Po to, kai 2016 metais Facebook pristatė Messenger chatbot'us, daugelis skirtingų tipų verslų ėmė bandyti pritaikyti šią funkciją savo reikmėms. E-komercija yra ta sritis, kurioje chatboto panaudojimas yra bene pats efektyviausias. Pasirinkus tinkamą jo panaudojimo strategiją, galima tikėtis itin gerų rezultatų. Pateikiame Jums 5 priežastis, kurios leis Jums suprasti, kodėl Messenger chatbotas gali būti naudingas e-komercijoje.
5 būdai, kaip Messenger chatbotas gali Jums padėti
-
Kokybiškesnis, greitesnis klientų aptarnavimas
Neretai verslai susilaukia daugybės klientų užklausų įvairiais kanalais. Pradedant elektroniniu paštu, telefonu ir baigiant Facebook, Instagram ar kitais socialiniais tinklais, šiais laikais klientai turi kaip niekad daug galimybių susisiekti su norimu verslo subjektu.
Ypatingai didelis užklausų kiekis smulkiems verslams sukelia sunkumų, todėl atsakymas į jas dažnai užtrunka ilgiau, negu klientas norėtų. Puiki išeitis, galinti palengvinti klientų aptarnavimą yra Messenger chatbotas. Chatbotai gali būti pritaikomi atsakymams į dažnai pasikartojančias klientų užklausas, šitaip suteikdami galimybę atsakymą gauti iškart, bet kuriuo paros metu.
Gali pasirodyti, jog tai yra paprastas malonus gestas, tačiau momentinis atsakymas leidžia Jūsų klientui pasijusti labiau vertinamu.
-
Didesnis socialinių tinklų vartotojų įsitraukimas
Chatbotai gali būti naudojami ne vien klientų aptarnavimui. Jie gali ir padėti padidinti Jūsų marketingo veiksmų efektyvumą. Pavyzdžiui, pritaikius ManyChat platformos augimo įrankį (angl. growth tool), Messenger pokalbių robotas gali kiekvienam vartotojui, pakomentavusiam Jūsų įrašą automatiškai atsakyti asmenine žinute, šitaip skatindamas dar didesnį vartotojų įsitraukimą.
Itin didelį vartotojų įsitraukimą pasiekti pavyko ir Victoriai Beckham. Chatboto pagalba ji per savaitę pritraukė apie 30 tūkst. sekėjų į Messenger. Plačiau apie tai, kaip jai pavyko to pasiekti, galite paskaityti čia.
-
Neužbaigto pirkimo krepšelio susigrąžinimas
Dažna elektroninė parduotuvė susiduria su neužbaigtais pirkimais (angl. abandoned cart). Tiesa yra ta, kad krepšelį palikę potencialūs pirkėjai yra bene karščiausioje apšildymo stadijoje, todėl nebandyti jų susigrąžinti būtų tikras praradimas.
Puikus būdas tą padaryti, yra Messenger chat botai. Jie gali priminti potencialiems pirkėjams apie jų paliktus krepšelius ir suteikti progą užbaigti pirkimą, į krepšelį grįžus tiesiai iš Messenger.
-
Patogiai pateikiama pristatymo informacija
Kai tik užsakymas yra įvykdomas, vartotojai gali gauti pristatymo informaciją tiesiai į Messenger. Galima informuoti apie numatomą pristatymo datą, pateikti pristatymo būsenos atnaujinimus.
Tokiu būdu visa reikiama informacija gali būti pateikta vienoje vietoje, o šitaip bus kuriamas kur kas asmeniškesnis ryšys tarp vartotojo ir įmonės.
-
Galimybė uždirbti daugiau iš to paties vartotojo (upsell/cross-sell)
Remarketingas yra neįtikėtinai galingas internetinės rinkodaros įrankis. Kodėl to neišnaudojus ir asmeniniame pokalbyje su vartotoju? Puikus būdas padidinti konversijos rodiklį Messenger chatbot pagalba yra priminimai apie tai, ką vartotojas anksčiau pirko ir pasiūlymas naujų, susijusių ar papildančių prekių arba paslaugų, žinant, kad būtent jomis vartotojas gali būti suinteresuotas.
Išvados
E-komercijoje labai svarbu veikti pagal tinkamą skaitmeninės rinkdaros strategiją. Daugelis e-komercijos verslų naudoja tradiciniais tapusius kanalus. Tam, kad išsiskirti iš konkurentų, svarbu būti inovatyviam ir pasiekti savo vartotojus ten, kur juos galima rasti. Messengeris yra viena iš platformų, kurioje vartotojai praleidžia daugiausia laiko. Messenger chatbotas yra ne tik būdas išsiskirti iš konkurentų, tačiau ir galimybė padidinti savo reklamos efektyvumą pritaikant įrankį, atveriantį galimybę tiesioginei komunikacijai su Jūsų vartotoju.
no-repeat;center top;;
auto
no-repeat;center top;;
auto
Chatbot Checklist
Gauk patarimus efektyviam chatbot'o funkcionavimui užtikrinti
center
no-repeat;center top;;
auto