fbpx

Chatbot marketingas

Interaktyvus būdas pasiekti vartotojus ir paversti juos klientais populiariausiose susirašinėjimo programėlėse.
Nemokama konsultacija

Messenger rinkodara

Interaktyvios skaitmeninės kampanijos

Interaktyvios skaitmeninės rinkodaros kampanijos yra vieta, kur robotai iš tiesų žiba. Praktika rodo, kad Messenger kanalo atidarymo ir paspaudimo rodikliai yra didesni nei įprastų vaizdinių reklamų. Chatbot rinkodaros įrankiai gali būti tiek labai paprasti, tiek kompleksiniai. Be abejo, jų sudėtingumas priklauso nuo Jūsų pasirinkto interaktyvumo lygio. Interaktyvių skaitmeninių kampanijų pagrindinis tikslas yra sudominti vartotojus ir supažindinti su produktu ar paslauga – kiekvienas mygtuko paspaudimas ar išsiųsta žinutė veda prie sekančio tikslo konversijos ir galiausiai baigiasi pardavimu.
01
Pirminis kontaktas
02
Vertės kūrimas
03
Edukavimas
04
Abejonių panaikinimas
05
Konversija

Kategorijos

Messenger chatbot sprendimų pritaikymas rinkodaroje

Interaktyvios kampanijos

  • Messenger testai
  • Messenger kvizai ir viktorinos
  • Faktas ar mitas
  • Loginiai žaidimai
  • Loterijos

Žinučių sekos (sequence)

  • Iššūkiai, siunčiami kiekvieną dieną
  • Online mokymai, žinynai ar kita edukacinė medžiaga
  • Supažindinimas su produktu ar paslauga
  • Dienos patarimų sekos

Tiesioginis marketingas

  • Virtualus asistentas, pateikiantis tinkamiausią prekę
  • Užklausų surinkimo chatbot
  • Įvairios Messenger skaičiuoklės (pvz. kainos, paskolos ar kūno masės indekso)
  • Specialios akcijos ar pasiūlymai per Messenger
Atminkite, kad chatbot'ų rinkodara yra vieta, kurioje turite būti išradingi. Jei norite sudominti vartotojus, turite būti originalūs ir pritraukti gebėti pritraukti jų dėmesį. Labai svarbu naudoti įtraukiantį tekstą ir vizualus su mygtukais, tam, kad vartotojai atliktų veiksmą – paspaustų ant reklamos. Taip pat galima sujungti Messenger su kitomis programomis (pavyzdžiui interakcijomis email rinkodarome ar svetainėje) siekiant geresnės vartotojo patirties. Grįžkime prie to, kad kiekviena vartotojo interakcija su chatbotu įtraukia jį į prenumeratorių sąrašą ir yra tęstinė.

Funkcionalumas

Pokalbių robotai neapsiriboja DUK atsakymu 

  • Automatinis segmentavimas
  • Personifikavimas
  • Priminimai
  • Apklausos
  • Integracijos su email marketingo ar CRM įrankiais
  • A/B testavimas
  • Randomizer
  • Dinaminiai automatiškai sugeneruojami paveikslėliai
  • Dinaminio PDF generavimas
  • Email išsiuntimas po Messenger interakcijos

INTERAKTYVIOS MESSENGER CHATBOT KAMPANIJOS

Messenger rinkodaros kampanijų tipai

Testai ir kvizai

Messenger platformoje vartotojams gali būti pateikiami interaktyvūs testai. Messenger viktorinos susideda iš klausimų su pasirenkamais atsakymų variantais bei pabaigoje pateikiamų rezultatų (pvz. žaidimo taškai, nustatytas tipas ar kitas įvertis). Kūrybiškai ir patraukliai pateiktas interaktyvus turinys vartotojams sukuria išskirtines patirtis. Ši forma gali būti naudojama ne tik komunikacijos su vartotojais pagyvinimo ar edukacinio turinio sklaidai, bet ir naujo produkto/paslaugos reklamai ar užklausų rinkimui.

Loginiai žaidimai

Įvairūs teminiai žaidimai Messenger platformoje kvies verslo potencialius ir esamus klientus pasinerti į nuotykius, kur jų lauks interaktyvūs galvosūkiai, mįslės bei prizai!

Faktas ar mitas

Tai patikrintas ir veiksmingas Messenger žaidimas, kurio metu vartotojai rungiasi savo žiniomis įvairiomis temomis. Žaidimo tikslas – atskirti tikrus faktus nuo klaidingų mitų bei tapti naujuoju “Faktų ir mitų” ekspertu.

Žinučių sekos

Tai tam tikrai vartotojų grupei automatiškai siunčiamos žinutės ar pranešimai. Po sąveikos su pokalbių robotu, vartotojas tampa žinučių sekos prenumeratoriumi. Praėjus nustatytam laikotarpiui (pvz. 24val.), pokalbių robotas vartotojui išsiunčia pirmąjį sekos pranešimą ar žinutę. Po neilgos pertraukos vartotoją pasiekia antroji žinutė ir t.t. Sekos leidžia sukurti nenutrūkstamą bendravimą su esamais ir potencialiais klientais, didina pasitikėjimą bei sukuria vertę pasakojant istoriją ir nuolat dalinantis svarbia, aktualia informacija su vartotojais.

Tiesioginės rinkodaros kampanijos

Pokalbių robotas gali automatizuoti ir didžiąją dalį rinkodaros strategijos. Vartotojams chatbot’as gali padėti išsirinkti tinkamiausią produktą, pristatyti naujus produktus, paskatinti atlikti registraciją ar rezervaciją bei pasiūlyti pasinaudoti specialiu pasiūlymu ar akcija. Į savo rinkodaros strategiją įtraukę pokalbių robotą galėsite segmentuoti tikslines auditorijas, pritaikyti personalizuotą rinkodaros komunikaciją bei automatizuoti cross-sell ir up-sell marketingą.

Apibendrinant, pokalbių robotai yra puikus pasirinkimas interaktyvioms skaitmeninėms kampanijoms, kurių tikslas yra žinomumas, įsimenamumas, email kontaktų rinkimas ir pardavimai. Messenger rinkodara atveria beveik neribotas galimybes mobiliųjų, socialinių ir tiesioginių pranešimų srityje. Tai jau nebe ateitis, o dabartis.

Privalumai

Kuo Messenger chatbot marketingas išsiskiria

01

Tai veikia visą parą. Pokalbių robotai pradės pokalbius su lankytojais visą parą, be išeiginių, kad galėtumėte pasiekti platesnę auditoriją, pritraukti daugiau potencialių klientų ir paversti juos ilgalaikiais klientais.

02

Jis generuoja ir segmentuoja potencialius klientus. Marketingo robotas surinks lankytojų informaciją, pvz.,vardus, el. pašto adresus, telefono numerius ar bet kokią kitą informaciją, kurios jums reikia norint kovertuoti potencialius klientus į pirkėjus. Surinktus duomenis galima perduoti į jūsų CRM, ar kitą Jūsų naudojamą programą.

03

Tai padeda jūsų prekės ženklui išlikti šiuolaikiškam ir konkurencingam. Pokalbių robotas yra modernus verslo įrankis, kuris vis labiau populiarėja. Vykdydami chatbot marketingo kampanijas parodysite savo klientams, kad esate inovatyvūs ir pasirengę naujovėms.

04

Tai veikia kaip pakartotinė rinkodara. Pokalbių robotai gali būti naudojami kaip vienas efektyviausių pakartotinio marketing (angl. retargeting) kanalų, nes jie gali siųsti palydinčias žinutes (angl. follow-up), pasinaudodami kontektu ir susirašnėjimo istorija.

© 2018-2021 UAB ChatMarketing
Privatumo politika
Nemokama konsultacija+370 684 61657info@chatmarketing.lt
Top chevron-leftchevron-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram