Restorano chatbotas
Naudodamiesi automatizacijos technologijomis, sukūrėme restorano chatbot’ą, kuris geba surasti ir auginti auditoriją bei valdyti ir aptarnauti Jūsų klientų srautą.
01Meniu atvaizdavimas susirašinėjimų ir pokalbių programėlėje Messenger
02Maisto užsakymo į namus priėmimas
03Staliukų rezervacijos priėmimas
04Dinamiškai kintantis dienos pietų atvaizdavimas
05Kontaktinės informacijos, lokacijos, darbo valandų pateikimas
no-repeat;left top;;
auto
no-repeat;left top;;
auto
Messenger chatbotas
Virtualus asistentas restoranui
Naudodamiesi automatizacijos technologijomis, sukūrėme restorano chatbot’ą, kuris geba surasti ir auginti auditoriją bei valdyti ir aptarnauti Jūsų klientų srautą.
center
no-repeat;center top;;
auto
0 50px 0 50px
no-repeat;left top;;
auto
01Meniu atvaizdavimas susirašinėjimų ir pokalbių programėlėje Messenger
02Maisto užsakymo į namus priėmimas
03Staliukų rezervacijos priėmimas
04Dinamiškai kintantis dienos pietų atvaizdavimas
05Kontaktinės informacijos, lokacijos, darbo valandų pateikimas
no-repeat;left top;;
auto
no-repeat;left top;;
auto
Messenger chatbotas
Virtualus asistentas restoranui
Naudodamiesi automatizacijos technologijomis, sukūrėme restorano chatbot’ą, kuris geba surasti ir auginti auditoriją bei valdyti ir aptarnauti Jūsų klientų srautą.
center
no-repeat;center top;;
auto
0 50px 0 50px
200
default
no-repeat;left top;;
auto
[divider height="30px"]
-
Meniu atvaizdavimas susirašinėjimų ir pokalbių programėlėje Messenger.
-
Maisto užsakymo į namus priėmimas.
-
Staliukų rezervacijos priėmimas.
-
Dinamiškai kintantis dienos pietų atvaizdavimas.
-
Kontaktinės informacijos, lokacijos, darbo valandų pateikimas.
-
Pakartotinė komunikacija ir ryšio palaikymas.
rgba(255,255,255,0.75)
no-repeat;left top;;
auto
no-repeat;left top;;
auto
100
default
Messenger chatbotas
Virtualus asistentas restoranui
Naudodamiesi automatizacijos technologijomis, sukūrėme restorano chatbot’ą, kuris geba surasti ir auginti auditoriją bei valdyti ir aptarnauti Jūsų klientų srautą.
center
no-repeat;center top;;
auto
0 50px 0 50px
no-repeat;left top;;
auto
[divider height="30px"]
-
Meniu atvaizdavimas susirašinėjimų ir pokalbių programėlėje Messenger.
-
Maisto užsakymo į namus priėmimas.
-
Staliukų rezervacijos priėmimas.
-
Dinamiškai kintantis dienos pietų atvaizdavimas.
-
Kontaktinės informacijos, lokacijos, darbo valandų pateikimas.
-
Pakartotinė komunikacija ir ryšio palaikymas.
rgba(255,255,255,0.75)
no-repeat;left top;;
auto
no-repeat;right bottom;;
contain
0px
[divider height="600px"]
no-repeat;left top;;
auto
50
default
Goal+Title+tekstas
Susirašinėjimas didina pasitikėjimą
Didžioji dalis su prekių ženklais susirašinėjančių apklausos dalyvių teigia, kad turėdami galimybę parašyti verslui jie jaučiasi labiau pasitikintys jų prekėmis ar paslaugomis.Facebook IQ
center
no-repeat;left bottom;;
auto
0 50px 0 50px
30
default
Istorija
[divider height="30px"]
Restorano meniu
Ir jo atvaizdavimas per Messenger
center
no-repeat;center top;;
auto
no-repeat;center;;
auto
30
default
30
default
Istorija
[divider height="30px"]
Restorano meniu
Ir jo atvaizdavimas per Messenger
center
no-repeat;center top;;
auto
no-repeat;center;;
auto
no-repeat;center;;
auto
30
default
50
default
Goal+Title+tekstas
Su messenger
Taupykite laiką ir pinigus
Nešvaistykite laiko ir žmogiškųjų išteklių atsakinėjant į klientų elektronines užklausas. Palikite tai virtualiam restorano asistentui ir daugiau laiko praleiskite su restorano svečiais. Chatbot’as Jūsų restorano klientams į visas užklausas atsakys iš karto 24/7.
center
no-repeat;center top;;
auto
0 50px 0 50px
50
default
Goal+Title+tekstas
Su messenger
Taupykite laiką ir pinigus
Nešvaistykite laiko ir žmogiškųjų išteklių atsakinėjant į klientų elektronines užklausas. Palikite tai virtualiam restorano asistentui ir daugiau laiko praleiskite su restorano svečiais. Chatbot’as Jūsų restorano klientams į visas užklausas atsakys iš karto 24/7.
center
no-repeat;center top;;
auto
0 50px 0 50px
30
default
Istorija
[divider height="30px"]
center
no-repeat;center top;;
auto
Istorija
[divider height="30px"]
Messenger pritaikymas
Maisto užsakymui į namus
Ši funkcija leidžia vartotojui susidėti į krepšelį norimus patiekalus. Chatbot’as, pritaikydamas matematinę formulę, automatiškai apskaičiuoja užsakymo kainą. Vartotojas įveda pristatymo adresą arba atsiunčia savo buvimo vietą, naudodamas “Location pin” funkciją. Vėliau prašoma įvesti telefono numerį.
Pateikus užsakymą, darbuotojams išsiunčiamas pranešimas, kuriame nurodoma visa apie užsakymą surinkta informacija: užsakyti patiekalai, jų kiekiai, mokėtina suma, pristatymo adresas, telefono numeris bei specialūs pageidavimai. Belieka tik paskambinti vartotojui ir gauti užsakymo patvirtinimą.
left
no-repeat;center top;;
auto
20
default
30
default
Istorija
[divider height="30px"]
Messenger pritaikymas
Maisto užsakymui į namus
Ši funkcija leidžia vartotojui susidėti į krepšelį norimus patiekalus. Chatbot’as, pritaikydamas matematinę formulę, automatiškai apskaičiuoja užsakymo kainą. Vartotojas įveda pristatymo adresą arba atsiunčia savo buvimo vietą, naudodamas “Location pin” funkciją. Vėliau prašoma įvesti telefono numerį.
Pateikus užsakymą, darbuotojams išsiunčiamas pranešimas, kuriame nurodoma visa apie užsakymą surinkta informacija: užsakyti patiekalai, jų kiekiai, mokėtina suma, pristatymo adresas, telefono numeris bei specialūs pageidavimai. Belieka tik paskambinti vartotojui ir gauti užsakymo patvirtinimą.
left
no-repeat;center top;;
auto
Istorija
[divider height="30px"]
center
no-repeat;center top;;
auto
20
default
50
default
Messenger pritaikymas
Maisto užsakymui į namus
icon
Istorija
Ši funkcija leidžia vartotojui susidėti į krepšelį norimus patiekalus. Chatbot’as, pritaikydamas matematinę formulę, automatiškai apskaičiuoja užsakymo kainą. Vartotojas įveda pristatymo adresą arba atsiunčia savo buvimo vietą, naudodamas “Location pin” funkciją. Vėliau prašoma įvesti telefono numerį.
Pateikus užsakymą, darbuotojams išsiunčiamas pranešimas, kuriame nurodoma visa apie užsakymą surinkta informacija: užsakyti patiekalai, jų kiekiai, mokėtina suma, pristatymo adresas, telefono numeris bei specialūs pageidavimai. Belieka tik paskambinti vartotojui ir gauti užsakymo patvirtinimą.
left
no-repeat;center top;;
auto
center
no-repeat;center top;;
auto
50
default
30
default
Istorija
[divider height="30px"]
Messenger chatbot
Staliukų rezervacijai
Staliukų rezervacijos funkcija leidžia vartotojui užrezervuoti norimą staliuką pasirinktam laikui tiesiai per Messenger. Vartotojui yra atsiunčiamas staliukų išdėstymo planas. Pasirinkęs norimą staliuką, vartotojas nurodo, kiek žmonių planuoja atvykti, pasirenka norimą rezervacijos datą bei laiką, nurodo, kokiu vardu rezervuojamas staliukas, palieka kontaktinį telefono numerį bei esant poreikiui, įrašo savo specialius pageidavimus.
center
no-repeat;center top;;
auto
Istorija
center
no-repeat;center top;;
auto
Istorija
Visa informacija yra pateikiama vartotojui bei išsiunčiama restorano darbuotojams, kurie gauna automatizuotą pranešimą apie rezervaciją. Vartotojui suteikiama galimybė pakeisti rezervacijos laiką, žmonių skaičių ar telefono numerį. Darbuotojams rezervaciją patvirtinus, klientas gauna automatizuotą žinutę apie sėkmingą rezervacijos patvirtinimą.
center
no-repeat;center top;;
auto
20
default
30
default
Istorija
[divider height="30px"]
Dinamiškai kintantis
Dienos pietų atvaizdavimas
Vartotojas turi galimybę peržiūrėti, kas tądien yra siūloma dienos pietums. Ši informacija yra dinamiškai paimama iš interneto svetainės ar serverio ir atvaizduojama Messenger chatbot’o skiltyje Dienos pietūs. Šis veiksmas yra automatizuotas, todėl informacijos rankiniu būdu atnaujinti nereiks.
right
no-repeat;center top;;
auto
Istorija
[divider height="30px"]
center
no-repeat;center top;;
auto
20
default
50
default
Goal+Title+tekstas
Su messenger
Būkite ten, kur yra Jūsų vartotojai
Šiandien maitinimo paslaugas teikiančios įmonės nuolat konkuruoja dėl vartotojų dėmesio, todėl kliento pasirinkimą, pavalgyti kur nors kitur, gali nulemti vos kelios minutės, per kurias klientas atsakymo į užklausą nesulaukia. Būtent dėl to manome, kad automatizuotas, virtualus restorano asistentas yra nepakeičiamas ir būtinas įrankis konkurencingai maitinimo paslaugų rinkai.
center
no-repeat;center top;;
auto
0 50px 0 50px
50
default
no-repeat;center;;
auto
Istorija
[divider height="80px"]
Informacijos pateikimas
Per Messenger
Spustelėjus kortelę Apie restoraną, vartotojui pateikiamas restorano adresas, darbo valandos bei 2 aktyvūs mygtukai:
Susisiekti. Čia vartotojas gali pasirinkti patogiausią susisiekimo būdą - paskambinti telefonu (paspaudus mygtuką, automatiškai yra skambinama); parašyti konsultantui (vartotojui atlikus užklausą, konsultantas yra automatiškai apie ją informuojamas); apsilankyti svetainėje (vartotojas nukreipiamas į restorano tinklalapį).
Kaip rasti. Šis mygtukas vartotojui atveria “Google Maps” nuorodą su pažymėtu restorano adresu.
left
no-repeat;center top;;
auto
30
default
20
default
Istorija
[divider height="80px"]
Informacijos pateikimas
Per Messenger
Spustelėjus kortelę Apie restoraną, vartotojui pateikiamas restorano adresas, darbo valandos bei 2 aktyvūs mygtukai:
Susisiekti. Čia vartotojas gali pasirinkti patogiausią susisiekimo būdą - paskambinti telefonu (paspaudus mygtuką, automatiškai yra skambinama); parašyti konsultantui (vartotojui atlikus užklausą, konsultantas yra automatiškai apie ją informuojamas); apsilankyti svetainėje (vartotojas nukreipiamas į restorano tinklalapį).
Kaip rasti. Šis mygtukas vartotojui atveria “Google Maps” nuorodą su pažymėtu restorano adresu.
left
no-repeat;center top;;
auto
no-repeat;center;;
auto
30
default
30
default
Istorija
[divider height="30px"]
Messenger
Pakartotinė komunikacija ir ryšio palaikymas
-
Vartotojai itraukiami per skaitmeninio srauto kanalus.
-
Automatizuotai pateikiamas interaktyvus edukacinis arba pramoginis turinys.
-
Susidomėjęs pristatytais produktais, vartotojas
atlieka konversiją.
-
Pagal vartotojų pasirinkimus ir aktyvumą, vyksta segmentavimas.
-
Pakartotinės rinkodaros principu, vartotojai gauna personalizuotą turinį.
right
left
no-repeat;center top;;
auto
[divider height="80px"]
no-repeat;left top;;
auto
20
default
30
default
Istorija
[divider height="30px"]
Messenger
Pakartotinė komunikacija ir ryšio palaikymas
-
Vartotojai itraukiami per skaitmeninio srauto kanalus.
-
Automatizuotai pateikiamas interaktyvus edukacinis arba pramoginis turinys.
-
Susidomėjęs pristatytais produktais, vartotojas
atlieka konversiją.
-
Pagal vartotojų pasirinkimus ir aktyvumą, vyksta segmentavimas.
-
Pakartotinės rinkodaros principu, vartotojai gauna personalizuotą turinį.
right
left
no-repeat;center top;;
auto
no-repeat;left top;;
auto
20
default
60
default
Pasiekimas 2
Sudomino?
Nieko nelaukite - pritaikykite chatbotą savo verslui!
Užpildykite formą ir gaukite nemokamą konsultaciją.
center
no-repeat;center top;;
auto
[divider height="50px"]
"ChatMarketing.lt - kurybiški ir profesionalūs socialinių tinklų marketingo specialistai. Jie puikiai administruoja Facebook, Messenger ir Instagram profilius mūsų šokių studijai Dance4fun ir sveikatingumo projektui Slim4fun. ChatMarketing.lt unikalūs sprendimai Messenger’yje padėjo mūsų įmonei pritraukti daugiau klientų bei sukurė patikimą ir nuolatinį grįžtamąjį ryšį. Su džiaugsmu juos rekomenduoju kaip internetinės rinkodaros ir Facebook ekspertus!"
Tomas Slausgalvis Savininkas, šokių studija "Dance4Fun"
center
no-repeat;center top;;
auto
50
default
Nemokama konsultacija
Vos per 15 minučių mes:
no-repeat;center top;;
auto
[divider height="30px"]
01
[divider height="20px"]
Išsiaiškinsime Jūsųverslo problemas
center
no-repeat;center top;;
auto
kas-tai-icon-box white-box-shadow
[divider height="30px"]
02
[divider height="20px"]
Identifikuosimegalimus sprendimus
center
no-repeat;center top;;
auto
kas-tai-icon-box white-box-shadow
[divider height="30px"]
03
[divider height="20px"]
Papasakosime, kaip pritaikyti FB chatbotą
center
no-repeat;center top;;
auto
kas-tai-icon-box white-box-shadow
Dirbame tik su tais klientais, kuriems mūsų paslaugospadėtų spręsti problemas ir augti!
center
no-repeat;left top;;
auto
20
default
no-repeat;left top;;
auto
0px
center
no-repeat;left top;;
auto
30
default
no-repeat;center top;;
auto
50px