fbpx

Messenger chatbotas e-komercijai

messenger chatbotas restoranui
Messenger chatbotas restoranui
2019-06-18
messenger chatbotas sporto klubui
Messenger chatbotas sporto klubui
2019-06-28
ekomercijos messenger chatbotas
 

Messenger chatbot'as

Virtualus asistentas e-komercijai

Pasitelkę mechanizuotą ir dirbtiniu intelektu paremtą susirašinėjimo sistemą, sukūrėme virtualų e-parduotuvės asistentą, kuris gali automatizuotai palaikyti dialogą su Jūsų socialinių tinklų paskyrų sekėjais ir nauju į Messenger atvedamu srautu. Virtualaus asistento pritaikymas gali būti įvairus – nuo paprasto informacinio pobūdžio (kontaktinės informacijos pateikimo, dažniausiai užduodamų klausimų atsakymo), iki e-komercijos vykdymo (tiesioginio ar netiesioginio prekių ir paslaugų pardavimo).

 

Messenger chatbotas

Virtualus asistentas e-komercijai

Pasitelkę mechanizuotą ir dirbtiniu intelektu paremtą chatbot’ą, sukūrėme virtualų e-parduotuvės asistentą, kuris gali automatizuotai palaikyti dialogą su Jūsų socialinių tinklų paskyrų sekėjais ir nauju į Messenger atvedamu srautu. Virtualaus asistento pritaikymas gali būti įvairus – nuo paprasto informacinio pobūdžio (kontaktinės informacijos pateikimo, dažniausiai užduodamų klausimų atsakymo), iki e-komercijos vykdymo (tiesioginio ar netiesioginio prekių ir paslaugų pardavimo).



 

Susirašinėjimas didina pasitikėjimą

Didžioji dalis su prekių ženklais susirašinėjančių apklausos dalyvių teigia, kad turėdami galimybę parašyti verslui jie jaučiasi labiau pasitikintys jų prekėmis ar paslaugomis.
Facebook IQ

 


Dinamiškai kintantis turinys

Produktų, akcijų, spec. pasiūlymų pateikimas




Dinamiškai kintantis turinys

Produktų, akcijų, spec. pasiūlymų pateikimas



 

Su messenger

Taupykite laiką ir pinigus

Nešvaistykite laiko ir žmogiškųjų išteklių atsakinėjant į klientų elektronines užklausas. Palikite tai virtualiam e-komercijos asistentui ir sutelkite dėmesį į bendrą vartotojų patirties tobulinimą. Chatbot’as Jūsų klientams į visas užklausas atsakys iš karto 24/7.


Su messenger

Taupykite laiką ir pinigus

Nešvaistykite laiko ir žmogiškųjų išteklių atsakinėjant į klientų elektronines užklausas. Palikite tai virtualiam e-komercijos asistentui ir sutelkite dėmesį į bendrą vartotojų patirties tobulinimą. Chatbot’as Jūsų klientams į visas užklausas atsakys iš karto 24/7.




Messenger pritaikymas

Pagalba klientui pirkimo proceso metu

Vartotojui pasirinkus “Asistento” pagalbą, užduodami įvairūs klausimai apie ieškomą prekę (kategorija, gamintojas, kaina), padedantys greitai surasti klientui tinkamiausią produktą ar paslaugą. Filtro pagalba vartotojas greitesniu ir lengvesniu būdu ras tinkamą prekę, nepasiklysdamas tarp didelės pasirinkimų gausos.




Messenger pritaikymas

Pagalba klientui pirkimo proceso metu

Vartotojui pasirinkus “Asistento” pagalbą, užduodami įvairūs klausimai apie ieškomą prekę (kategorija, gamintojas, kaina), padedantys greitai surasti klientui tinkamiausią produktą ar paslaugą. Filtro pagalba vartotojas greitesniu ir lengvesniu būdu ras tinkamą prekę, nepasiklysdamas tarp didelės pasirinkimų gausos.





Messenger chatbot

Produktų paieškos variklis

Chatbot’e įdiegtas paieškos variklis leidžia vartotojams greitai ir patogiai rasti prekę, įvedus raktažodį į susirašinėjimo langą. Paieškos rezultatai dinamiškai atvaizduojami pagal elektroninės parduotuvės duomenis, todėl informacijos rankiniu būdu atnaujinti nereiks.




Informacijos pateikimas

Kontaktai, lokacija, pristatymas, atsiskaitymas


  1. Pristatymo informacija: čia pateikiami pristatymo terminai, kainos, būdai.

  2. Kontaktai: čia nurodomas e-parduotuvės klientų aptarnavimo, komercijos, rinkodaros, kokybės skyrių el. pašto adresai, telefonai, nuoroda į tinklalapį. Yra galimybė vieno mygtuko paspaudimu skambinti tiesiai į skyrių.

  3. Atsiskaitymo būdai: čia pateikiama detalesnė informacija apie galimus atsiskaitymo būdus.




 

Su messenger

Mažiau nerimaukite

Chatbot’as už Jus aptarnauja klientus internetinėje erdvėje, tvarko klientų užklausas bei plečia jų ratą, kad galėtumėte visą dėmesį sutelkti į bendrą vartotojų patirties tobulinimą.


 

Su messenger

Mažiau nerimaukite

Chatbot’as už Jus aptarnauja klientus internetinėje erdvėje, tvarko klientų užklausas bei plečia jų ratą, kad galėtumėte visą dėmesį sutelkti į bendrą vartotojų patirties tobulinimą.



Automatizuotas klientų aptarnavimas

Dirbtinis intelektas

Ši pranešimų sistema yra valdoma dirbtinio intelekto ir geba pateikti tikslius atsakymus į daugelį užduodamų klausimų (pvz. klausimai apie pristatymo galimybes, terminus, atsiskaitymo būdus, orą ir daugelį kitų) bei mandagiai šnekučiuotis su klientu. Kiekvieną dieną tobulėjant technologijoms, didelė pažanga prognozuojama ir mašinų mokymosi bei natūralios kalbos apdorojimo procesuose, todėl virtualus asistentas kiekvieną dieną taps vis sumanesnis ir protingesnis.




Automatizuotas klientų aptarnavimas

Dirbtinis intelektas

Ši pranešimų sistema yra valdoma dirbtinio intelekto ir geba pateikti tikslius atsakymus į daugelį užduodamų klausimų (pvz. klausimai apie pristatymo galimybes, terminus, atsiskaitymo būdus, orą ir daugelį kitų) bei mandagiai šnekučiuotis su klientu. Kiekvieną dieną tobulėjant technologijoms, didelė pažanga prognozuojama ir mašinų mokymosi bei natūralios kalbos apdorojimo procesuose, todėl virtualus asistentas kiekvieną dieną taps vis sumanesnis ir protingesnis.




Messenger

Pakartotinė komunikacija ir ryšio palaikymas

  1. Vartotojai itraukiami per skaitmeninio srauto kanalus.

  2. Automatizuotai pateikiamas interaktyvus edukacinis arba pramoginis turinys.

  3. Susidomėjęs pristatytais produktais, vartotojas atlieka konversiją.

  4. Pagal vartotojų pasirinkimus ir aktyvumą, vyksta segmentavimas.

  5. Pakartotinės rinkodaros principu, vartotojai gauna personalizuotą turinį.





Messenger

Pakartotinė komunikacija ir ryšio palaikymas

  1. Vartotojai itraukiami per skaitmeninio srauto kanalus.

  2. Automatizuotai pateikiamas interaktyvus edukacinis arba pramoginis turinys.

  3. Susidomėjęs pristatytais produktais, vartotojas atlieka konversiją.

  4. Pagal vartotojų pasirinkimus ir aktyvumą, vyksta segmentavimas.

  5. Pakartotinės rinkodaros principu, vartotojai gauna personalizuotą turinį.



Sudomino?

Nieko nelaukite - pritaikykite chatbotą savo verslui!

Užpildykite formą ir gaukite nemokamą konsultaciją.


Nemokama konsultacija

Vos per 15 minučių mes:

Dirbame tik su tais klientais, kuriems mūsų paslaugos
padėtų spręsti problemas ir augti!


nemokama konsultacija messengeryje

Nemokama Konsultacija

Sutinku, kad mano duomenys būtų naudojami kontaktavimo tikslais.

Top