fbpx

Messenger chatbotas restoranui

Kaip BeautyClick išnaudojo Messenger marketingą kosmetikos prekių pardavimams Afrikoje
2019-06-14
ekomercijos messenger chatbotas
Messenger chatbotas e-komercijai
2019-06-27
messenger chatbotas restoranui
 

Messenger chatbotas

Virtualus asistentas restoranui

Naudodamiesi automatizacijos technologijomis, sukūrėme restorano chatbot’ą, kuris geba surasti ir auginti auditoriją bei valdyti ir aptarnauti Jūsų klientų srautą.

 

Messenger chatbotas

Virtualus asistentas restoranui

Naudodamiesi automatizacijos technologijomis, sukūrėme restorano chatbot’ą, kuris geba surasti ir auginti auditoriją bei valdyti ir aptarnauti Jūsų klientų srautą.



 

Susirašinėjimas didina pasitikėjimą

Didžioji dalis su prekių ženklais susirašinėjančių apklausos dalyvių teigia, kad turėdami galimybę parašyti verslui jie jaučiasi labiau pasitikintys jų prekėmis ar paslaugomis.
Facebook IQ



Restorano meniu

Ir jo atvaizdavimas per Messenger




Restorano meniu

Ir jo atvaizdavimas per Messenger



 

Su messenger

Taupykite laiką ir pinigus

Nešvaistykite laiko ir žmogiškųjų išteklių atsakinėjant į klientų elektronines užklausas. Palikite tai virtualiam restorano asistentui ir daugiau laiko praleiskite su restorano svečiais. Chatbot’as Jūsų restorano klientams į visas užklausas atsakys iš karto 24/7.


 

Su messenger

Taupykite laiką ir pinigus

Nešvaistykite laiko ir žmogiškųjų išteklių atsakinėjant į klientų elektronines užklausas. Palikite tai virtualiam restorano asistentui ir daugiau laiko praleiskite su restorano svečiais. Chatbot’as Jūsų restorano klientams į visas užklausas atsakys iš karto 24/7.




Messenger pritaikymas

Maisto užsakymui į namus


Ši funkcija leidžia vartotojui susidėti į krepšelį norimus patiekalus. Chatbot’as, pritaikydamas matematinę formulę, automatiškai apskaičiuoja užsakymo kainą. Vartotojas įveda pristatymo adresą arba atsiunčia savo buvimo vietą, naudodamas “Location pin” funkciją. Vėliau prašoma įvesti telefono numerį.

Pateikus užsakymą, darbuotojams išsiunčiamas pranešimas, kuriame nurodoma visa apie užsakymą surinkta informacija: užsakyti patiekalai, jų kiekiai, mokėtina suma, pristatymo adresas, telefono numeris bei specialūs pageidavimai. Belieka tik paskambinti vartotojui ir gauti užsakymo patvirtinimą.




Messenger pritaikymas

Maisto užsakymui į namus


Ši funkcija leidžia vartotojui susidėti į krepšelį norimus patiekalus. Chatbot’as, pritaikydamas matematinę formulę, automatiškai apskaičiuoja užsakymo kainą. Vartotojas įveda pristatymo adresą arba atsiunčia savo buvimo vietą, naudodamas “Location pin” funkciją. Vėliau prašoma įvesti telefono numerį.

Pateikus užsakymą, darbuotojams išsiunčiamas pranešimas, kuriame nurodoma visa apie užsakymą surinkta informacija: užsakyti patiekalai, jų kiekiai, mokėtina suma, pristatymo adresas, telefono numeris bei specialūs pageidavimai. Belieka tik paskambinti vartotojui ir gauti užsakymo patvirtinimą.





Messenger chatbot

Staliukų rezervacijai

Staliukų rezervacijos funkcija leidžia vartotojui užrezervuoti norimą staliuką pasirinktam laikui tiesiai per Messenger. Vartotojui yra atsiunčiamas staliukų išdėstymo planas. Pasirinkęs norimą staliuką, vartotojas nurodo, kiek žmonių planuoja atvykti, pasirenka norimą rezervacijos datą bei laiką, nurodo, kokiu vardu rezervuojamas staliukas, palieka kontaktinį telefono numerį bei esant poreikiui, įrašo savo specialius pageidavimus.

 
 

Visa informacija yra pateikiama vartotojui bei išsiunčiama restorano darbuotojams, kurie gauna automatizuotą pranešimą apie rezervaciją. Vartotojui suteikiama galimybė pakeisti rezervacijos laiką, žmonių skaičių ar telefono numerį. Darbuotojams rezervaciją patvirtinus, klientas gauna automatizuotą žinutę apie sėkmingą rezervacijos patvirtinimą.




Dinamiškai kintantis

Dienos pietų atvaizdavimas


Vartotojas turi galimybę peržiūrėti, kas tądien yra siūloma dienos pietums. Ši informacija yra dinamiškai paimama iš interneto svetainės ar serverio ir atvaizduojama Messenger chatbot’o skiltyje Dienos pietūs. Šis veiksmas yra automatizuotas, todėl informacijos rankiniu būdu atnaujinti nereiks.




 

Su messenger

Būkite ten, kur yra Jūsų vartotojai

Šiandien maitinimo paslaugas teikiančios įmonės nuolat konkuruoja dėl vartotojų dėmesio, todėl kliento pasirinkimą, pavalgyti kur nors kitur, gali nulemti vos kelios minutės, per kurias klientas atsakymo į užklausą nesulaukia. Būtent dėl to manome, kad automatizuotas, virtualus restorano asistentas yra nepakeičiamas ir būtinas įrankis konkurencingai maitinimo paslaugų rinkai.



Informacijos pateikimas

Per Messenger

Spustelėjus kortelę Apie restoraną, vartotojui pateikiamas restorano adresas, darbo valandos bei 2 aktyvūs mygtukai:

Susisiekti. Čia vartotojas gali pasirinkti patogiausią susisiekimo būdą - paskambinti telefonu (paspaudus mygtuką, automatiškai yra skambinama); parašyti konsultantui (vartotojui atlikus užklausą, konsultantas yra automatiškai apie ją informuojamas); apsilankyti svetainėje (vartotojas nukreipiamas į restorano tinklalapį).

Kaip rasti. Šis mygtukas vartotojui atveria “Google Maps” nuorodą su pažymėtu restorano adresu.




Informacijos pateikimas

Per Messenger

Spustelėjus kortelę Apie restoraną, vartotojui pateikiamas restorano adresas, darbo valandos bei 2 aktyvūs mygtukai:

Susisiekti. Čia vartotojas gali pasirinkti patogiausią susisiekimo būdą - paskambinti telefonu (paspaudus mygtuką, automatiškai yra skambinama); parašyti konsultantui (vartotojui atlikus užklausą, konsultantas yra automatiškai apie ją informuojamas); apsilankyti svetainėje (vartotojas nukreipiamas į restorano tinklalapį).

Kaip rasti. Šis mygtukas vartotojui atveria “Google Maps” nuorodą su pažymėtu restorano adresu.




Messenger

Pakartotinė komunikacija ir ryšio palaikymas

  1. Vartotojai itraukiami per skaitmeninio srauto kanalus.

  2. Automatizuotai pateikiamas interaktyvus edukacinis arba pramoginis turinys.

  3. Susidomėjęs pristatytais produktais, vartotojas atlieka konversiją.

  4. Pagal vartotojų pasirinkimus ir aktyvumą, vyksta segmentavimas.

  5. Pakartotinės rinkodaros principu, vartotojai gauna personalizuotą turinį.





Messenger

Pakartotinė komunikacija ir ryšio palaikymas

  1. Vartotojai itraukiami per skaitmeninio srauto kanalus.

  2. Automatizuotai pateikiamas interaktyvus edukacinis arba pramoginis turinys.

  3. Susidomėjęs pristatytais produktais, vartotojas atlieka konversiją.

  4. Pagal vartotojų pasirinkimus ir aktyvumą, vyksta segmentavimas.

  5. Pakartotinės rinkodaros principu, vartotojai gauna personalizuotą turinį.



Sudomino?

Nieko nelaukite - pritaikykite chatbotą savo verslui!

Užpildykite formą ir gaukite nemokamą konsultaciją.


Nemokama konsultacija

Vos per 15 minučių mes:

Dirbame tik su tais klientais, kuriems mūsų paslaugos
padėtų spręsti problemas ir augti!


nemokama konsultacija messengeryje

Nemokama Konsultacija

Sutinku, kad mano duomenys būtų naudojami kontaktavimo tikslais.

Top