fbpx

KAIP BIGBOX.LT KALĖDINIU LAIKOTARPIU ĮGYVENDINO INTERAKTYVIĄ MESSENGER KAMPANIJĄ

SĖKMĖS ISTORIJA

Buitinės technikos ir elektronikos prietaisų internetinė parduotuvė BIGBOX.LT buvo viena iš pirmųjų Lietuvoje Kalėdų laikotarpiu sėkmingai pritaikiusių Messenger marketingą. Šiais metais BIGBOX.LT, kurdami rinkodaros komunikacijos strategiją, nusprendė užmegzti glaudesnį ryšį su klientais, įsitraukiant vartotojus į interaktyvią Messenger kamapniją.

0.06€

Messenger prenumeratoriaus kaina

62%

Konversijos iš Messenger į el. naujienlaiškių prenumeratą rodiklis

0.10€

El. naujienlaiškių prenumeratoriaus kaina

Istorija

Apie Žalgirį

BIGBOX.LT yra viena iš pirmaujančių elektronikos ir buitinės technikos internetinės prekybos parduotuvių Lietuvoje. Nuo pat įkūrimo BIGBOX.LT sėkmingai išsiskyrė iš konkurencingos rinkos ir pritraukė daug naujų klientų. Siekdami palaikyti ryšius su esamais klientais, BIGBOX.LT pritaikė naują skaitmeninės rinkodaros komunikacijos kanalą - susirašinėjimų ir pokalbių programėlę „Messenger“.

Tikslas

Palaikyti glaudesnius ryšius su klientais, pritraukti „Messenger“ ir el. naujienlaiškių prenumeratorius ir surinkti kokybiškus kontaktus

SPRENDIMAS

Interaktyvi Messenger kampanija

BIGBOX.LT interaktyvios Kalėdų sezono kampanijos rezultatai pranoko mūsų lūkesčius.

Pasitelkdami „Facebook“ reklamą, pakvietėme daugybę socialinių tinklų vartotojų dalyvauti BIGBOX.LT Kalėdų senelio iššūkyje. Kiekvienam vartotojui buvo pateikti 6 skirtingi vaizdai, kuriuose pavaizduoti 4 tarpusavyje susiję paveikslėliai, ir jiems buvo užduota atspėti, ką kiekvienas iš jų turi bendro. Prizas už teisingus atsakymus - vertingi nuolaidų kodai ir išskirtiniai pasiūlymai. Atsiimant prizus, vartotojų paprašėme įvesti savo el. pašto adresus, į kuriuos buvo išsiųsti nuolaidų kodai.

Sužaidybinta interaktyvi patirtis, padėjusi užmegzti ryšį su kiekvienu vartotoju, buvo raktas į komercinę sėkmę.

REZULTATAI

Apibendrinimas

Kūrybinga „Messenger“ rinkodaros kampanija pelnė didžiulę sėkmę. Tai ne tik paskatino daug naujų „Messenger“ ir el. naujienlaiškių prenumeratų, bet ir padėjo užmegzti šiltesnius santykius su esamais klientais.
"Mes pasirinkome Chatmarketing, kaip savo partnerius, kad mums padėtų panaudoti vieną iš populiariausių pranešimų platformų - Facebook Messenger. Bendraudami su šio kanalo vartotojais jie sugalvojo ir įgyvendino daugybę skirtingų novatoriškų idėjų. Chatmarketing komandos nariai nešiojasi ne tik techninę patirtį šioje srityje, tačiau taip pat yra labai kūrybingi mąstytojai. Jie stebi visus procesus realiuoju laiku ir geba greitai reaguoti net labai greitoje aplinkoje Linkiu Jiems nuolatinio augimo ir kuo geriausios kloties!"
Marijus Aliulis
BIGBOX.LT Rinkodaros vadovas

NEMOKAMA KONSULTACIJA

Vos per 15 minučių mes:

01
Išsiaiškinsime Jūsų
verslo problemas
02
Identifikuosime
galimus sprendimus
03
Papasakosime, kaip
pritaikyti FB chatbotą

DIRBAME TIK SU TAIS KLIENTAIS, KURIEMS MŪSŲ PASLAUGOS PADĖTŲ SPRĘSTI PROBLEMAS IR AUGTI!

© 2018-2021 UAB ChatMarketing
Privatumo politika
Top chevron-right
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram