fbpx

Victoria Beckham Messenger Chatbot

Sėkmės istorija

Japoniškų automobilių įmonė Nissan, pritaikydama Messenger chatbotą, per pirmą mėnesį 10 kartų padidino organinius pardavimus iš Facebook ir sėkmingai suprekiavo už 380 tūkst. dolerių.

center

no-repeat;center top;;

auto

0 50px 0 50px

40

default

50

default

Pasiekimas 1

10X

didesni pardavimai iš Facebook

center

no-repeat;center top;;

auto

Pasiekimas 2

$380,000

automobilių pardavimai iš Messenger per pirmą mėnesį

center

no-repeat;center top;;

auto

Pasiekimas 3

3.5X

daugiau kokybiškų leads iš Facebook

center

no-repeat;center top;;

auto

80

default

Istorija

Istorija

Apie Nissan

[divider height=30px]

1933 m. japonų įkurtas koncernas, kuris tapo pirmąja Japonijos automobilių įmone, pradėjusia masinę gamybą. Pagrindiniai modelių kūrimo principai yra originalus dizainas, puikios dinaminės savybės ir vartotojui patogi technologija.

left

no-repeat;center top;;

auto

Istorija

Nissan chatbotas

center

no-repeat;center top;;

auto

0 0 0 20px

50

default

50

default

Goal+Title+tekstas

Tikslas

Potencialių klientų kvalifikavimas

Izraelio Nissan centras sulaukdavo itin didelio kiekio užklausų per Messenger. Kadangi į užklausas atsakinėjo klientų aptarnavimo specialistai rankiniu būdu, atsakymas buvo labai uždelstas. Nemaža dalis užklausų buvo iš šalto, nenusiteikusio įsigyti automobilį, srauto. Kol specialistai atsakinėjo į užklausas jiems, potencialūs klientai, norintys įsigyti automobilį, buvo priversti pernelyg ilgai laukti atsakymo.

center

no-repeat;center top;;

auto

0 50px 0 50px

50

default

Sprendimas

Klientų kvalifikavimo sistema Messengeryje

icon

Istorija

Visi vartotojai, kurie kreipdavosi į Izraelio Nissan centrą per Messenger, sulaukdavo šių klausimų:

  1. Kuris automobilio modelis Jums patinka?

  2. Ar jau esate tvirtai apsisprendęs dėl šio modelio?

  3. Jūsų telefono numeris ir el. pašto adresas

Remdamasis pateiktais atsakymais, chatbotas nuspręsdavo, ar potencialus klientas yra karštas ir ar jis iš tiesų ketina pirkti. Jei potencialus klientas yra pasiruošęs pirkti, chatbotas automatiškai pažymi jį kaip "aukštos svarbos" ir išsiunčia jo kontaktus į Nissan CRM sistemą. Nuo šios vietos pardavimų procesą pratęsia ir jį užbaigia Nissan pardavimų skyrius.

left

no-repeat;center top;;

auto

Messenger chatbot marketingas Nissan

center

no-repeat;center top;;

auto

50

default

50

default

Istorija

[divider height="100px"]
Messenger chatbotas Nissan

center

no-repeat;center;;

auto

Istorija

Rezultatai

Apibendrinimas


Nissan sugeneravo 380,000 dolerių, iš Messenger atėjusiems klientams parduodama 10 automobilių per pirmą mėnesį nuo chatbot sprendimo įgyvendinimo. Į šios kampanijos reklamą Nissan visiškai neinvestavo, visas srautas pasiekė Messenger pokalbį organiškai.

Nissan pastebėjo 10 kartų organinių pardavimų iš Facebook padidėjimą. Mėnesinis kvalifikuotų potencialų klientų skaičius išaugo 3.5 karto nuo 10 iki 35.

no-repeat;center top;;

auto

20

default

50

default

Istorija

Messenger chatbotas Nissan

center

no-repeat;center;;

auto

Istorija

Rezultatai

Apibendrinimas


Nissan sugeneravo 380,000 dolerių, iš Messenger atėjusiems klientams parduodama 10 automobilių per pirmą mėnesį nuo chatbot sprendimo įgyvendinimo. Į šios kampanijos reklamą Nissan visiškai neinvestavo, visas srautas pasiekė Messenger pokalbį organiškai.

Nissan pastebėjo 10 kartų organinių pardavimų iš Facebook padidėjimą. Mėnesinis kvalifikuotų potencialų klientų skaičius išaugo 3.5 karto nuo 10 iki 35.

no-repeat;center top;;

auto

20

default

60

default

no-repeat;center top;;

auto

Chatbot Checklist

Gauk patarimus efektyviam chatbot'o funkcionavimui užtikrinti

center

no-repeat;center top;;

auto

no-repeat;center top;;

auto

30

default

© 2018-2021 UAB ChatMarketing
Privatumo politika
Top chevron-right
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram