fbpx

Kaip Messenger įgalino 30 tūkst. vartotojų per savaitę pasimatuoti naująją V. Beckham kolekciją

vartotojo patirtis
Vartotojo patirtis Messenger pokalbyje: kaip ją kurti tokią, kokios vartotojas iš tiesų nori
2018-12-11
slim4fun messenger chatbotas
Kaip projektas Slim4Fun išnaudojo Messenger komunikacijai ir balsavimui
2018-12-18
Messenger
Victoria Beckham Messenger Chatbot

Sėkmės istorija

Mados dizainerė Victoria Beckham sugebėjo įtraukti net 30,000 sekėjų į Messenger per pirmą savaitę ir pasiekti net 4 kartus didesnį CTR (click-through-rate) už vidutinį e-komercijos puslapių CTR.



30,000

sekėjų per pirmą savaitę pasinaudojo Messenger chatbotu

50+

vidutinis kiekvieno vartotojo chatbotui išsiųstų žinučių kiekis

12.5%

vidutinis CTR iš Messenger į tinklalapį

3min. 11s.

vidutinė susirašinėjimo su chatbotu trukmė


Istorija

Apie Victoria Beckham


2008-aisiais Victoria Beckham įkūrė savo vardo prekinį ženklą ir ėmė leisti vis naujas mados kolekcijas, pelniusias ne vieną apdovanojimą. 2012-aisiais tapo daugiausia Twitteryje aptarinėjama dizainere, per kiekvieną kolekcijos pristatymą susilaukiančia apie 50 tūkst. naujų sekėjų.

Messenger


 

Tikslas

Vartotojų įsitraukimas

Leisti sekėjams per Messenger sužinoti visas Victoria Beckham naujienas iš kolekcijos pristatymo London Fashion Week realiu laiku ir įgalinti sekėjus virtualiai pasimatuoti naujosios kolekcijos aksesuarus.


Sprendimas

Augmented Reality aksesuarų matavimuisi
Messenger chatbot'o pagalba

Messenger Victoria Beckham suteikė išskirtinę, paprastam vartotojui iki šiol dar neprieinamą, galimybę savo chatbotui pritaikyti papildytos realybės funkciją. Tai leido vartotojams pasimatuoti jos naujosios kolekcijos akinius nuo saulės ir juos įsigyti nė neišjungus Messenger.

Victoria Beckham pasirūpino, kad kiekvienas į Messenger prenumeratorių sąrašą įtrauktas sekėjas realiu laiku būtų informuojamas apie tai, ką šis prekinis ženklas veikia London Fashion Week renginyje.

Automatizavus žinučių siuntimą, savo vartotojams V. Beckham siuntė įvairius fragmentus bei užuominas į naujosios kolekcijos produktus, šitaip sužadindama smalsumą bei norą tai pamatyti.

LEGO Chatbotas


Rezultatai

Apibendrinimas


Messenger pokalbių robotas padėjo V. Beckham išlaikyti glaudų bei artimą ryšį su savo lojaliais klientais naujosios kolekcijos pristatymo metu. Ji teigia, jog jie ir toliau tobulins chatbotą bei vykdys Messenger marketingo kampanijas, kadangi ši sėkminga patirtis tik sustiprino digital-first požiūrį.

Išbandyti V. Beckham chatbotą ir pasimatuoti akinius nuo saulės galite čia.



Chatbot Checklist

Gauk patarimus efektyviam chatbot'o funkcionavimui užtikrinti


Top