Messenger chatbot marketingas
Interaktyvus būdas pasiekti vartotojus populiariausioje žinučių programėlėje
Nemokama konsultacija
no-repeat;left top;;
auto
no-repeat;left top;;
auto
50
default
Interaktyvios skaitmeninės kampanijos
Interaktyvios skaitmeninės rinkodaros kampanijos yra vieta, kur robotai iš tiesų žiba. Praktika rodo, kad Messenger kanalo atidarymo ir paspaudimo rodikliai yra didesni nei įprastų vaizdinių reklamų. Chatbot rinkodaros įrankiai gali būti tiek labai paprasti, tiek kompleksiniai. Be abejo, jų sudėtingumas priklauso nuo Jūsų pasirinkto interaktyvumo lygio. Interaktyvių skaitmeninių kampanijų pagrindinis tikslas yra sudominti vartotojus ir supažindinti su produktu ar paslauga – kiekvienas mygtuko paspaudimas ar išsiųsta žinutė veda prie sekančio tikslo konversijos ir galiausiai baigiasi pardavimu.
no-repeat;left top;;
auto
01
[divider height="30px"]
Pirminis kontaktas
center
no-repeat;left top;;
auto
0 10px
02
[divider height="30px"]
Vertės kūrimas
center
no-repeat;left top;;
auto
0 10px
03
[divider height="30px"]
Edukavimas
center
no-repeat;left top;;
auto
0 10px
04
[divider height="30px"]
Abejonių panaikinimas
center
no-repeat;left top;;
auto
0 10px
05
[divider height="30px"]
Pardavimas
center
no-repeat;left top;;
auto
0 10px
01
[divider height="30px"]
Pirminis kontaktas
center
no-repeat;left top;;
auto
80
80
center
20
20
02
[divider height="30px"]
Vertės kūrimas
center
no-repeat;left top;;
auto
80
80
center
20
20
03
[divider height="30px"]
Edukavimas
center
no-repeat;left top;;
auto
80
80
center
20
20
04
[divider height="30px"]
Abejonių panaikinimas
center
no-repeat;left top;;
auto
80
80
center
20
20
05
[divider height="30px"]
Pardavimas
center
no-repeat;left top;;
auto
50
default
Kategorijos
Messenger chatbot sprendimų pritaikymas rinkodaroje
no-repeat;center top;;
auto
Interaktyvios kampanijos
- Messenger testai
- Messenger kvizai ir viktorinos
- Faktas ar mitas
- Loginiai žaidimai
- Loterijos
left
no-repeat;center top;;
auto
white-box
Žinučių sekos (sequence)
- Iššūkiai, siunčiami kiekvieną dieną
- Online mokymai, žinynai ar kita edukacinė medžiaga
- Supažindinimas su produktu ar paslauga
- Dienos patarimų sekos
left
no-repeat;center top;;
auto
white-box
Tiesioginis marketingas
- Virtualus asistentas, pateikiantis tinkamiausią prekę
- Užklausų surinkimo chatbot
- Įvairios Messenger skaičiuoklės (pvz. kainos, paskolos ar kūno masės indekso)
- Specialios akcijos ar pasiūlymai per Messenger
left
no-repeat;center top;;
auto
white-box
50
default
wide
Interaktyvūs chatbot marketingo sprendimai
- Pardavimų generavimas
- Prenumeratorių sąrašo auginimas
- Facebook Ads srauto siuntimas iš Facebook, Instagram, Messenger ir Audience Network
- Reklamos kamanijų paleidimas ir priežiūra
- Tikslinių auditorijų nustatymas
- Messenger auditorijų kūrimas
- Reklaminių tekstų rašymas
- Statinių vizualų reklamai kūrimas
- Animuotų vizualų reklamai kūrimas
- Facebook Ads A/B testingas
- Messenger chatbot'o A/B testingas ir optimizacija
- Remarketingas per Messenger chatbotą
- Loginės Messenger žinučių sekos
- Vartotojų aktyvumo sekimas ir automatinių taisyklių įdiegimas
- Spaudos darbai, pritaikant Messenger skenavimo kodą
- Funkcinių svetainės įskiepių įdiegimas (livechat, mygtukai, pop-ups)
- Vartotojo patirties tobulinimas
no-repeat;center top;;
auto
Messenger marketingas ir chatbotai
Skaitmeninių kampanijų, skirtų prenumeratoriams generuoti, pavyzdžiai:
- Dovanų asistentas (puikiai tinka šventiniam sezonui)
- Asmenybės, įgūdžių, edukaciniai testai
- Mini loginiai žaidimai
- Faktas ar mitas (žinios apie produktą ar prekės ženklą)
no-repeat;left top;;
auto
Atminkite, kad chatbot'ų rinkodara yra vieta, kurioje turite būti išradingi. Jei norite sudominti vartotojus, turite būti originalūs ir pritraukti gebėti pritraukti jų dėmesį. Labai svarbu naudoti įtraukiantį tekstą ir vizualus su mygtukais, tam, kad vartotojai atliktų veiksmą - paspaustų ant reklamos. Taip pat galima sujungti Messenger su kitomis programomis siekiant geresnės vartotojo patirties. Grįžkime prie to, kad kiekviena vartotojo interakcija su chatbotu įtraukia jį į prenumeratorių sąrašą.
no-repeat;left top;;
auto
- Automatinis segmentavimas
- Personifikavimas
- Priminimai
- Apklausos
- Integracijos su email marketingo ar CRM įrankiais
no-repeat;left top;;
auto
- A/B testavimas
- Randomizer
- Dinaminiai automatiškai sugeneruojami paveikslėliai
- Dinaminio PDF generavimas
- Email išsiuntimas po Messenger interakcijos
no-repeat;left top;;
auto
default
Interaktyvios Messenger chatbot kampanijos
Testai, kvizai
Messenger platformoje vartotojams gali būti pateikiami interaktyvūs testai. Messenger viktorinos susideda iš klausimų su pasirenkamais atsakymų variantais bei pabaigoje pateikiamų rezultatų (pvz. žaidimo taškai, nustatytas tipas ar kitas įvertis). Kūrybiškai ir patraukliai pateiktas interaktyvus turinys vartotojams sukuria išskirtines patirtis. Ši forma gali būti naudojama ne tik komunikacijos su vartotojais pagyvinimo ar edukacinio turinio sklaidai, bet ir naujo produkto/paslaugos reklamai ar užklausų rinkimui.
no-repeat;left top;;
auto
20px
default
messenger-marketing-tests
title
ASC
flat
hide-dots
messenger-marketing-kobi
title
ASC
flat
hide-dots
default
Loginiai žaidimai
Įvairūs teminiai žaidimai Messenger platformoje kvies verslo potencialius ir esamus klientus pasinerti į nuotykius, kur jų lauks interaktyvūs galvosūkiai, mįslės bei prizai!
no-repeat;left top;;
auto
default
messenger-marketing-bigbox
title
ASC
flat
hide-dots
techn-lab
title
ASC
flat
hide-dots
default
Faktas ar mitas
Tai patikrintas ir veiksmingas Messenger žaidimas, kurio metu vartotojai rungiasi savo žiniomis įvairiomis temomis. Žaidimo tikslas - atskirti tikrus faktus nuo klaidingų mitų bei tapti naujuoju “Faktų ir mitų” ekspertu.
no-repeat;left top;;
auto
flokati-faktas-mitas
title
ASC
flat
hide-dots
default
Žinučių sekos
Tai tam tikrai vartotojų grupei automatiškai siunčiamos žinutės ar pranešimai. Po sąveikos su pokalbių robotu, vartotojas tampa žinučių sekos prenumeratoriumi. Praėjus nustatytam laikotarpiui (pvz. 24val.), pokalbių robotas vartotojui išsiunčia pirmąjį sekos pranešimą ar žinutę. Po neilgos pertraukos vartotoją pasiekia antroji žinutė ir t.t. Sekos leidžia sukurti nenutrūkstamą bendravimą su esamais ir potencialiais klientais, didina pasitikėjimą bei sukuria vertę pasakojant istoriją ir nuolat dalinantis svarbia, aktualia informacija su vartotojais.
no-repeat;left top;;
auto
kobi-followup
title
ASC
flat
hide-dots
technorama-krepsinis
title
ASC
flat
hide-dots
default
Tiesioginis marketingas
Pokalbių robotas gali automatizuoti ir didžiąją dalį rinkodaros strategijos. Vartotojams chatbot’as gali padėti išsirinkti tinkamiausią produktą, pristatyti naujus produktus, paskatinti atlikti registraciją ar rezervaciją bei pasiūlyti pasinaudoti specialiu pasiūlymu ar akcija. Į savo rinkodaros strategiją įtraukę pokalbių robotą galėsite segmentuoti tikslines auditorijas, pritaikyti personalizuotą rinkodaros komunikaciją bei automatizuoti cross-sell ir up-sell marketingą.
no-repeat;left top;;
auto
baltu-klinika-registracija-1
title
ASC
flat
hide-dots
Surinkus penumeratorių sąrašą, galite nusiųsti jiems tolimesnius pranešimus ir sekas. Šis kanalas yra labai efektyvus, nes žmonės iš prenumeratorių sąrašo jau žino jūsų prekės ženklą, todėl greičiausiai jie yra pardavimo kanalo sukūryje, o tai reiškia didesnius šansus, kad jie atliks Jūsų norimą konversiją. Sekos ir tolesni pranešimai taip pat gali apimti interaktyvius veiksmus. Galite pritraukti srauto į svetainę, sudominti vartotojus "užsidirbti" reklaminių kodų pateikus atsakymus į Jūsų pateiktus klausimus bei paskatinti pardavimus informuojant apie specialius pasiūlymus, vykstančias akcijas ir pan. Apibendrinant, privalote suteikti ir aiškiai parodyti vartotojams buvimo prenumeratorių sąraše naudą, priešingu atveju, jei jie neįžvelgs jokios naudos - jie greitai atsisakys prenumeratos.
Nemažiau svarbu nei gera ir įtraukianti chatboto Messenger kampanija yra srauto pritraukimo į Chatbotą strategija. Norint pritraukti kokybišką srautą į chatbot'ą, reikia sukurti Facebook reklamą, skirtą nukreipti į Messenger chatbot'ą. Nepamirškite nusistatyti aiškią tikslinę auditoriją. Šiuo atveju ypač svarbu nusitaikyti į tuos žmones, kuriems Jūsų teikiama informacija ir pasiūlymai, tikėtina, bus aktualūs ilgą laiką. Būtent tokie prenumeratoriai atneš Jums didžiausią naudą. Messenger reklamos kampanijos Facebook'e turi savo privalumų:
no-repeat;left top;;
auto
center
disable
- Mažesnis mokestis už konversiją, palyginus su įprasta reklama Facebook'e
- Galimybė siųsti žinučių sekas žmonėms, naudojantiems Messenger
- Galimybė sukurti pardavimo kanalą, kuris generuoja pardavimus per Messenger
- Didesni atidarymo ir CTR rodikliai, palyginus su kitais Facebook reklamos tipais
- Pritraukia vartotojus prie patogios mobiliesiems ir labai patrauklios konversijos kanalo patirties
no-repeat;left top;;
auto
Apibendrinant galime teigti, kad chatbot'ai yra puikus pasirinkimas interaktyvioms skaitmeninėms kampanijoms. Jis turi neribotas galimybes, o surinktas prenumeratorių sąrašas yra efektyvus būdas, norint pasiekti potencialius pirkėjus. Jums nebūtina turėti keliasdešimt tūkstančių prenumeratorių. Bendraukite su esamais, kurkite ryšį ir informuokite apie specialius pasiūlymus ir aktualijas. Šitaip paskatinsite pardavimus sulyg kiekvienu pranešimu ar jų seka, prie jų pridėdami nuorodas į svetainę ar produktų katalogus. Chatbot'ai yra mobiliųjų, socialinių ir momentinių pranešimų galios rinkinys. Jie nėra ateitis, jie yra dabartis.
no-repeat;left top;;
auto
Privalumai
Kuo Messenger išsiskiria
Šis kanalas nuo įprastojo socialinių tinklų marketingo ar PPC (pay-per-click) reklamų išsiskiria keliais aspektais:
no-repeat;left top;;
auto
[divider height="30px"]
01
[divider height="30px"]
Automatizavimas
Didžioji dalis komunikacinio proceso gali būti automatizuota, taip įgalinant plėtros galimybes ir užtikrinant greitaveiką atsakant vartotojui.
#ffffff
no-repeat;left top;;
auto
30px
white-box
[divider height="30px"]
02
[divider height="30px"]
Tiesioginis kontaktas
Vartotojai su verslais komunikuoja privačiai ir su grįžtamojo ryšio galimybe. Jūs bet kada galite patys įsiterpti į pokalbį ir stebėti, kokius veiksmus ir kada atliko chatbotu besinaudojantis vartotojas.
#ffffff
no-repeat;left top;;
auto
30px
white-box
[divider height="30px"]
03
[divider height="30px"]
Tikslinis segmentavimas
Atsakant į vartotojų užduodamus klausimus, stebint jų spaudžiamus mygtukus ir jiems atliekant įvairius testus bei klausimynus, surenkama daugybė naudingos informacijos. Ši informacija vėliau panaudojama išskiriant vartotojus į tikslines grupes pagal elgsenos, demografinius, geografinius, psichografinius, sociologinius ir kitokius rodiklius.
#ffffff
no-repeat;left top;;
auto
30px
white-box
[divider height="30px"]
04
[divider height="30px"]
Efektyvumas
Messenger marketingas Lietuvoje kol kas nėra plačiai naudojamas, todėl žmonės į šią naujos kartos komunikaciją labiau atkreipia dėmesį ir įsimena. Atidarymo rodikliai šiame kanale siekia 80-95%, tuo tarpu el. pašto naujienlaiškiuose tik 5-25%.
#ffffff
no-repeat;left top;;
auto
30px
white-box
Messenger pokalbių robotai gali būti naudojami kaip vienas efektyviausiai veikiančių pakartotinės rinkodaros kanalų, nes jie gali teikti patikimus patarimus dėl apsipirkimo, atsižvelgiant į pirkimo istoriją ir klientų pageidavimus. Be to, „Messenger“ pokalbių kampanijas galima lengvai naudoti apleisto krepšelio atkūrimo kampanijose.
no-repeat;left top;;
auto
Chatbot pritaikymas e-komercijai
Messenger marketingas
Turint omenyje, kad komunikacija Messenger kanale vyksta abipusiai ir gali būti automatizuota, tai atveria galimybes išskirtiniams rinkodaros sprendimams. Messenger marketingas yra vienas iš populiariausių augančių naujų reklamos kanalų skaimeninėje erdvėje paskutinius keletą metų.
Tai padės ne tik klausimų-atsakymų būdu išsiaiškinti apie potencialų klientą daugybę naudingos informacijos, bet ir užmegzti pirminį ryšį, palaipsniui edukuoti ir galiausiai – parduoti.
no-repeat;left top;;
auto
Keletas pavyzdžių, kaip Messenger chatbotai pritaikomi interaktyviuose rinkodaros sprendimuose:
- Įtraukiantys testai/kvizai, pateikiantys atsakymus pagal vartotojo pasirinkimus;
- Interaktyvus žaidimai;
- Pasakos/Istorijos, kurių eigą nulemia pats vartotojas;
- Žinynai, mokomieji kursai ir panaši edukacinė medžiaga;
- Įvairūs iššūkiai vartotojams, skatinantys tobulėti ir supažindinantys su įmone ar prekiniu ženklu;
- Kasdienės žinučių seriijos, gilinančios ryšį tarp verslo ir potencialaus kliento bei segmentuota vedančios prie pardavimo;
- Messenger žinučių naujienlaiškiai, pvz. naujiienos, akcijos, specialūs pasiūlymai, straipsniai ir kita.
no-repeat;left top;;
auto
center
disable
50
default
Su Messenger
Pasiekite potencialius klientus
Išsiskirkite iš konkurentų vykdydami įtraukiančias pokalbio rinkodaros kampanijas . Plėskite savo skaitmeninę rinkodarą automatizuodami kanalą Messenger'yje.
no-repeat;center top;;
auto
0 50px 0 50px
50
default
Nemokama konsultacija
Norite pradėti dirbti kartu ar turite klausimų? Susisiekite!
left
no-repeat;center top;;
auto
20px
h4
Atsakysime Jums per 48 darbo valandas
icon-lamp
left
small-icon-box
h4
Suprantame, kad esate užimti ir prisiderinsime prie Jums patogaus laiko nemokamai konsultacijai
icon-lamp
left
small-icon-box
20
default
left
no-repeat;center top;;
auto
Dirbame tik su tais klientais, kurių problemas galime išspręsti ir padėti jiems augti!
center
no-repeat;left top;;
auto
[divider height="20px"]
Kiekvienas projektas įtraukia
[divider height="20px"]
- Strateginį aprašą: tinkamų tikslų iškėlimas ir projekto planas, padėsiantys identifikuoti ir išspręsti problemas
- Parduodančių tekstų rašymą: atitinkama Jūsų įmonės reprezentacija ir potencialaus kliento vedimas iki pardavimo
- Vizualinis apipavidalinimas: tikslinės auditorijos įtraukimas ir konvertavimas patrauklių dizainų pagalba
- Nuolatinės optimizacijos: analizė ir mokymasis, kad Jūsų projektas ar kampanija pateisintų lūkesčius
- Mėnesinės ataskaitos: pastovus informavimas apie atliekamus veiksmus ir gautus rezultatus
left
no-repeat;center top;;
auto
"ChatMarketing buvo vieni iš pirmųjų, kurie Afrikoje įvedė Messenger marketingą, tai padėjo mūsų įmonei pagerinti kliento patirtį ir padidinti pajamas.“
Jesper Vesten Drescher CEO, BeautyClick, Danish Business Angel of 2017
left
no-repeat;center top;;
auto