fbpx

Messenger chatbot marketingas

Interaktyvus būdas pasiekti vartotojus populiariausioje žinučių programėlėje


Nemokama konsultacija

Interaktyvios skaitmeninės kampanijos

Interaktyvios skaitmeninės rinkodaros kampanijos yra vieta, kur robotai iš tiesų žiba. Praktika rodo, kad Messenger kanalo atidarymo ir paspaudimo rodikliai yra didesni nei įprastų vaizdinių reklamų. Chatbot rinkodaros įrankiai gali būti tiek labai paprasti, tiek kompleksiniai. Be abejo, jų sudėtingumas priklauso nuo Jūsų pasirinkto interaktyvumo lygio. Interaktyvių skaitmeninių kampanijų pagrindinis tikslas yra sudominti vartotojus ir supažindinti su produktu ar paslauga – kiekvienas mygtuko paspaudimas ar išsiųsta žinutė veda prie sekančio tikslo konversijos ir galiausiai baigiasi pardavimu.

01

Pirminis kontaktas

02

Vertės kūrimas

03

Edukavimas

04

Abejonių panaikinimas

05

Pardavimas

01

Pirminis kontaktas

02

Vertės kūrimas

03

Edukavimas

04

Abejonių panaikinimas

05

Pardavimas


Kategorijos

Messenger chatbot sprendimų pritaikymas rinkodaroje

Atminkite, kad chatbot'ų rinkodara yra vieta, kurioje turite būti išradingi. Jei norite sudominti vartotojus, turite būti originalūs ir pritraukti gebėti pritraukti jų dėmesį. Labai svarbu naudoti įtraukiantį tekstą ir vizualus su mygtukais, tam, kad vartotojai atliktų veiksmą - paspaustų ant reklamos. Taip pat galima sujungti Messenger su kitomis programomis siekiant geresnės vartotojo patirties. Grįžkime prie to, kad kiekviena vartotojo interakcija su chatbotu įtraukia jį į prenumeratorių sąrašą.


  • Automatinis segmentavimas
  • Personifikavimas
  • Priminimai
  • Apklausos
  • Integracijos su email marketingo ar CRM įrankiais
  • A/B testavimas
  • Randomizer
  • Dinaminiai automatiškai sugeneruojami paveikslėliai
  • Dinaminio PDF generavimas
  • Email išsiuntimas po Messenger interakcijos

Interaktyvios Messenger chatbot kampanijos

Testai, kvizai

Messenger platformoje vartotojams gali būti pateikiami interaktyvūs testai. Messenger viktorinos susideda iš klausimų su pasirenkamais atsakymų variantais bei pabaigoje pateikiamų rezultatų (pvz. žaidimo taškai, nustatytas tipas ar kitas įvertis). Kūrybiškai ir patraukliai pateiktas interaktyvus turinys vartotojams sukuria išskirtines patirtis. Ši forma gali būti naudojama ne tik komunikacijos su vartotojais pagyvinimo ar edukacinio turinio sklaidai, bet ir naujo produkto/paslaugos reklamai ar užklausų rinkimui.



Loginiai žaidimai

Įvairūs teminiai žaidimai Messenger platformoje kvies verslo potencialius ir esamus klientus pasinerti į nuotykius, kur jų lauks interaktyvūs galvosūkiai, mįslės bei prizai!



Faktas ar mitas

Tai patikrintas ir veiksmingas Messenger žaidimas, kurio metu vartotojai rungiasi savo žiniomis įvairiomis temomis. Žaidimo tikslas - atskirti tikrus faktus nuo klaidingų mitų bei tapti naujuoju “Faktų ir mitų” ekspertu.


Žinučių sekos

Tai tam tikrai vartotojų grupei automatiškai siunčiamos žinutės ar pranešimai. Po sąveikos su pokalbių robotu, vartotojas tampa žinučių sekos prenumeratoriumi. Praėjus nustatytam laikotarpiui (pvz. 24val.), pokalbių robotas vartotojui išsiunčia pirmąjį sekos pranešimą ar žinutę. Po neilgos pertraukos vartotoją pasiekia antroji žinutė ir t.t. Sekos leidžia sukurti nenutrūkstamą bendravimą su esamais ir potencialiais klientais, didina pasitikėjimą bei sukuria vertę pasakojant istoriją ir nuolat dalinantis svarbia, aktualia informacija su vartotojais.


Tiesioginis marketingas

Pokalbių robotas gali automatizuoti ir didžiąją dalį rinkodaros strategijos. Vartotojams chatbot’as gali padėti išsirinkti tinkamiausią produktą, pristatyti naujus produktus, paskatinti atlikti registraciją ar rezervaciją bei pasiūlyti pasinaudoti specialiu pasiūlymu ar akcija. Į savo rinkodaros strategiją įtraukę pokalbių robotą galėsite segmentuoti tikslines auditorijas, pritaikyti personalizuotą rinkodaros komunikaciją bei automatizuoti cross-sell ir up-sell marketingą.

Surinkus penumeratorių sąrašą, galite nusiųsti jiems tolimesnius pranešimus ir sekas. Šis kanalas yra labai efektyvus, nes žmonės iš prenumeratorių sąrašo jau žino jūsų prekės ženklą, todėl greičiausiai jie yra pardavimo kanalo sukūryje, o tai reiškia didesnius šansus, kad jie atliks Jūsų norimą konversiją. Sekos ir tolesni pranešimai taip pat gali apimti interaktyvius veiksmus. Galite pritraukti srauto į svetainę, sudominti vartotojus "užsidirbti" reklaminių kodų pateikus atsakymus į Jūsų pateiktus klausimus bei paskatinti pardavimus informuojant apie specialius pasiūlymus, vykstančias akcijas ir pan. Apibendrinant, privalote suteikti ir aiškiai parodyti vartotojams buvimo prenumeratorių sąraše naudą, priešingu atveju, jei jie neįžvelgs jokios naudos - jie greitai atsisakys prenumeratos.


Nemažiau svarbu nei gera ir įtraukianti chatboto Messenger kampanija yra srauto pritraukimo į Chatbotą strategija. Norint pritraukti kokybišką srautą į chatbot'ą, reikia sukurti Facebook reklamą, skirtą nukreipti į Messenger chatbot'ą. Nepamirškite nusistatyti aiškią tikslinę auditoriją. Šiuo atveju ypač svarbu nusitaikyti į tuos žmones, kuriems Jūsų teikiama informacija ir pasiūlymai, tikėtina, bus aktualūs ilgą laiką. Būtent tokie prenumeratoriai atneš Jums didžiausią naudą. Messenger reklamos kampanijos Facebook'e turi savo privalumų:



  1. Mažesnis mokestis už konversiją, palyginus su įprasta reklama Facebook'e
  2. Galimybė siųsti žinučių sekas žmonėms, naudojantiems Messenger
  3. Galimybė sukurti pardavimo kanalą, kuris generuoja pardavimus per Messenger
  4. Didesni atidarymo ir CTR rodikliai, palyginus su kitais Facebook reklamos tipais
  5. Pritraukia vartotojus prie patogios mobiliesiems ir labai patrauklios konversijos kanalo patirties


Apibendrinant galime teigti, kad chatbot'ai yra puikus pasirinkimas interaktyvioms skaitmeninėms kampanijoms. Jis turi neribotas galimybes, o surinktas prenumeratorių sąrašas yra efektyvus būdas, norint pasiekti potencialius pirkėjus. Jums nebūtina turėti keliasdešimt tūkstančių prenumeratorių. Bendraukite su esamais, kurkite ryšį ir informuokite apie specialius pasiūlymus ir aktualijas. Šitaip paskatinsite pardavimus sulyg kiekvienu pranešimu ar jų seka, prie jų pridėdami nuorodas į svetainę ar produktų katalogus. Chatbot'ai yra mobiliųjų, socialinių ir momentinių pranešimų galios rinkinys. Jie nėra ateitis, jie yra dabartis.

Privalumai

Kuo Messenger išsiskiria

Šis kanalas nuo įprastojo socialinių tinklų marketingo ar PPC (pay-per-click) reklamų išsiskiria keliais aspektais:


01

Automatizavimas

Didžioji dalis komunikacinio proceso gali būti automatizuota, taip įgalinant plėtros galimybes ir užtikrinant greitaveiką atsakant vartotojui.


02

Tiesioginis kontaktas

Vartotojai su verslais komunikuoja privačiai ir su grįžtamojo ryšio galimybe. Jūs bet kada galite patys įsiterpti į pokalbį ir stebėti, kokius veiksmus ir kada atliko chatbotu besinaudojantis vartotojas.


03

Tikslinis segmentavimas

Atsakant į vartotojų užduodamus klausimus, stebint jų spaudžiamus mygtukus ir jiems atliekant įvairius testus bei klausimynus, surenkama daugybė naudingos informacijos. Ši informacija vėliau panaudojama išskiriant vartotojus į tikslines grupes pagal elgsenos, demografinius, geografinius, psichografinius, sociologinius ir kitokius rodiklius.


04

Efektyvumas

Messenger marketingas Lietuvoje kol kas nėra plačiai naudojamas, todėl žmonės į šią naujos kartos komunikaciją labiau atkreipia dėmesį ir įsimena. Atidarymo rodikliai šiame kanale siekia 80-95%, tuo tarpu el. pašto naujienlaiškiuose tik 5-25%.

Messenger pokalbių robotai gali būti naudojami kaip vienas efektyviausiai veikiančių pakartotinės rinkodaros kanalų, nes jie gali teikti patikimus patarimus dėl apsipirkimo, atsižvelgiant į pirkimo istoriją ir klientų pageidavimus. Be to, „Messenger“ pokalbių kampanijas galima lengvai naudoti apleisto krepšelio atkūrimo kampanijose.


Chatbot pritaikymas e-komercijai

Messenger marketingas

Turint omenyje, kad komunikacija Messenger kanale vyksta abipusiai ir gali būti automatizuota, tai atveria galimybes išskirtiniams rinkodaros sprendimams. Messenger marketingas yra vienas iš populiariausių augančių naujų reklamos kanalų skaimeninėje erdvėje paskutinius keletą metų.

Tai padės ne tik klausimų-atsakymų būdu išsiaiškinti apie potencialų klientą daugybę naudingos informacijos, bet ir užmegzti pirminį ryšį, palaipsniui edukuoti ir galiausiai – parduoti.

Keletas pavyzdžių, kaip Messenger chatbotai pritaikomi interaktyviuose rinkodaros sprendimuose:

  1. Įtraukiantys testai/kvizai, pateikiantys atsakymus pagal vartotojo pasirinkimus;
  2. Interaktyvus žaidimai;
  3. Pasakos/Istorijos, kurių eigą nulemia pats vartotojas;
  4. Žinynai, mokomieji kursai ir panaši edukacinė medžiaga;
  5. Įvairūs iššūkiai vartotojams, skatinantys tobulėti ir supažindinantys su įmone ar prekiniu ženklu;
  6. Kasdienės žinučių seriijos, gilinančios ryšį tarp verslo ir potencialaus kliento bei segmentuota vedančios prie pardavimo;
  7. Messenger žinučių naujienlaiškiai, pvz. naujiienos, akcijos, specialūs pasiūlymai, straipsniai ir kita.

 

Su Messenger

Pasiekite potencialius klientus

Išsiskirkite iš konkurentų vykdydami įtraukiančias pokalbio rinkodaros kampanijas . Plėskite savo skaitmeninę rinkodarą automatizuodami kanalą Messenger'yje.


Nemokama konsultacija

Norite pradėti dirbti kartu ar turite klausimų? Susisiekite!

48hours
Atsakysime Jums per 48 darbo valandas
calendar
Suprantame, kad esate užimti ir prisiderinsime prie Jums patogaus laiko nemokamai konsultacijai

Sutinku, kad mano duomenys būtų naudojami kontaktavimo tikslais.

Dirbame tik su tais klientais, kurių problemas galime išspręsti ir padėti jiems augti!


Kiekvienas projektas įtraukia


  1. Strateginį aprašą: tinkamų tikslų iškėlimas ir projekto planas, padėsiantys identifikuoti ir išspręsti problemas
  2. Parduodančių tekstų rašymą: atitinkama Jūsų įmonės reprezentacija ir potencialaus kliento vedimas iki pardavimo
  3. Vizualinis apipavidalinimas: tikslinės auditorijos įtraukimas ir konvertavimas patrauklių dizainų pagalba
  4. Nuolatinės optimizacijos: analizė ir mokymasis, kad Jūsų projektas ar kampanija pateisintų lūkesčius
  5. Mėnesinės ataskaitos: pastovus informavimas apie atliekamus veiksmus ir gautus rezultatus

"ChatMarketing buvo vieni iš pirmųjų, kurie Afrikoje įvedė Messenger marketingą, tai padėjo mūsų įmonei pagerinti kliento patirtį ir padidinti pajamas.“

Jesper Vesten Drescher
CEO, BeautyClick, Danish Business Angel of 2017

Top