fbpx

Messenger chatbot marketingas

Interaktyvus būdas pasiekti vartotojus populiariausioje žinučių programėlėje



Nemokama konsultacija

no-repeat;left top;;

auto

no-repeat;left top;;

auto

50

default

Interaktyvios skaitmeninės kampanijos

Interaktyvios skaitmeninės rinkodaros kampanijos yra vieta, kur robotai iš tiesų žiba. Praktika rodo, kad Messenger kanalo atidarymo ir paspaudimo rodikliai yra didesni nei įprastų vaizdinių reklamų. Chatbot rinkodaros įrankiai gali būti tiek labai paprasti, tiek kompleksiniai. Be abejo, jų sudėtingumas priklauso nuo Jūsų pasirinkto interaktyvumo lygio. Interaktyvių skaitmeninių kampanijų pagrindinis tikslas yra sudominti vartotojus ir supažindinti su produktu ar paslauga – kiekvienas mygtuko paspaudimas ar išsiųsta žinutė veda prie sekančio tikslo konversijos ir galiausiai baigiasi pardavimu.

no-repeat;left top;;

auto

01

[divider height="30px"]

Pirminis kontaktas

center

no-repeat;left top;;

auto

0 10px

02

[divider height="30px"]

Vertės kūrimas

center

no-repeat;left top;;

auto

0 10px

03

[divider height="30px"]

Edukavimas

center

no-repeat;left top;;

auto

0 10px

04

[divider height="30px"]

Abejonių panaikinimas

center

no-repeat;left top;;

auto

0 10px

05

[divider height="30px"]

Pardavimas

center

no-repeat;left top;;

auto

0 10px

01

[divider height="30px"]

Pirminis kontaktas

center

no-repeat;left top;;

auto

arrow-down

80

80

center

20

20

02

[divider height="30px"]

Vertės kūrimas

center

no-repeat;left top;;

auto

arrow-down

80

80

center

20

20

03

[divider height="30px"]

Edukavimas

center

no-repeat;left top;;

auto

arrow-down

80

80

center

20

20

04

[divider height="30px"]

Abejonių panaikinimas

center

no-repeat;left top;;

auto

arrow-down

80

80

center

20

20

05

[divider height="30px"]

Pardavimas

center

no-repeat;left top;;

auto

50

default

Kategorijos

Messenger chatbot sprendimų pritaikymas rinkodaroje

no-repeat;center top;;

auto

Interaktyvios kampanijos

left

no-repeat;center top;;

auto

white-box

Žinučių sekos (sequence)

left

no-repeat;center top;;

auto

white-box

Tiesioginis marketingas

left

no-repeat;center top;;

auto

white-box

50

default

wide

Interaktyvūs chatbot marketingo sprendimai

no-repeat;center top;;

auto

chatbot-messenger-marketingas-pardavimams

Messenger marketingas ir chatbotai

Skaitmeninių kampanijų, skirtų prenumeratoriams generuoti, pavyzdžiai:

  1. Dovanų asistentas (puikiai tinka šventiniam sezonui)
  2. Asmenybės, įgūdžių, edukaciniai testai
  3. Mini loginiai žaidimai
  4. Faktas ar mitas (žinios apie produktą ar prekės ženklą)

no-repeat;left top;;

auto

Atminkite, kad chatbot'ų rinkodara yra vieta, kurioje turite būti išradingi. Jei norite sudominti vartotojus, turite būti originalūs ir pritraukti gebėti pritraukti jų dėmesį. Labai svarbu naudoti įtraukiantį tekstą ir vizualus su mygtukais, tam, kad vartotojai atliktų veiksmą - paspaustų ant reklamos. Taip pat galima sujungti Messenger su kitomis programomis siekiant geresnės vartotojo patirties. Grįžkime prie to, kad kiekviena vartotojo interakcija su chatbotu įtraukia jį į prenumeratorių sąrašą.

no-repeat;left top;;

auto

no-repeat;left top;;

auto

no-repeat;left top;;

auto

default

Interaktyvios Messenger chatbot kampanijos

Testai, kvizai

Messenger platformoje vartotojams gali būti pateikiami interaktyvūs testai. Messenger viktorinos susideda iš klausimų su pasirenkamais atsakymų variantais bei pabaigoje pateikiamų rezultatų (pvz. žaidimo taškai, nustatytas tipas ar kitas įvertis). Kūrybiškai ir patraukliai pateiktas interaktyvus turinys vartotojams sukuria išskirtines patirtis. Ši forma gali būti naudojama ne tik komunikacijos su vartotojais pagyvinimo ar edukacinio turinio sklaidai, bet ir naujo produkto/paslaugos reklamai ar užklausų rinkimui.

no-repeat;left top;;

auto

20px

default

messenger-marketing-tests

title

ASC

flat

hide-dots

messenger-marketing-kobi

title

ASC

flat

hide-dots

default

Loginiai žaidimai

Įvairūs teminiai žaidimai Messenger platformoje kvies verslo potencialius ir esamus klientus pasinerti į nuotykius, kur jų lauks interaktyvūs galvosūkiai, mįslės bei prizai!

no-repeat;left top;;

auto

default

messenger-marketing-bigbox

title

ASC

flat

hide-dots

techn-lab

title

ASC

flat

hide-dots

default

Faktas ar mitas

Tai patikrintas ir veiksmingas Messenger žaidimas, kurio metu vartotojai rungiasi savo žiniomis įvairiomis temomis. Žaidimo tikslas - atskirti tikrus faktus nuo klaidingų mitų bei tapti naujuoju “Faktų ir mitų” ekspertu.

no-repeat;left top;;

auto

flokati-faktas-mitas

title

ASC

flat

hide-dots

default

Žinučių sekos

Tai tam tikrai vartotojų grupei automatiškai siunčiamos žinutės ar pranešimai. Po sąveikos su pokalbių robotu, vartotojas tampa žinučių sekos prenumeratoriumi. Praėjus nustatytam laikotarpiui (pvz. 24val.), pokalbių robotas vartotojui išsiunčia pirmąjį sekos pranešimą ar žinutę. Po neilgos pertraukos vartotoją pasiekia antroji žinutė ir t.t. Sekos leidžia sukurti nenutrūkstamą bendravimą su esamais ir potencialiais klientais, didina pasitikėjimą bei sukuria vertę pasakojant istoriją ir nuolat dalinantis svarbia, aktualia informacija su vartotojais.

no-repeat;left top;;

auto

kobi-followup

title

ASC

flat

hide-dots

technorama-krepsinis

title

ASC

flat

hide-dots

default

Tiesioginis marketingas

Pokalbių robotas gali automatizuoti ir didžiąją dalį rinkodaros strategijos. Vartotojams chatbot’as gali padėti išsirinkti tinkamiausią produktą, pristatyti naujus produktus, paskatinti atlikti registraciją ar rezervaciją bei pasiūlyti pasinaudoti specialiu pasiūlymu ar akcija. Į savo rinkodaros strategiją įtraukę pokalbių robotą galėsite segmentuoti tikslines auditorijas, pritaikyti personalizuotą rinkodaros komunikaciją bei automatizuoti cross-sell ir up-sell marketingą.

no-repeat;left top;;

auto

baltu-klinika-registracija-1

title

ASC

flat

hide-dots

Surinkus penumeratorių sąrašą, galite nusiųsti jiems tolimesnius pranešimus ir sekas. Šis kanalas yra labai efektyvus, nes žmonės iš prenumeratorių sąrašo jau žino jūsų prekės ženklą, todėl greičiausiai jie yra pardavimo kanalo sukūryje, o tai reiškia didesnius šansus, kad jie atliks Jūsų norimą konversiją. Sekos ir tolesni pranešimai taip pat gali apimti interaktyvius veiksmus. Galite pritraukti srauto į svetainę, sudominti vartotojus "užsidirbti" reklaminių kodų pateikus atsakymus į Jūsų pateiktus klausimus bei paskatinti pardavimus informuojant apie specialius pasiūlymus, vykstančias akcijas ir pan. Apibendrinant, privalote suteikti ir aiškiai parodyti vartotojams buvimo prenumeratorių sąraše naudą, priešingu atveju, jei jie neįžvelgs jokios naudos - jie greitai atsisakys prenumeratos.

Nemažiau svarbu nei gera ir įtraukianti chatboto Messenger kampanija yra srauto pritraukimo į Chatbotą strategija. Norint pritraukti kokybišką srautą į chatbot'ą, reikia sukurti Facebook reklamą, skirtą nukreipti į Messenger chatbot'ą. Nepamirškite nusistatyti aiškią tikslinę auditoriją. Šiuo atveju ypač svarbu nusitaikyti į tuos žmones, kuriems Jūsų teikiama informacija ir pasiūlymai, tikėtina, bus aktualūs ilgą laiką. Būtent tokie prenumeratoriai atneš Jums didžiausią naudą. Messenger reklamos kampanijos Facebook'e turi savo privalumų:

no-repeat;left top;;

auto

center

disable

  1. Mažesnis mokestis už konversiją, palyginus su įprasta reklama Facebook'e
  2. Galimybė siųsti žinučių sekas žmonėms, naudojantiems Messenger
  3. Galimybė sukurti pardavimo kanalą, kuris generuoja pardavimus per Messenger
  4. Didesni atidarymo ir CTR rodikliai, palyginus su kitais Facebook reklamos tipais
  5. Pritraukia vartotojus prie patogios mobiliesiems ir labai patrauklios konversijos kanalo patirties

no-repeat;left top;;

auto

Apibendrinant galime teigti, kad chatbot'ai yra puikus pasirinkimas interaktyvioms skaitmeninėms kampanijoms. Jis turi neribotas galimybes, o surinktas prenumeratorių sąrašas yra efektyvus būdas, norint pasiekti potencialius pirkėjus. Jums nebūtina turėti keliasdešimt tūkstančių prenumeratorių. Bendraukite su esamais, kurkite ryšį ir informuokite apie specialius pasiūlymus ir aktualijas. Šitaip paskatinsite pardavimus sulyg kiekvienu pranešimu ar jų seka, prie jų pridėdami nuorodas į svetainę ar produktų katalogus. Chatbot'ai yra mobiliųjų, socialinių ir momentinių pranešimų galios rinkinys. Jie nėra ateitis, jie yra dabartis.

no-repeat;left top;;

auto

Privalumai

Kuo Messenger išsiskiria

Šis kanalas nuo įprastojo socialinių tinklų marketingo ar PPC (pay-per-click) reklamų išsiskiria keliais aspektais:

no-repeat;left top;;

auto

[divider height="30px"]

01

[divider height="30px"]

Automatizavimas

Didžioji dalis komunikacinio proceso gali būti automatizuota, taip įgalinant plėtros galimybes ir užtikrinant greitaveiką atsakant vartotojui.

#ffffff

no-repeat;left top;;

auto

30px

white-box

[divider height="30px"]

02

[divider height="30px"]

Tiesioginis kontaktas

Vartotojai su verslais komunikuoja privačiai ir su grįžtamojo ryšio galimybe. Jūs bet kada galite patys įsiterpti į pokalbį ir stebėti, kokius veiksmus ir kada atliko chatbotu besinaudojantis vartotojas.

#ffffff

no-repeat;left top;;

auto

30px

white-box

[divider height="30px"]

03

[divider height="30px"]

Tikslinis segmentavimas

Atsakant į vartotojų užduodamus klausimus, stebint jų spaudžiamus mygtukus ir jiems atliekant įvairius testus bei klausimynus, surenkama daugybė naudingos informacijos. Ši informacija vėliau panaudojama išskiriant vartotojus į tikslines grupes pagal elgsenos, demografinius, geografinius, psichografinius, sociologinius ir kitokius rodiklius.

#ffffff

no-repeat;left top;;

auto

30px

white-box

[divider height="30px"]

04

[divider height="30px"]

Efektyvumas

Messenger marketingas Lietuvoje kol kas nėra plačiai naudojamas, todėl žmonės į šią naujos kartos komunikaciją labiau atkreipia dėmesį ir įsimena. Atidarymo rodikliai šiame kanale siekia 80-95%, tuo tarpu el. pašto naujienlaiškiuose tik 5-25%.

#ffffff

no-repeat;left top;;

auto

30px

white-box

Messenger pokalbių robotai gali būti naudojami kaip vienas efektyviausiai veikiančių pakartotinės rinkodaros kanalų, nes jie gali teikti patikimus patarimus dėl apsipirkimo, atsižvelgiant į pirkimo istoriją ir klientų pageidavimus. Be to, „Messenger“ pokalbių kampanijas galima lengvai naudoti apleisto krepšelio atkūrimo kampanijose.

no-repeat;left top;;

auto

Chatbot pritaikymas e-komercijai

Messenger marketingas

Turint omenyje, kad komunikacija Messenger kanale vyksta abipusiai ir gali būti automatizuota, tai atveria galimybes išskirtiniams rinkodaros sprendimams. Messenger marketingas yra vienas iš populiariausių augančių naujų reklamos kanalų skaimeninėje erdvėje paskutinius keletą metų.

Tai padės ne tik klausimų-atsakymų būdu išsiaiškinti apie potencialų klientą daugybę naudingos informacijos, bet ir užmegzti pirminį ryšį, palaipsniui edukuoti ir galiausiai – parduoti.

no-repeat;left top;;

auto

Keletas pavyzdžių, kaip Messenger chatbotai pritaikomi interaktyviuose rinkodaros sprendimuose:

  1. Įtraukiantys testai/kvizai, pateikiantys atsakymus pagal vartotojo pasirinkimus;
  2. Interaktyvus žaidimai;
  3. Pasakos/Istorijos, kurių eigą nulemia pats vartotojas;
  4. Žinynai, mokomieji kursai ir panaši edukacinė medžiaga;
  5. Įvairūs iššūkiai vartotojams, skatinantys tobulėti ir supažindinantys su įmone ar prekiniu ženklu;
  6. Kasdienės žinučių seriijos, gilinančios ryšį tarp verslo ir potencialaus kliento bei segmentuota vedančios prie pardavimo;
  7. Messenger žinučių naujienlaiškiai, pvz. naujiienos, akcijos, specialūs pasiūlymai, straipsniai ir kita.

no-repeat;left top;;

auto

bigbox-chatbot-messenger-marketing-min

center

disable

50

default

Su Messenger

Pasiekite potencialius klientus

Išsiskirkite iš konkurentų vykdydami įtraukiančias pokalbio rinkodaros kampanijas . Plėskite savo skaitmeninę rinkodarą automatizuodami kanalą Messenger'yje.

Registruokitės nemokamai konsultacijai

no-repeat;center top;;

auto

0 50px 0 50px

50

default

Nemokama konsultacija

Norite pradėti dirbti kartu ar turite klausimų? Susisiekite!

left

no-repeat;center top;;

auto

20px

h4

Atsakysime Jums per 48 darbo valandas

icon-lamp

48hours

left

small-icon-box

h4

Suprantame, kad esate užimti ir prisiderinsime prie Jums patogaus laiko nemokamai konsultacijai

icon-lamp

calendar

left

small-icon-box

20

default

Sutinku, kad mano duomenys būtų naudojami kontaktavimo tikslais.

left

no-repeat;center top;;

auto

Dirbame tik su tais klientais, kurių problemas galime išspręsti ir padėti jiems augti!

center

no-repeat;left top;;

auto

[divider height="20px"]

Kiekvienas projektas įtraukia


[divider height="20px"]

  1. Strateginį aprašą: tinkamų tikslų iškėlimas ir projekto planas, padėsiantys identifikuoti ir išspręsti problemas
  2. Parduodančių tekstų rašymą: atitinkama Jūsų įmonės reprezentacija ir potencialaus kliento vedimas iki pardavimo
  3. Vizualinis apipavidalinimas: tikslinės auditorijos įtraukimas ir konvertavimas patrauklių dizainų pagalba
  4. Nuolatinės optimizacijos: analizė ir mokymasis, kad Jūsų projektas ar kampanija pateisintų lūkesčius
  5. Mėnesinės ataskaitos: pastovus informavimas apie atliekamus veiksmus ir gautus rezultatus
  6. left

    no-repeat;center top;;

    auto

    "ChatMarketing buvo vieni iš pirmųjų, kurie Afrikoje įvedė Messenger marketingą, tai padėjo mūsų įmonei pagerinti kliento patirtį ir padidinti pajamas.“

    Jesper Vesten Drescher
    CEO, BeautyClick, Danish Business Angel of 2017

    left

    no-repeat;center top;;

    auto

© 2018-2021 UAB ChatMarketing
Privatumo politika
Top chevron-right
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram