fbpx

Facebook ketina apjungti Messenger, WhatsApp ir Instagram susirašinėjimus į vieną ekosistemą

chatbots agentūra
Ar verta samdyti chatbotų agentūrą?
2019-01-25
messenger marketingas nissan
Kaip Nissan chatbotas padėjo pasiekti 10X didesnius organinius pardavimus iš Facebook
2019-02-19
platformų integracija
  • M. Zuckerberg planuoja apjungti Messenger, WhatsApp ir Instagram į vieną ekosistemą.
  • Nors visos trys aplikacijos ir toliau veiks kaip atskiros, žinučių infrastruktūra leis betkurios iš trijų platformų vartotojui tiesiogiai komunikuoti su kitos platformos vartotoju.
  • Integracija apjungs virš 2.6 milijardo vartotojų į vieną visumą.
  • Facebook dės pastangas didinti patikimumą bei privatumą šifruojant žinutes.
  • Verslai turės galimybę nesunkiai pasiekti betkurios iš šių trijų platformų vartotojus, turės daugiau būdų reklamuotis, o automatizuotiems susirašinėjimams visose platformose užteks vieno chatboto.

Integracija

Trijų susirašinėjimo platformų apjungimas

Prieš kelias dienas The New York Times paskelbė, jog Facebook vadovas M. Zuckerberg ketina apjungti atskiras aplikacijas - Messenger, WhatsApp ir Instagram į vieną ekosistemą, kuri atvertų galimybę betkurios iš šių platformų naudotojui susirašinėti su kitos platformos naudojotu.

Nors visos šios trys aplikacijos ir toliau veiks kaip atskiros, žinučių siuntimo infrastruktūra bus integruota. Tai sujungs trijų didžiausių pasaulyje susirašinėjimo aplikacijų vartotojus į vieną visumą, kurių bendras skaičius siekia daugiau nei 2.6 milijardo.

Šios naujienos paskelbimas sukėlė nemažą sąmišį įmonės viduje, kadangi WhatsApp darbuotojai pasisako už aplikacijos autonomiškumą. Dalis jų jau dabar paliko darbą, nemažai darbuotojų ketina pasielgti taip pat.

Facebook planuoja šias permainas įgyvendinti 2019-ų metų pabaigoje - 2020-ų metų pradžioje.

Žinučių šifravimas

Pastangos didinti privatumą bei patikimumą

Facebook atstovai taip pat paskelbė, jog M. Zuckerberg siekia didinti vartotojų pasitikėjimą užtikrinant visų pokalbių šiose platformose šifravimą. Iki šiol šifravimas buvo vykdomas tik WhatsApp aplikacijoje.

Galimybės

Kokią naudą tai atneš verslams

Žmonės vis daugiau laiko praleidžia susirašinėjimo aplikacijose. Jau 2015 metais susirašinėjimo aplikacijų vartotojų skaičius viršijo socialinių tinklų naudotojų skaičių. Tai reiškia, jog vartotojus lengviau pasiekti yra ne bandant būti pastebėtiems naujienų sraute, bet atliekant tiesioginę, akis į akį komunikaciją.

Iki šiol automatizuoti pokalbius bei išnaudoti juos marketingui buvo galima tik Messenger platformoje. Trijų susirašinėjimo platformų integracija leis verslams nedidelėmis pastangomis pasiekti ir kitų dviejų aplikacijų vartotojus. Tam, kad tai įgyvendinti, nereikės kurti atskirtų chatbotų kiekvienai platformai.

Taip pat svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad susirašinėjimo aplikacijos po truputį keičia email'ą. Email marketingas šiuo metu yra virš 100 milijardų dolerių vertės industrija. Atverdamas galimybę kur kas efektyviau pasiekti Email marketingo tikslų susirašinėjimo programėlėse, Facebook ketina išplėsti savo reklamos galimybes susirašinėjimo kanaluose ir pristatyti naujų pelną verslams generuojančių reklamos paslaugų.

Top