fbpx

Kaip Nissan chatbotas padėjo pasiekti 10X didesnius organinius pardavimus iš Facebook

platformų integracija
Facebook ketina apjungti Messenger, WhatsApp ir Instagram susirašinėjimus į vieną ekosistemą
2019-01-28
dance4fun chatbotas
Kaip Messenger marketingas padėjo pasiekti 14X reklamos atsiperkamumą šokių studijai DANCE4FUN
2019-04-30
messenger marketingas nissan
Victoria Beckham Messenger Chatbot

Sėkmės istorija

Japoniškų automobilių įmonė Nissan, pritaikydama Messenger chatbotą, per pirmą mėnesį 10 kartų padidino organinius pardavimus iš Facebook ir sėkmingai suprekiavo už 380 tūkst. dolerių.




Istorija

Apie Nissan


1933 m. japonų įkurtas koncernas, kuris tapo pirmąja Japonijos automobilių įmone, pradėjusia masinę gamybą. Pagrindiniai modelių kūrimo principai yra originalus dizainas, puikios dinaminės savybės ir vartotojui patogi technologija.

Nissan chatbotas


 

Tikslas

Potencialių klientų kvalifikavimas

Izraelio Nissan centras sulaukdavo itin didelio kiekio užklausų per Messenger. Kadangi į užklausas atsakinėjo klientų aptarnavimo specialistai rankiniu būdu, atsakymas buvo labai uždelstas. Nemaža dalis užklausų buvo iš šalto, nenusiteikusio įsigyti automobilį, srauto. Kol specialistai atsakinėjo į užklausas jiems, potencialūs klientai, norintys įsigyti automobilį, buvo priversti pernelyg ilgai laukti atsakymo.


Sprendimas

Klientų kvalifikavimo sistema Messengeryje

Visi vartotojai, kurie kreipdavosi į Izraelio Nissan centrą per Messenger, sulaukdavo šių klausimų:

  1. Kuris automobilio modelis Jums patinka?

  2. Ar jau esate tvirtai apsisprendęs dėl šio modelio?

  3. Jūsų telefono numeris ir el. pašto adresas

Remdamasis pateiktais atsakymais, chatbotas nuspręsdavo, ar potencialus klientas yra karštas ir ar jis iš tiesų ketina pirkti. Jei potencialus klientas yra pasiruošęs pirkti, chatbotas automatiškai pažymi jį kaip "aukštos svarbos" ir išsiunčia jo kontaktus į Nissan CRM sistemą. Nuo šios vietos pardavimų procesą pratęsia ir jį užbaigia Nissan pardavimų skyrius.

Messenger chatbot marketingas Nissan



Messenger chatbotas Nissan

Rezultatai

Apibendrinimas


Nissan sugeneravo 380,000 dolerių, iš Messenger atėjusiems klientams parduodama 10 automobilių per pirmą mėnesį nuo chatbot sprendimo įgyvendinimo. Į šios kampanijos reklamą Nissan visiškai neinvestavo, visas srautas pasiekė Messenger pokalbį organiškai.

Nissan pastebėjo 10 kartų organinių pardavimų iš Facebook padidėjimą. Mėnesinis kvalifikuotų potencialų klientų skaičius išaugo 3.5 karto nuo 10 iki 35.



Messenger chatbotas Nissan

Rezultatai

Apibendrinimas


Nissan sugeneravo 380,000 dolerių, iš Messenger atėjusiems klientams parduodama 10 automobilių per pirmą mėnesį nuo chatbot sprendimo įgyvendinimo. Į šios kampanijos reklamą Nissan visiškai neinvestavo, visas srautas pasiekė Messenger pokalbį organiškai.

Nissan pastebėjo 10 kartų organinių pardavimų iš Facebook padidėjimą. Mėnesinis kvalifikuotų potencialų klientų skaičius išaugo 3.5 karto nuo 10 iki 35.



Chatbot Checklist

Gauk patarimus efektyviam chatbot'o funkcionavimui užtikrinti


Top