fbpx

Klientų aptarnavimo chatbotai

Taupykite laiką ir kaštus sau ir klientams – automatizuokite susirašinėjimus roboto pagalbą!

Nemokama konsultacija
Kiekviena minutė gali būti svarbi, kai reikia atsakyti potencialiam klientui. Klientų aptarnavimo automatizavimas, pasitelkiant susirašinėjimo robotus, pagreitina aptarnavimo procesus ir yra esminis dalykas optimizuojant klientų patirtį. Atminkite, kad žmonės tikisi greitai gauti atsakymus ir išspręsti savo problemas bet kuriuo paros metu.

Vertė jūsų potencialiems ir esamiems klientams

Spręskite problemas akimirksniu

Yra daugybė galimybių pritaikyti pokalbių robotus (angl. chatbot) įvairiose klientų aptarnavimo dalyse. Pirminis automatizavimas yra dažniausiai užduodami klausimai ir atsakymai. Chatbotas yra vienas geriausių įrankių greitai pareikti aktualiausią informaciją, kai pašnekovai užduoda paprastus ir trumpus klausimus. Atsakymui pateikiama labiausiai į užklausą atitinkanti informacija ir darbuotojai neturi gaišti laiko ieškodami ir išsiųsdami jau daug kartų naudotus atsakymus. Tačiau, gavus sudėtingesnių ir labiau kompleksinių klausimų, pavyzdžiui su konkrečiu užsakymu susijusia problema, botas gali nepajėgti į juos atsakyti. Tokiu atveju, robotas sėkmingai gali perduoti užklausos duomenis atsakingam kolegai, kuris permtų pradėtą pokalbį. Kai reikalinga žmonių pagalba, darbuotojas gauna pranešimą į savo el. paštą, Messenger programėlę ar CRM sistemą.

Kategorijos

Chatbot sprendimų pritaikymas klientų aptarnavime

Messenger chatbot klientų aptarnavimui

  • Veikia Facebook, Viber, Whatsapp ar Telegram platformose
  • Veikia kaip papildomas aptarnavimo kanalas
  • Galimybė įdiegti live-chat į svetainę
  • Galimos įvairios integracijos
  • Galimas išmanus užklausų paskirstymas personalui

Web chatbot klientų aptarnavimui

  • Galima diegti į bet kurią svetainės vietą
  • Galima integruoti kartu su live-chat įrankiais (Zendesk, Freshdesk, Intercom ir t.t.)
  • Galima integracija su CRM, duomenų bazėmis ir kitomis platformomis API pagrindu
  • Galimas unikalus, pagal įmonės stilių pritaikytas chatboto dizainas

Chatbots privalumai

Kokia klientų aptarnavimo chatbotų nauda

Momentiniai atsakymai visą parą
Informacija pateikiama greičiau
Klientai gauna labiau suasmenintus ir įtraukiančius pranešimus
Galimybė pateikti kintančią informaciją
Žmogiškųjų išteklių taupymas
Atsakingo personalo informavimas, kai reikalinga pagalba
Esant greitam gyvenimo ritmui, Jūsų klientai nenori ilgai laukti ir tikisi, kad jų problema bus išspręsta momentaliai 24/7. Išlaikykite aukštą klientų pasitenkinimą naudodami chatbotus klientų aptarnavimui, ypač jei jūsų verslas gauna daug pasikartojančių užklausų arba Jūsų klientai turi laukti atsakymų tada, kai nori, kad jų problema būtų išpręsta kuo greičiau. Atminkite tai, jog kuo ilgiau klientas laukia atsakymo, tuo didesnė tikimybė, kad jis pereis pas Jūsų konkurentą.

Chatbot pagalba

Pagerinkite klientų patirtį ir taupykite laiką

Leiskite chatbotui atsakyti į paprastus, dažniausiai pasikartojančius klausimus ir suteikite klientams geriausią patirtį 24/7, naudodamiesi automatizuotu aptarnavimu.
© 2018-2021 UAB ChatMarketing
Privatumo politika
Nemokama konsultacija+370 684 61657info@chatmarketing.lt
Top chevron-leftchevron-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram