fbpx

Messenger chatbotas sporto klubui

ekomercijos messenger chatbotas
Messenger chatbotas e-komercijai
2019-06-27
Chatbotas viešbučiui
Messenger chatbotas viešbučiui
2019-07-08
messenger chatbotas sporto klubui
 

Messenger chatbot

Virtualus sporto klubo asistentas

Panašu, kad Lietuvą apėmęs sporto klubų steigimo bumas artimiausiu metu nežada atslūgti: į rinką žengia naujokai, o senbuviai planuoja plėtrą. Sveikatingumo poreikis sparčiai auga, tačiau didėja ir sporto klubų konkurencija, todėl norint pritraukti naujus ir išlaikyti esamus klientus, svarbu motyvuoti bei skatinti vartotojus originaliais ir pažangiais metodais. Mes siūlome inovatyvų sprendimą – automatiniais susirašinėjimais paremtą sistemą - chatbot’ą, kuri už Jus pasirūpins klientų aptarnavimu, rinkodara bei pardavimais.

 

Messenger chatbot

Virtualus sporto klubo asistentas

Panašu, kad Lietuvą apėmęs klubų steigimo bumas artimiausiu metu nežada atslūgti: į rinką žengia naujokai, o senbuviai planuoja plėtrą. Sveikatingumo poreikis sparčiai auga, tačiau didėja ir sporto klubų konkurencija, todėl norint pritraukti naujus ir išlaikyti esamus klientus, svarbu motyvuoti bei skatinti vartotojus originaliais ir pažangiais metodais. Mes siūlome inovatyvų sprendimą – automatiniais susirašinėjimais paremtą sistemą - chatbot’ą, kuri už Jus pasirūpins klientų aptarnavimu, rinkodara bei pardavimais.



 

Susirašinėjimas didina pasitikėjimą

Didžioji dalis su prekių ženklais susirašinėjančių apklausos dalyvių teigia, kad turėdami galimybę parašyti verslui jie jaučiasi labiau pasitikintys jų prekėmis ar paslaugomis.
Facebook IQ



Sporto klubo narystė

Registracija per Messenger


Visa nurodyta informacija (Google Sheets formatu) yra automatizuotai perduodama sporto klubo administracijai, išsiunčiamas automatinis pranešimas apie naują registraciją - belieka tik susisiekti su vartotoju ir patvirtinti narystės registraciją.




Sporto klubo narystė

Registracija per Messenger



 

Su messenger

Taupykite laiką ir pinigus

Nešvaistykite laiko ir žmogiškųjų išteklių atsakinėdami į klientų elektronines užklausas. Palikite tai virtualiam sporto klubo asistentui, kuris už Jus aptarnauja klientus internetinėje erdvėje, tvarko klientų užklausas bei plečia jų ratą, kad galėtumėte visą dėmesį sutelkti į bendrą sporto klubo narių patirties tobulinimą.


 

Su messenger

Taupykite laiką ir pinigus

Nešvaistykite laiko ir žmogiškųjų išteklių atsakinėdami į klientų elektronines užklausas. Palikite tai virtualiam sporto klubo asistentui, kuris už Jus aptarnauja klientus internetinėje erdvėje, tvarko klientų užklausas bei plečia jų ratą, kad galėtumėte visą dėmesį sutelkti į bendrą sporto klubo narių patirties tobulinimą.




Messenger pritaikymas

Supažindinimui su sporto klube dirbančiais asmeniniais treneriais


Klientui pasirinkus Asmeniniai treneriai, pateikiama sporto klube dirbančių trenerių galerija ir išsamesnė informacija apie kiekvieną jų (patirtis, licencijos, kvalifikacija ir kt.)

Paspaudus mygtuką Susisiekti, vartotojui pateikiami asmeniniai trenerio kontaktai ir suteikiama galimybė vieno mygtuko paspaudimu skambinti tiesiai į asmeninio trenerio telefoną ir pasikonsultuoti.




Messenger pritaikymas

Supažindinimui su sporto klube dirbančiais asmeniniais treneriais


Klientui pasirinkus Asmeniniai treneriai, pateikiama sporto klube dirbančių trenerių galerija ir išsamesnė informacija apie kiekvieną jų (patirtis, licencijos, kvalifikacija ir kt.)

Paspaudus mygtuką Susisiekti, vartotojui pateikiami asmeniniai trenerio kontaktai ir suteikiama galimybė vieno mygtuko paspaudimu skambinti tiesiai į asmeninio trenerio telefoną ir pasikonsultuoti.





Treniruočių patarimai

Ir reguliarus jų pateikimas per Messenger

Siekiant palaikyti klientų motyvaciją, jiems automatiškai yra išsiunčiami įvairūs treniruočių patarimai, skatinantys siekti savo užsibrėžtų tikslų. Taip yra kuriamas artimesnis sporto klubo ryšys su auditorija ir lengviau išlaikomi esami klientai. Virtualus sporto klubo asistentas reguliariai siųs skirtingų tipų iliustruotus ar animuotus treniruočių patarimus su paaiškinimais ir kita sportuojantiems naudinga bei aktualia informacija.




Chatbot pritaikymas

Paslaugų, produktų, akcijų, spec. pasiūlymų atvaizdavimui


Skiltyje Kitos paslaugos klientams yra pateikiama informacija apie asmeninių sporto programų, mitybos planų sudarymo paslaugas, jų rūšis. Klientui išsirinkus tinkamiausią paslaugą ir paspaudus mygtuką Įsigyti, atveriamas krepšelis elektroniniame sporto klubo tinklalapyje, todėl belieka tik pasirinkti mokėjimo būdą ir atsiskaityti. Į chatbot’ą galima integruoti ir e-parduotuvę su maisto papildais, sporto apranga ar aksesuarais.




 

Su messenger

Parduokite daugiau

Vienas didžiausių chatboto privalumų yra tai, kad jis geba automatiškai atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus ir iš karto sureaguoti į užklausas be Jūsų pagalbos. Apklausos rodo, kad greičiau į klientų užklausas atsakanti įmonė skatina daug dažnesnius pardavimus internetu (šiuo atveju - narystės registracijas).



Informacijos pateikimas

Per Messenger

Spustelėjus kortelę Apie mus, klientui pateikiama informacija apie sporto klubą ar tinklą.

Nurodomi kontaktai (tel. numeris, el. pašto adresas), sporto klubų lokacijos bei darbo laikas.

Taip pat klientui suteikiama galimybė palikti užklausą spustelėjus mygtuką Užduok klausimą.




Informacijos pateikimas

Kontaktai, lokacija, darbo valandos

Spustelėjus kortelę Apie mus, klientui pateikiama informacija apie sporto klubą ar tinklą. Nurodomi kontaktai (tel. numeris, el. pašto adresas), sporto klubų lokacijos bei darbo laikas. Taip pat klientui suteikiama galimybė palikti užklausą spustelėjus mygtuką Užduok klausimą.




Messenger

Pakartotinė komunikacija ir ryšio palaikymas

  1. Vartotojai itraukiami per skaitmeninio srauto kanalus.

  2. Automatizuotai pateikiamas interaktyvus edukacinis arba pramoginis turinys.

  3. Susidomėjęs pristatytais produktais, vartotojas atlieka konversiją.

  4. Pagal vartotojų pasirinkimus ir aktyvumą, vyksta segmentavimas.

  5. Pakartotinės rinkodaros principu, vartotojai gauna personalizuotą turinį.





Messenger

Pakartotinė komunikacija ir ryšio palaikymas

  1. Vartotojai itraukiami per skaitmeninio srauto kanalus.

  2. Automatizuotai pateikiamas interaktyvus edukacinis arba pramoginis turinys.

  3. Susidomėjęs pristatytais produktais, vartotojas atlieka konversiją.

  4. Pagal vartotojų pasirinkimus ir aktyvumą, vyksta segmentavimas.

  5. Pakartotinės rinkodaros principu, vartotojai gauna personalizuotą turinį.



Sudomino?

Nieko nelaukite - pritaikykite chatbotą savo verslui!

Užpildykite formą ir gaukite nemokamą konsultaciją.


Nemokama konsultacija

Vos per 15 minučių mes:

Dirbame tik su tais klientais, kuriems mūsų paslaugos
padėtų spręsti problemas ir augti!


nemokama konsultacija messengeryje

Nemokama Konsultacija

Sutinku, kad mano duomenys būtų naudojami kontaktavimo tikslais.

Top