Sėkmės istorija
Mados dizainerė Victoria Beckham sugebėjo įtraukti net 30,000 sekėjų į Messenger per pirmą savaitę ir pasiekti net 4 kartus didesnį CTR (click-through-rate) už vidutinį e-komercijos puslapių CTR.
center
no-repeat;center top;;
auto
0 50px 0 50px
40
default
50
default
Pasiekimas 1
30,000
sekėjų per pirmą savaitę pasinaudojo Messenger chatbotu
center
no-repeat;center top;;
auto
Pasiekimas 2
50+
vidutinis kiekvieno vartotojo chatbotui išsiųstų žinučių kiekis
center
no-repeat;center top;;
auto
Pasiekimas 3
12.5%
vidutinis CTR iš Messenger į tinklalapį
center
no-repeat;center top;;
auto
Pasiekimas 3
3min. 11s.
vidutinė susirašinėjimo su chatbotu trukmė
center
no-repeat;center top;;
auto
80
default
Istorija
Istorija
Apie Victoria Beckham
[divider height=30px]
2008-aisiais Victoria Beckham įkūrė savo vardo prekinį ženklą ir ėmė leisti vis naujas mados kolekcijas, pelniusias ne vieną apdovanojimą. 2012-aisiais tapo daugiausia Twitteryje aptarinėjama dizainere, per kiekvieną kolekcijos pristatymą susilaukiančia apie 50 tūkst. naujų sekėjų.
left
no-repeat;center top;;
auto
Istorija
center
no-repeat;center top;;
auto
0 0 0 20px
50
default
50
default
Goal+Title+tekstas
Tikslas
Vartotojų įsitraukimas
Leisti sekėjams per Messenger sužinoti visas Victoria Beckham naujienas iš kolekcijos pristatymo London Fashion Week realiu laiku ir įgalinti sekėjus virtualiai pasimatuoti naujosios kolekcijos aksesuarus.
center
no-repeat;center top;;
auto
0 50px 0 50px
50
default
Sprendimas
Augmented Reality aksesuarų matavimuisi Messenger chatbot'o pagalba
icon
Istorija
Messenger Victoria Beckham suteikė išskirtinę, paprastam vartotojui iki šiol dar neprieinamą, galimybę savo chatbotui pritaikyti papildytos realybės funkciją. Tai leido vartotojams pasimatuoti jos naujosios kolekcijos akinius nuo saulės ir juos įsigyti nė neišjungus Messenger.
Victoria Beckham pasirūpino, kad kiekvienas į Messenger prenumeratorių sąrašą įtrauktas sekėjas realiu laiku būtų informuojamas apie tai, ką šis prekinis ženklas veikia London Fashion Week renginyje.
Automatizavus žinučių siuntimą, savo vartotojams V. Beckham siuntė įvairius fragmentus bei užuominas į naujosios kolekcijos produktus, šitaip sužadindama smalsumą bei norą tai pamatyti.
left
no-repeat;center top;;
auto
center
no-repeat;center top;;
auto
50
default
50
default
Istorija
center
no-repeat;center top;;
auto
Istorija
Rezultatai
Apibendrinimas
Messenger pokalbių robotas padėjo V. Beckham išlaikyti glaudų bei artimą ryšį su savo lojaliais klientais naujosios kolekcijos pristatymo metu. Ji teigia, jog jie ir toliau tobulins chatbotą bei vykdys Messenger marketingo kampanijas, kadangi ši sėkminga patirtis tik sustiprino digital-first požiūrį.
Išbandyti V. Beckham chatbotą ir pasimatuoti akinius nuo saulės galite čia.
no-repeat;center top;;
auto
20
default
60
default
no-repeat;center top;;
auto
Chatbot Checklist
Gauk patarimus efektyviam chatbot'o funkcionavimui užtikrinti
center
no-repeat;center top;;
auto
no-repeat;center top;;
auto
30
default