fbpx

KAIP NISSAN CHATBOTAS PADĖJO PASIEKTI 10X DIDESNIUS ORGANINIUS PARDAVIMUS IŠ FACEBOOK

nissan

SĖKMĖS ISTORIJA

Japoniškų automobilių įmonė Nissan, pritaikydama Messenger chatbotą, per pirmą mėnesį 10 kartų padidino organinius pardavimus iš Facebook ir sėkmingai suprekiavo už 380 tūkst. dolerių.

10X

didesni pardavimai iš Facebook

$380,000

automobilių pardavimai iš Messenger per pirmą mėnesį

3.5X

daugiau kokybiškų leads iš Facebook

Istorija

Apie Nissan

1933 m. japonų įkurtas koncernas, kuris tapo pirmąja Japonijos automobilių įmone, pradėjusia masinę gamybą. Pagrindiniai modelių kūrimo principai yra originalus dizainas, puikios dinaminės savybės ir vartotojui patogi technologija.
nissan chatbotas

Tikslas

Potencialių klientų kvalifikavimas

Izraelio Nissan centras sulaukdavo itin didelio kiekio užklausų per Messenger. Kadangi į užklausas atsakinėjo klientų aptarnavimo specialistai rankiniu būdu, atsakymas buvo labai uždelstas. Nemaža dalis užklausų buvo iš šalto, nenusiteikusio įsigyti automobilį, srauto. Kol specialistai atsakinėjo į užklausas jiems, potencialūs klientai, norintys įsigyti automobilį, buvo priversti pernelyg ilgai laukti atsakymo.

SPRENDIMAS

Klientų kvalifikavimo sistema Messengeryje

Visi vartotojai, kurie kreipdavosi į Izraelio Nissan centrą per Messenger, sulaukdavo šių klausimų:
  1. Kuris automobilio modelis Jums patinka?
  2. Ar jau esate tvirtai apsisprendęs dėl šio modelio?
  3. Jūsų telefono numeris ir el. pašto adresas
Remdamasis pateiktais atsakymais, chatbotas nuspręsdavo, ar potencialus klientas yra karštas ir ar jis iš tiesų ketina pirkti. Jei potencialus klientas yra pasiruošęs pirkti, chatbotas automatiškai pažymi jį kaip "aukštos svarbos" ir išsiunčia jo kontaktus į Nissan CRM sistemą. Nuo šios vietos pardavimų procesą pratęsia ir jį užbaigia Nissan pardavimų skyrius.
messenger chatbot marketingas nissan
messenger chatbotas nissan

REZULTATAI

Apibendrinimas

Nissan sugeneravo 380,000 dolerių, iš Messenger atėjusiems klientams parduodama 10 automobilių per pirmą mėnesį nuo chatbot sprendimo įgyvendinimo. Į šios kampanijos reklamą Nissan visiškai neinvestavo, visas srautas pasiekė Messenger pokalbį organiškai.

NEMOKAMA KONSULTACIJA

Vos per 15 minučių mes:

01
Išsiaiškinsime Jūsų
verslo problemas
02
Identifikuosime
galimus sprendimus
03
Papasakosime, kaip
pritaikyti FB chatbotą

DIRBAME TIK SU TAIS KLIENTAIS, KURIEMS MŪSŲ PASLAUGOS PADĖTŲ SPRĘSTI PROBLEMAS IR AUGTI!

© 2018-2021 UAB ChatMarketing
Privatumo politika
Top chevron-right
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram