiai segmentuoti Jūsų vartotojus, ir pagal tai pritaikyti turinį. Su chatbotais galima pasiekti tokio lygio personalizaciją, kokios neįmanoma nei internetinėje svetainėje, nei elektroniniame pašte. Segmentaciją galima atlikti įvairiais pjūviais - pagal demografinius bruožus, tai, kokiomis prekėmis domisi, kiek yra įsitraukęs į pokalbį su Jumis ir pan. Kuo turinys bus labiau personalizuotas, tuo vartotojas jausis labiau vertinamas, o ryšys su juo bus kur kas glaudesnis.

  4. Galimybė identifikuoti bei automatizuotai paskirstyti potencialius klientus

    Chatbotas gali padėti išspręsti ir paslaugų ar verslas-verslui rinkose veikiančių verslų problemas. Jis gali padėti segmentuoti ir identifikuoti tuos, kurie yra potenciauliausi klientai. Pasisveikindamas, chatbotas gali užduoti kelis klausimus (pvz., kokia paslauga domina, koks biudžetas ir pan.), padedančius išsiaiškinti poreikius, ir susirinkti kontaktus. Identifikuoto potencialaus kliento kontaktiniai duomenys IT integracijų pagalba gali būti automatizuotai paskirstomi atitinkamiems asmenims.

  5. Galimybė parduoti (ar bent sutrumpinti apsipirkimo kelią) su Messenger

    Tinkamai pritaikytas chatbotas gali pardavimo procesą perkelti į Messenger - leisti vartotojui apsipirkti patogiu, pokalbio formatu grįstu būdu. Chatboto pritaikymas e-komercijos srityje yra itin platus. Nuo apsipirkimo asistento, dirbtiniu intelektu paremtos paieškos ar produktų rekomendacijų, iki galimybės siųsti užsakymo atnaujinimus, vykdyti remarketingą ar pranešti apie akcijas, naujienas - chatbotų pritaikomumas čia yra beveik beribis.

  6. Ryšio su klientais palaikymas

    Chatbotai turi unikalią galimybę saugoti itin daug informacijos apie kiekvieną vartotoją. Itin personalizuotas turinys gali padėti išlaikyti tvirtą, glaudų ryšį su klientais. Dažnu atveju Jūsų vartotojams Messengeryje net nereikia nieko rašyti, kad pateiktų atsakymą - užtenka spustelėti greitojo atsakymo (quick-reply) mygtuką. Tai skatina įsitraukimą, vadinasi, yra kur kas didesnė tikimybė, kad jie pereis į tolimesnį Jūsų marketingo funnel'io etapą.

MESSENGER CHATBOTAS

Ar man to reikia?

Chatbotas gali atlikti daug funkcijų bei išspręsti įvairias verslų ar vartotojų problemas. Jeigu Jūs turite nemažai srauto; vykdote e-komerciją; sulaukiate daug vartotojų užklausų; aktyviai palaikote ryšį su esamais klientais; ar tiesiog tikite, jog chatbotas gali padėti pasiekti Jūsų verslo tikslų, pabandykite tai pritaikyti sau. Tačiau pirmiausia įsivertinkite, ar geriau chatbotą pasidaryti pačiam, ar samdyti profesionaliai tai atliekančią agentūrą.

Norite sužinoti daugiau apie Messenger chatbotus?

DOMINA PASLAUGOS VERSLUI?

Užpildykite nemokamos konsultacijos formą ir per 15min išsiaiškinsime ar galime padėti Jūsų verslui augti!

Nemokama Konsultacija

© 2018-2021 UAB ChatMarketing
Privatumo politika
Top chevron-right
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram