Messenger botai tampa vis labiau populiarūs ir dažniau naudojami, o vis daugiau verslų bando juos pasidaryti savarankiškai. Būtent todėl, galima kur kas dažniau pastebėti prastus jų įgyvendinimo pavyzdžius, nei gerus.
Visų pirma, neretai chatbot yra kuriamas visiškai be tikslo. Sekdami naujausias tendencijas, kai kurie verslai priima sprendimą naudoti chatbotą tik todėl, kad taip daro visi aplinkui. Dažnu atveju toks chatbotas verslui neatlieka jokios aiškios funkcijos, o vietoje to, kad vartotojui kurtų teigiamą patirtį, jį tik dar labiau glumina ar erzina.
Kita dažnai pasitaikanti problema yra netinkamai arba ne iki galo atliktas techninis chatboto įgyvendinimas. Toks chat botas yra lyg automobilis be kuro, į kurį gali atsisėsti, tačiau niekur negali nuvažiuoti. Taip pat ir su chatbotu, kuris gali vartotojui pateikti vieną ar kitą atsakymą, tačiau visiškai neskatina vartotojų įsitraukimo ir nesuteikia progos tęsti pokalbio po atsakymo pateikimo.
Na ir svarbiausia, dažnas chatbotas neišnaudoja vieno svarbiausių jų pritaikymo aspektų - turinio personalizavimo. Būtent chatbotai suteikia galimybę itin smulkiai segmentuoti savo vartotojus ir pritaikyti jiems aktualų turinį - atlikti tai, ko taip smulkiai negalima tinklapyje ar elektroniniame pašte.
Tinkamai išvystytas chatbotas ne tik turi aiškų tikslą, atlieka reikiamas funkcijas tam tikslui pasiekti, skatina vartotojų įsitraukimą, bet ir atneša realių, apčiuopiamų rezultatų.
Nežinai, ar tavo verslui reikalingas Messenger chatbotas? Atsakymus į šį klausimą rasi
šiame įraše.