Ar žinojote, kad...
- Naujo kliento pritraukimas yra 7 kartus brangesnis nei esamo kliento išlaikymas.
- Lyginant su naujais klientais, esami klientai yra 50% labiau linkę išbandyti naujus produktus ir vidutiniškai išleidžia net 31% daugiau.
- Klientų išlaikymas turi 2-4 kartus daugiau įtakos verslo augimui nei klientų pritraukimas.
- 5% klientų išlaikymo padidėjimas gali padidinti pelną net 75%.
Žmonės mėgsta išleisti pinigus ten, kur jie jaučiasi vertinami, gerbiami. Puikus pavyzdys - Starbucks kavinių tinklas. Prieš 10 metų jų užimama rinkos dalis smarkiai nusileido konkurentams, tačiau viską pakeitė jų realizuota lojalumo programa. Nepaisant to, kad daug kur kavą buvo galima įsigyti pigiau nei Starbucks, jų klientų bazė greit išaugo. Dabar skaičiuojama, jog lojalumo programa jiems atneša apie 5 milijardus dolerių pajamų kasmet.

Problema
Tradicinės lojalumo kortelės nebeveikia. 95% Hospitality and Catering News apklaustų žmonių teigia, kad jiems nepavyksta išsaugoti lojalumo kortelės ilgiau, negu iki pirmo prizo atsiėmimo. O kiek kartų tokios kortelės yra pamirštamos namie, mašinoje, ar tiesiog yra išskalbiamos drabužių kišenėse?
Tokio tipo lojalumo programa yra nepatogi ne tik vartotojams, bet ir verslams. Verslai neturi galimybės pažinti savo vartotojo, analizuoti jo elgsenos ir pateikti jam personalizuotų pasiūlymų.
Šiais laikais, kai naujosios technologijos sąveikauja bene visose gyvenimo srityse, vartotojai nori turėti viską vienoje vietoje, pasiekti patogiai ir išvengti netvarkos. Jie nenori visur su savimi nešiotis piniginės, pilnos grynų pinigų, kortelių, čekių ar kažko kito. Išmanieji telefonai suteikia galimybę viską turėti vienoje vietoje.
Sprendimas
To galima išvengti skaitmenizuojant lojalumo programą. Vienas iš būdų tai atlikti - Messenger chatbotas.
Žmonės vidutiniškai praleidžia apie 3 su puse valandos naudodamiesi mobiliuoju telefonu kiekvieną dieną. Nemažą dalį laiko praleidžia bendraudami per įvairiose susirašinėjimo platformose, tačiau viena populiariausių - Messenger.

-
Užsiregistravimas
Messenger suteikia galimybę nesunkiai įtraukti vartotoją į lojalumo programą: nereikia įsirašyti jokios papildomos programėlės - žmonės ir taip kasdien naudoja Messenger. Pritaikant skirtingus augimo įrankius, registracija lojalumo programai gali būti iššaukiama keliais skirtingais būdais, pvz.: nuskenavus Messenger kodą, į susirašinėjimą parašius norimą žodį (pvz.: prizai), patekus į susirašinėjimą per reklamą.
-
Lojalumo taškų kaupimas
Panašiai, kaip užsiregistruoti programai, lojalumo taškus kaupti Messenger sistemoje galima pasirinktu būdu. Dažniausiai naudojamas būdas - skenuojamas kodas.
Nuskenavus Messenger kodą, sistemoje yra pridedami lojalumo taškai vartotojui. Messenger pokalbyje vartotojas gali pasitikrinti jų kiekį, pamatyti, kokie yra galimi prizai.
-
Prenumeratorių sąrašas
Kiekvienas vartotojas, dalyvaujantis lojalumo programoje, patenka į prenumeratorių sąrašą. Tai atveria labai daug galimybių tolesnei tarpasmeninei komunikacijai. Pagal tai, kiek jis yra sukaupęs lojalumo taškų, kaip dažnai pas jus lankosi ir kitus rodiklius galima nesunkiai vartotojus segmentuoti ir taikyti jiems personalizuotą turinį. Taip ryšys tarp Jūsų bei vartotojo tampa dar glaudesnis, o tai reiškia, kad vartotojas jaučiasi labiau gerbiamas bei vertinamas ir yra linkęs išleisti daugiau.

Išvados
Jeigu iki šiol nedėjote didelių pastangų siekiant išlaikyti vartotoją, rekomenduojame pradėti į tai kreipti dėmesį jau dabar. Skaitmeninė lojalumo programa, pasiekiama per Messenger chatbots leidžia ne tik lojalumo programą pateikti vartotojui patogesniu kanalu - platformoje, kurią jis ir taip naudoja kasdien, bet ir suteikia progą sukurti kur kas glaudesnį ryšį su vartotoju.
no-repeat;center top;;
auto
no-repeat;center top;;
auto
Chatbot Checklist
Gauk patarimus efektyviam chatbot'o funkcionavimui užtikrinti
center
no-repeat;center top;;
auto