Sėkmės istorija
Japoniškų automobilių įmonė Nissan, pritaikydama Messenger chatbotą, per pirmą mėnesį 10 kartų padidino organinius pardavimus iš Facebook ir sėkmingai suprekiavo už 380 tūkst. dolerių.
center
no-repeat;center top;;
auto
0 50px 0 50px
40
default
50
default
Pasiekimas 1
10X
didesni pardavimai iš Facebook
center
no-repeat;center top;;
auto
Pasiekimas 2
$380,000
automobilių pardavimai iš Messenger per pirmą mėnesį
center
no-repeat;center top;;
auto
Pasiekimas 3
3.5X
daugiau kokybiškų leads iš Facebook
center
no-repeat;center top;;
auto
80
default
Istorija
Istorija
Apie Nissan
[divider height=30px]
1933 m. japonų įkurtas koncernas, kuris tapo pirmąja Japonijos automobilių įmone, pradėjusia masinę gamybą. Pagrindiniai modelių kūrimo principai yra originalus dizainas, puikios dinaminės savybės ir vartotojui patogi technologija.
left
no-repeat;center top;;
auto
Istorija
center
no-repeat;center top;;
auto
0 0 0 20px
50
default
50
default
Goal+Title+tekstas
Tikslas
Potencialių klientų kvalifikavimas
Izraelio Nissan centras sulaukdavo itin didelio kiekio užklausų per Messenger. Kadangi į užklausas atsakinėjo klientų aptarnavimo specialistai rankiniu būdu, atsakymas buvo labai uždelstas. Nemaža dalis užklausų buvo iš šalto, nenusiteikusio įsigyti automobilį, srauto. Kol specialistai atsakinėjo į užklausas jiems, potencialūs klientai, norintys įsigyti automobilį, buvo priversti pernelyg ilgai laukti atsakymo.
center
no-repeat;center top;;
auto
0 50px 0 50px
50
default
Sprendimas
Klientų kvalifikavimo sistema Messengeryje
icon
Istorija
Visi vartotojai, kurie kreipdavosi į Izraelio Nissan centrą per Messenger, sulaukdavo šių klausimų:
- Kuris automobilio modelis Jums patinka?
- Ar jau esate tvirtai apsisprendęs dėl šio modelio?
- Jūsų telefono numeris ir el. pašto adresas
Remdamasis pateiktais atsakymais, chatbotas nuspręsdavo, ar potencialus klientas yra karštas ir ar jis iš tiesų ketina pirkti. Jei potencialus klientas yra pasiruošęs pirkti, chatbotas automatiškai pažymi jį kaip "aukštos svarbos" ir išsiunčia jo kontaktus į Nissan CRM sistemą. Nuo šios vietos pardavimų procesą pratęsia ir jį užbaigia Nissan pardavimų skyrius.
left
no-repeat;center top;;
auto
center
no-repeat;center top;;
auto
50
default
50
default
Istorija
[divider height="100px"]
center
no-repeat;center;;
auto
Istorija
Rezultatai
Apibendrinimas
Nissan sugeneravo 380,000 dolerių, iš Messenger atėjusiems klientams parduodama 10 automobilių per pirmą mėnesį nuo chatbot sprendimo įgyvendinimo. Į šios kampanijos reklamą Nissan visiškai neinvestavo, visas srautas pasiekė Messenger pokalbį organiškai.
Nissan pastebėjo 10 kartų organinių pardavimų iš Facebook padidėjimą. Mėnesinis kvalifikuotų potencialų klientų skaičius išaugo 3.5 karto nuo 10 iki 35.
no-repeat;center top;;
auto
20
default
50
default
Istorija
center
no-repeat;center;;
auto
Istorija
Rezultatai
Apibendrinimas
Nissan sugeneravo 380,000 dolerių, iš Messenger atėjusiems klientams parduodama 10 automobilių per pirmą mėnesį nuo chatbot sprendimo įgyvendinimo. Į šios kampanijos reklamą Nissan visiškai neinvestavo, visas srautas pasiekė Messenger pokalbį organiškai.
Nissan pastebėjo 10 kartų organinių pardavimų iš Facebook padidėjimą. Mėnesinis kvalifikuotų potencialų klientų skaičius išaugo 3.5 karto nuo 10 iki 35.
no-repeat;center top;;
auto
20
default
60
default
no-repeat;center top;;
auto
Chatbot Checklist
Gauk patarimus efektyviam chatbot'o funkcionavimui užtikrinti
center
no-repeat;center top;;
auto
no-repeat;center top;;
auto
30
default