fbpx

Blogas

2019-01-23

Kas yra chatbot?

Chatbot yra programinė įranga, kuri supranta klientų užklausas, pateikia atsakymus ir vykdo tam tikras užduotis. Vartotojai praleidžia daugiau laiko susirašinėjimo aplikacijose negu socialiniuose tinkluose. Facebook Messenger […]
2018-12-31

Lojalumo programa Messengeryje: užmirškite įprastas lojalumo korteles

Ar žinojote, kad… Naujo kliento pritraukimas yra 7 kartus brangesnis nei esamo kliento išlaikymas. Lyginant su naujais klientais, esami klientai yra 50% labiau linkę išbandyti naujus […]
2018-12-27

5 priežastys, kodėl e-komercijoje reikalingas Messenger chatbotas

Po to, kai 2016 metais Facebook pristatė Messenger chatbot’us, daugelis skirtingų tipų verslų ėmė bandyti pritaikyti šią funkciją savo reikmėms. E-komercija yra ta sritis, kurioje chatboto […]
2018-12-18

Kaip projektas Slim4Fun išnaudojo Messenger komunikacijai ir balsavimui

Sėkmės istorija Slim4Fun yra pirmasis sveikatingumo projektas Europoje, pritaikęs Messenger chatbot sistemą projekto dalyvių atrankai, komunikacijai su projekto dalyviais ir sekėjais, balsavimo sistemai, partnerių žaidimams bei […]
2018-12-17

Kaip Messenger įgalino 30 tūkst. vartotojų per savaitę pasimatuoti naująją V. Beckham kolekciją

Sėkmės istorija Mados dizainerė Victoria Beckham sugebėjo įtraukti net 30,000 sekėjų į Messenger per pirmą savaitę ir pasiekti net 4 kartus didesnį CTR (click-through-rate) už vidutinį […]
2018-12-11

Vartotojo patirtis Messenger pokalbyje: kaip ją kurti tokią, kokios vartotojas iš tiesų nori

Messenger yra viena asmeniškiausių komunikacijos priemonių. Čia žmonės įpratę kasdien labai laisvu stiliumi bendrauti su savo draugais. Kai į Messenger žinučių dėžutę ima belstis žinutės nuo […]
2018-12-10

Chatbotas Jūsų verslui: 4 būdai, kaip tai pritaikyti intensyviu prieššventiniu laikotarpiu

Nors kalėdos yra ramybės, jaukumo ir susikaupimo metas, prieššventinis laikotarpis yra kupinas skubėjimo, lėkimo bei streso ir neretai tampa galvos skausmu daugeliui verslų. Nemažai inovatoriškesnių prekinių […]
2018-11-27

Kaip Messenger marketingas padėjo LEGO 3.4 karto padidinti reklamos atsiperkamumą

Sėkmės istorija Danų žaislų gigantas LEGO sugebėjo pasiekti net 3.4 karto didesnį ROAS (return on ad spent), Messenger marketingo kampanijoje pritaikydami chatbot’ą padedantį išrinkti kalėdines dovanas. […]
2018-11-19

Kaip e-komercijos portalai gali pritaikyti Messenger marketingą Black Friday išpardavimams

Kiekvienas e-komercijos verslo savininkas žino, kad juodasis penktadienis yra bene pelningiausia viso paskutiniojo metų ketvirčio diena. Kol reklamos pirkėjai kovoja dėl erdvės jau tradiciniais tampančiuose skaitmeninės […]
Top