fbpx

Restorano chatbotas

Naudodamiesi automatizacijos technologijomis, sukūrėme restorano chatbot’ą, kuris geba surasti ir auginti auditoriją bei valdyti ir aptarnauti Jūsų klientų srautą.

01Meniu atvaizdavimas susirašinėjimų ir pokalbių programėlėje Messenger

02Maisto užsakymo į namus priėmimas

03Staliukų rezervacijos priėmimas

04Dinamiškai kintantis dienos pietų atvaizdavimas

05Kontaktinės informacijos, lokacijos, darbo valandų pateikimas

no-repeat;left top;;

auto

no-repeat;left top;;

auto

Messenger chatbotas

Virtualus asistentas restoranui

Naudodamiesi automatizacijos technologijomis, sukūrėme restorano chatbot’ą, kuris geba surasti ir auginti auditoriją bei valdyti ir aptarnauti Jūsų klientų srautą.

center

no-repeat;center top;;

auto

0 50px 0 50px

no-repeat;left top;;

auto

01Meniu atvaizdavimas susirašinėjimų ir pokalbių programėlėje Messenger

02Maisto užsakymo į namus priėmimas

03Staliukų rezervacijos priėmimas

04Dinamiškai kintantis dienos pietų atvaizdavimas

05Kontaktinės informacijos, lokacijos, darbo valandų pateikimas

Išbandyti restorano chatbotą

no-repeat;left top;;

auto

no-repeat;left top;;

auto

Messenger chatbotas

Virtualus asistentas restoranui

Naudodamiesi automatizacijos technologijomis, sukūrėme restorano chatbot’ą, kuris geba surasti ir auginti auditoriją bei valdyti ir aptarnauti Jūsų klientų srautą.

center

no-repeat;center top;;

auto

0 50px 0 50px

200

default

no-repeat;left top;;

auto

[divider height="30px"]

  1. Meniu atvaizdavimas susirašinėjimų ir pokalbių programėlėje Messenger.

  2. Maisto užsakymo į namus priėmimas.

  3. Staliukų rezervacijos priėmimas.

  4. Dinamiškai kintantis dienos pietų atvaizdavimas.

  5. Kontaktinės informacijos, lokacijos, darbo valandų pateikimas.

  6. Pakartotinė komunikacija ir ryšio palaikymas.

Išbandyti restorano chatbotą

rgba(255,255,255,0.75)

no-repeat;left top;;

auto

no-repeat;left top;;

auto

100

default

Messenger chatbotas

Virtualus asistentas restoranui

Naudodamiesi automatizacijos technologijomis, sukūrėme restorano chatbot’ą, kuris geba surasti ir auginti auditoriją bei valdyti ir aptarnauti Jūsų klientų srautą.

center

no-repeat;center top;;

auto

0 50px 0 50px

no-repeat;left top;;

auto

[divider height="30px"]

  1. Meniu atvaizdavimas susirašinėjimų ir pokalbių programėlėje Messenger.

  2. Maisto užsakymo į namus priėmimas.

  3. Staliukų rezervacijos priėmimas.

  4. Dinamiškai kintantis dienos pietų atvaizdavimas.

  5. Kontaktinės informacijos, lokacijos, darbo valandų pateikimas.

  6. Pakartotinė komunikacija ir ryšio palaikymas.

Išbandyti restorano chatbotą

rgba(255,255,255,0.75)

no-repeat;left top;;

auto

no-repeat;right bottom;;

contain

0px

[divider height="600px"]

no-repeat;left top;;

auto

50

default

Goal+Title+tekstas

Susirašinėjimas didina pasitikėjimą

Didžioji dalis su prekių ženklais susirašinėjančių apklausos dalyvių teigia, kad turėdami galimybę parašyti verslui jie jaučiasi labiau pasitikintys jų prekėmis ar paslaugomis.
Facebook IQ

center

no-repeat;left bottom;;

auto

0 50px 0 50px

30

default

Istorija

[divider height="30px"]

Restorano meniu

Ir jo atvaizdavimas per Messenger

center

no-repeat;center top;;

auto

no-repeat;center;;

auto

30

default

30

default

Istorija

[divider height="30px"]

Restorano meniu

Ir jo atvaizdavimas per Messenger

center

no-repeat;center top;;

auto

no-repeat;center;;

auto

no-repeat;center;;

auto

30

default

50

default

Goal+Title+tekstas

Su messenger

Taupykite laiką ir pinigus

Nešvaistykite laiko ir žmogiškųjų išteklių atsakinėjant į klientų elektronines užklausas. Palikite tai virtualiam restorano asistentui ir daugiau laiko praleiskite su restorano svečiais. Chatbot’as Jūsų restorano klientams į visas užklausas atsakys iš karto 24/7.

Išbandyti restorano chatbotą

center

no-repeat;center top;;

auto

0 50px 0 50px

50

default

Goal+Title+tekstas

Su messenger

Taupykite laiką ir pinigus

Nešvaistykite laiko ir žmogiškųjų išteklių atsakinėjant į klientų elektronines užklausas. Palikite tai virtualiam restorano asistentui ir daugiau laiko praleiskite su restorano svečiais. Chatbot’as Jūsų restorano klientams į visas užklausas atsakys iš karto 24/7.

Išbandyti restorano chatbotą

center

no-repeat;center top;;

auto

0 50px 0 50px

30

default

Istorija

[divider height="30px"]

center

no-repeat;center top;;

auto

Istorija

[divider height="30px"]

Messenger pritaikymas

Maisto užsakymui į namus


Ši funkcija leidžia vartotojui susidėti į krepšelį norimus patiekalus. Chatbot’as, pritaikydamas matematinę formulę, automatiškai apskaičiuoja užsakymo kainą. Vartotojas įveda pristatymo adresą arba atsiunčia savo buvimo vietą, naudodamas “Location pin” funkciją. Vėliau prašoma įvesti telefono numerį.

Pateikus užsakymą, darbuotojams išsiunčiamas pranešimas, kuriame nurodoma visa apie užsakymą surinkta informacija: užsakyti patiekalai, jų kiekiai, mokėtina suma, pristatymo adresas, telefono numeris bei specialūs pageidavimai. Belieka tik paskambinti vartotojui ir gauti užsakymo patvirtinimą.

left

no-repeat;center top;;

auto

20

default

30

default

Istorija

[divider height="30px"]

Messenger pritaikymas

Maisto užsakymui į namus


Ši funkcija leidžia vartotojui susidėti į krepšelį norimus patiekalus. Chatbot’as, pritaikydamas matematinę formulę, automatiškai apskaičiuoja užsakymo kainą. Vartotojas įveda pristatymo adresą arba atsiunčia savo buvimo vietą, naudodamas “Location pin” funkciją. Vėliau prašoma įvesti telefono numerį.

Pateikus užsakymą, darbuotojams išsiunčiamas pranešimas, kuriame nurodoma visa apie užsakymą surinkta informacija: užsakyti patiekalai, jų kiekiai, mokėtina suma, pristatymo adresas, telefono numeris bei specialūs pageidavimai. Belieka tik paskambinti vartotojui ir gauti užsakymo patvirtinimą.

left

no-repeat;center top;;

auto

Istorija

[divider height="30px"]

center

no-repeat;center top;;

auto

20

default

50

default

Messenger pritaikymas

Maisto užsakymui į namus

icon

Istorija

Ši funkcija leidžia vartotojui susidėti į krepšelį norimus patiekalus. Chatbot’as, pritaikydamas matematinę formulę, automatiškai apskaičiuoja užsakymo kainą. Vartotojas įveda pristatymo adresą arba atsiunčia savo buvimo vietą, naudodamas “Location pin” funkciją. Vėliau prašoma įvesti telefono numerį.

Pateikus užsakymą, darbuotojams išsiunčiamas pranešimas, kuriame nurodoma visa apie užsakymą surinkta informacija: užsakyti patiekalai, jų kiekiai, mokėtina suma, pristatymo adresas, telefono numeris bei specialūs pageidavimai. Belieka tik paskambinti vartotojui ir gauti užsakymo patvirtinimą.

left

no-repeat;center top;;

auto

Dance4fun Messenger chatbotas

center

no-repeat;center top;;

auto

50

default

30

default

Istorija

[divider height="30px"]

Messenger chatbot

Staliukų rezervacijai

Staliukų rezervacijos funkcija leidžia vartotojui užrezervuoti norimą staliuką pasirinktam laikui tiesiai per Messenger. Vartotojui yra atsiunčiamas staliukų išdėstymo planas. Pasirinkęs norimą staliuką, vartotojas nurodo, kiek žmonių planuoja atvykti, pasirenka norimą rezervacijos datą bei laiką, nurodo, kokiu vardu rezervuojamas staliukas, palieka kontaktinį telefono numerį bei esant poreikiui, įrašo savo specialius pageidavimus.

center

no-repeat;center top;;

auto

Istorija

center

no-repeat;center top;;

auto

Istorija

Visa informacija yra pateikiama vartotojui bei išsiunčiama restorano darbuotojams, kurie gauna automatizuotą pranešimą apie rezervaciją. Vartotojui suteikiama galimybė pakeisti rezervacijos laiką, žmonių skaičių ar telefono numerį. Darbuotojams rezervaciją patvirtinus, klientas gauna automatizuotą žinutę apie sėkmingą rezervacijos patvirtinimą.

center

no-repeat;center top;;

auto

20

default

30

default

Istorija

[divider height="30px"]

Dinamiškai kintantis

Dienos pietų atvaizdavimas


Vartotojas turi galimybę peržiūrėti, kas tądien yra siūloma dienos pietums. Ši informacija yra dinamiškai paimama iš interneto svetainės ar serverio ir atvaizduojama Messenger chatbot’o skiltyje Dienos pietūs. Šis veiksmas yra automatizuotas, todėl informacijos rankiniu būdu atnaujinti nereiks.

right

no-repeat;center top;;

auto

Istorija

[divider height="30px"]

center

no-repeat;center top;;

auto

20

default

50

default

Goal+Title+tekstas

Su messenger

Būkite ten, kur yra Jūsų vartotojai

Šiandien maitinimo paslaugas teikiančios įmonės nuolat konkuruoja dėl vartotojų dėmesio, todėl kliento pasirinkimą, pavalgyti kur nors kitur, gali nulemti vos kelios minutės, per kurias klientas atsakymo į užklausą nesulaukia. Būtent dėl to manome, kad automatizuotas, virtualus restorano asistentas yra nepakeičiamas ir būtinas įrankis konkurencingai maitinimo paslaugų rinkai.

Išbandyti restorano chatbotą

center

no-repeat;center top;;

auto

0 50px 0 50px

50

default

no-repeat;center;;

auto

Istorija

[divider height="80px"]

Informacijos pateikimas

Per Messenger

Spustelėjus kortelę Apie restoraną, vartotojui pateikiamas restorano adresas, darbo valandos bei 2 aktyvūs mygtukai:

Susisiekti. Čia vartotojas gali pasirinkti patogiausią susisiekimo būdą - paskambinti telefonu (paspaudus mygtuką, automatiškai yra skambinama); parašyti konsultantui (vartotojui atlikus užklausą, konsultantas yra automatiškai apie ją informuojamas); apsilankyti svetainėje (vartotojas nukreipiamas į restorano tinklalapį).

Kaip rasti. Šis mygtukas vartotojui atveria “Google Maps” nuorodą su pažymėtu restorano adresu.

left

no-repeat;center top;;

auto

30

default

20

default

Istorija

[divider height="80px"]

Informacijos pateikimas

Per Messenger

Spustelėjus kortelę Apie restoraną, vartotojui pateikiamas restorano adresas, darbo valandos bei 2 aktyvūs mygtukai:

Susisiekti. Čia vartotojas gali pasirinkti patogiausią susisiekimo būdą - paskambinti telefonu (paspaudus mygtuką, automatiškai yra skambinama); parašyti konsultantui (vartotojui atlikus užklausą, konsultantas yra automatiškai apie ją informuojamas); apsilankyti svetainėje (vartotojas nukreipiamas į restorano tinklalapį).

Kaip rasti. Šis mygtukas vartotojui atveria “Google Maps” nuorodą su pažymėtu restorano adresu.

left

no-repeat;center top;;

auto

no-repeat;center;;

auto

30

default

30

default

Istorija

[divider height="30px"]

Messenger

Pakartotinė komunikacija ir ryšio palaikymas

  1. Vartotojai itraukiami per skaitmeninio srauto kanalus.

  2. Automatizuotai pateikiamas interaktyvus edukacinis arba pramoginis turinys.

  3. Susidomėjęs pristatytais produktais, vartotojas
    atlieka konversiją.

  4. Pagal vartotojų pasirinkimus ir aktyvumą, vyksta segmentavimas.

  5. Pakartotinės rinkodaros principu, vartotojai gauna personalizuotą turinį.

right

left

no-repeat;center top;;

auto

[divider height="80px"]

no-repeat;left top;;

auto

20

default

30

default

Istorija

[divider height="30px"]

Messenger

Pakartotinė komunikacija ir ryšio palaikymas

  1. Vartotojai itraukiami per skaitmeninio srauto kanalus.

  2. Automatizuotai pateikiamas interaktyvus edukacinis arba pramoginis turinys.

  3. Susidomėjęs pristatytais produktais, vartotojas
    atlieka konversiją.

  4. Pagal vartotojų pasirinkimus ir aktyvumą, vyksta segmentavimas.

  5. Pakartotinės rinkodaros principu, vartotojai gauna personalizuotą turinį.

right

left

no-repeat;center top;;

auto

no-repeat;left top;;

auto

20

default

60

default

Pasiekimas 2

Sudomino?

Nieko nelaukite - pritaikykite chatbotą savo verslui!

Užpildykite formą ir gaukite nemokamą konsultaciją.

Nemokama konsultacija

center

no-repeat;center top;;

auto

[divider height="50px"]

"ChatMarketing.lt - kurybiški ir profesionalūs socialinių tinklų marketingo specialistai. Jie puikiai administruoja Facebook, Messenger ir Instagram profilius mūsų šokių studijai Dance4fun ir sveikatingumo projektui Slim4fun. ChatMarketing.lt unikalūs sprendimai Messenger’yje padėjo mūsų įmonei pritraukti daugiau klientų bei sukurė patikimą ir nuolatinį grįžtamąjį ryšį. Su džiaugsmu juos rekomenduoju kaip internetinės rinkodaros ir Facebook ekspertus!"

Tomas Slausgalvis
Savininkas, šokių studija "Dance4Fun"

center

no-repeat;center top;;

auto

50

default

Nemokama konsultacija

Vos per 15 minučių mes:

no-repeat;center top;;

auto

[divider height="30px"]

01

[divider height="20px"]

Išsiaiškinsime Jūsų
verslo problemas

center

no-repeat;center top;;

auto

kas-tai-icon-box white-box-shadow

[divider height="30px"]

02

[divider height="20px"]

Identifikuosime
galimus sprendimus

center

no-repeat;center top;;

auto

kas-tai-icon-box white-box-shadow

[divider height="30px"]

03

[divider height="20px"]

Papasakosime, kaip pritaikyti FB chatbotą

center

no-repeat;center top;;

auto

kas-tai-icon-box white-box-shadow

Dirbame tik su tais klientais, kuriems mūsų paslaugos
padėtų spręsti problemas ir augti!

center

no-repeat;left top;;

auto

20

default

nemokama konsultacija messengeryje

no-repeat;left top;;

auto

0px

center

no-repeat;left top;;

auto

30

default

Nemokama Konsultacija

Sutinku, kad mano duomenys būtų naudojami kontaktavimo tikslais.

no-repeat;center top;;

auto

50px

© 2018-2021 UAB ChatMarketing
Privatumo politika
Top chevron-right
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram