fbpx

Klientų aptarnavimo automatizavimas

Kiekviena minutė yra svarbi, kai reikia atsakyti potencialiam klientui. Klientų aptarnavimo automatizavimas pagreitina klientų aptarnavimo procesus ir yra esminis dalykas optimizuojant klientų patirtį. Atminkite, kad žmonės tikisi greitai gauti atsakymus ir išspręsti savo problemas visą parą.


Klientų aptarnavimo automatizavimas

Yra daugybė galimybių, kaip koreguoti Messenger chatbot'us, kad būtų galima automatizuoti klientų palaikymą. Pirmojo lygio automatika yra klausimai ir atsakymai. Messenger chatbot'as yra geriausias dalykas, kai klientai užduoda paprastus, įprastus klausimus, nes atsakymui reikalinga informacija jau yra surinkta ir darbuotojai neturi gaišti laiko kartodami juos vėl ir vėl. Tačiau, gavus sudėtingesnių klausimų, kartais chatbot'as gali nepajėgti į juos atsakyti, tačiau jis gali būti naudojamas klasifikuoti ir rinkti svarbius duomenis prieš pradedant tiesioginį pokalbį, taip sutaupant daug laiko tiek klientui, tiek tiesioginiam klientų aptarnavimo agentui. Kai reikalinga žmonių pagalba, darbuotojas gauna pranešimą el. Paštu ar Massenger pranešimą ir gali pradėti pokalbį žinodamas pagrindinę informaciją apie problemą.

Pagrindiniai Messenger chatot'u naudojimo pranašumai, siekiant pagerinti klientų aptarnavimą:

Šiuo metu dauguma žmonių visada skuba, todėl nenori laukti, darbo valandų, kad gautų reikiamus atsakymus. Išlaikykite aukštą klientų pasitenkinimą ir pradėkite naudoti chatbot'us klientų aptarnavime, ypač jei jūsų verslas gauna labai daug užklausų ar jums užtrunka daug laiko juos atsakyti. Atminkite tai, jog užtrunka amžius, norint atsakyti į paprastus klausimus apie produktus ir paslaugas, klientai jaučiasi ignoruojami ir jei jis jaučiasi ignoruojamas - jis eis tiesiai pas jūsų konkurentą.


Su Messenger

Taupykite laiką

Leiskite chatbot'ui atsakyti į klausimus , į kuriuos jau atsakėte keliolika kartų, ir suteikite klientams geriausią patirtį, naudodamiesi atsakymais visą parą.


Nemokama konsultacija

Vos per 15 minučių mes:

DIRBAME TIK SU TAIS KLIENTAIS, KURIŲ PROBLEMAS GALIME IŠSPRĘSTI IR PADIDINTI JŲ MASTĄ!


nemokama konsultacija messengeryje

Nemokama konsultacija

Sutinku, kad mano duomenys būtų naudojami kontaktavimo tikslais.

Top