fbpx

Interaktyvios skaitmeninės kampanijos


Interaktyvios skaitmeninės kampanijos

Interaktyvios skaitmeninės rinkodaros kampanijos yra vieta, kur robotai iš tiesų žiba. Patirtis rodo, kad Messenger kanalo atidarymo ir CTR rodikliai yra didesni nei vaizdinių skelbimų. Chatbot'ų rinkodaros kampanijos svyruoja nuo labai panašių į sunkias, be abejo, jos dažniausiai priklauso nuo potencialių klientų ir jūsų pasirinkto interaktyvumo lygio. Tačiau pagrindinis tikslas yra sudominti vartotojus - mygtuko paspaudimas, kuris priveda prie prenumeratos, vaidina svarbų vaidmenį tolesnėje rinkodaros strategijoje.

 
Žemiau yra keletas interaktyvių skaitmeninių kampanijų, skirtų prenumeratoriams generuoti:

  1. Dovanų asistentas (puikiai tinka šventiniam sezonui)
  2. Asmenybės, įgūdžių, edukaciniai testai
  3. Mini loginiai žaidimai
  4. Taip ar ne (žinios apie produktą ar prekės ženklą)
 

Atminkite, kad chatbot'ų rinkodara yra vieta, kur viskas yra kūryba . Jei norite sudominti vartotojus , turite būti kūrybingi ir pritraukti dėmesį. Labai svarbu naudoti įtraukiantį tekstą ir vaizdinius paveikslėlius , kad vartotojai susidomėtų. Taip pat galima sujungti Messenger su kitomis programomis siekiant geresnės vartotojo patirties ir duomenų. Be abejo, kiekviena veiksmas virsta į prenumeratorių kontaktus..


Sudarę penumeratorių sąrašą, galite nusiųsti jiems tolesnius pranešimus ir sekas . Šis kanalas yra labai ekonomiškas , nes žmonės iš prenumeratorių sąrašo jau žino jūsų prekės ženklą, todėl greičiausiai jie yra pardavimo kanalo sukūryje, o tai reiškia didesnius šansus sukelti konversiją . Sekos ir tolesni pranešimai taip pat gali apimti interaktyvius veiksmus. Galite pritraukti srauto į svetainę, priversti juos užsidirbti reklaminių kodų pateikus atsakymus, pirmiausia pranešdami apie pardavimus ir pan. Apibendrinant, įsitikinkite, kad > jie matys buvimo naudą, tame prenumeratorių sąraše, priešingu atveju jie nedelsdami atsisakys prenumeratos, jei ji nuduos jokios naudos.


Kita labai svarbi dalis yra ta, kad norint sugeneruoti srauto į chatbot'ą, reikia paleisti Facebook skelbimus. Organinius srautus kiekvieną dieną pasiekti darosi vis sunkiau, todėl, jei paleisite chatbot, reklama yra būtina . Be to, siuntimo į pranešimus skelbimai turi savo privalumų:



  1. Mažesnis mokestis už konversiją, lyginti su Facebook vaizdiniais skelbimais
  2. Galimybė siųsti žinučių siuntimo sekas žmonėms, naudojantiems Messenger
  3. Galimybė sukurti pardavimo kanalą, kuris generuoja pardavimus per Messenger
  4. Tai turi didesnį atidarymo ir CTR rodiklį, lyginti su kitais socialinio tinklo skelbimais
  5. Tai pritraukia vartotojus prie patogios mobiliesiems ir labai patrauklios konversijos kanalo patirties


Apibendrinant galima pasakyti, kad chatbot'ai yra puikus pasirinkimas interaktyvioms skaitmeninėms kampanijoms. Jis turi neribotas galimybes , kaip padidinti prenumeratorių sąrašą ir generuoti potencialius klientus. Net jei jūsų tikslas yra sulaukti daugiau prenumeratorių, galite generuoti pardavimus pridėdami nuorodų į svetainę ar produktų katalogą. Chatbot'ai yra mobiliųjų, socialinių ir momentinių pranešimų galios rinkinys . Jie nėra ateitis, jie yra dabartis.


 

Su Messenger

Įtraukite potencialius klientus

Išsiskirkite iš konkurentų vykdydami įtraukiančias pokalbio rinkodaros kampanijas . Plėskite savo skaitmeninę rinkodarą automatizuodami kanalą Messenger'yje.


Nemokama konsultacija

Vos per 15 minučių mes:

DIRBAME TIK SU TAIS KLIENTAIS, KURIŲ PROBLEMAS GALIME IŠSPRĘSTI IR PADIDINTI JŲ MASTĄ!


nemokama konsultacija messengeryje

Nemokama konsultacija

Sutinku, kad mano duomenys būtų naudojami kontaktavimo tikslais.

Top