fbpx

Victoria Beckham Messenger Chatbot

Sėkmės istorija

Mados dizainerė Victoria Beckham sugebėjo įtraukti net 30,000 sekėjų į Messenger per pirmą savaitę ir pasiekti net 4 kartus didesnį CTR (click-through-rate) už vidutinį e-komercijos puslapių CTR.

center

no-repeat;center top;;

auto

0 50px 0 50px

40

default

50

default

Pasiekimas 1

30,000

sekėjų per pirmą savaitę pasinaudojo Messenger chatbotu

center

no-repeat;center top;;

auto

Pasiekimas 2

50+

vidutinis kiekvieno vartotojo chatbotui išsiųstų žinučių kiekis

center

no-repeat;center top;;

auto

Pasiekimas 3

12.5%

vidutinis CTR iš Messenger į tinklalapį

center

no-repeat;center top;;

auto

Pasiekimas 3

3min. 11s.

vidutinė susirašinėjimo su chatbotu trukmė

center

no-repeat;center top;;

auto

80

default

Istorija

Istorija

Apie Victoria Beckham

[divider height=30px]

2008-aisiais Victoria Beckham įkūrė savo vardo prekinį ženklą ir ėmė leisti vis naujas mados kolekcijas, pelniusias ne vieną apdovanojimą. 2012-aisiais tapo daugiausia Twitteryje aptarinėjama dizainere, per kiekvieną kolekcijos pristatymą susilaukiančia apie 50 tūkst. naujų sekėjų.

left

no-repeat;center top;;

auto

Istorija

Messenger

center

no-repeat;center top;;

auto

0 0 0 20px

50

default

50

default

Goal+Title+tekstas

Tikslas

Vartotojų įsitraukimas

Leisti sekėjams per Messenger sužinoti visas Victoria Beckham naujienas iš kolekcijos pristatymo London Fashion Week realiu laiku ir įgalinti sekėjus virtualiai pasimatuoti naujosios kolekcijos aksesuarus.

center

no-repeat;center top;;

auto

0 50px 0 50px

50

default

Sprendimas

Augmented Reality aksesuarų matavimuisi
Messenger chatbot'o pagalba

icon

Istorija

Messenger Victoria Beckham suteikė išskirtinę, paprastam vartotojui iki šiol dar neprieinamą, galimybę savo chatbotui pritaikyti papildytos realybės funkciją. Tai leido vartotojams pasimatuoti jos naujosios kolekcijos akinius nuo saulės ir juos įsigyti nė neišjungus Messenger.

Victoria Beckham pasirūpino, kad kiekvienas į Messenger prenumeratorių sąrašą įtrauktas sekėjas realiu laiku būtų informuojamas apie tai, ką šis prekinis ženklas veikia London Fashion Week renginyje.

Automatizavus žinučių siuntimą, savo vartotojams V. Beckham siuntė įvairius fragmentus bei užuominas į naujosios kolekcijos produktus, šitaip sužadindama smalsumą bei norą tai pamatyti.

left

no-repeat;center top;;

auto

LEGO Chatbotas

center

no-repeat;center top;;

auto

50

default

50

default

Istorija

center

no-repeat;center top;;

auto

Istorija

Rezultatai

Apibendrinimas


Messenger pokalbių robotas padėjo V. Beckham išlaikyti glaudų bei artimą ryšį su savo lojaliais klientais naujosios kolekcijos pristatymo metu. Ji teigia, jog jie ir toliau tobulins chatbotą bei vykdys Messenger marketingo kampanijas, kadangi ši sėkminga patirtis tik sustiprino digital-first požiūrį.

Išbandyti V. Beckham chatbotą ir pasimatuoti akinius nuo saulės galite čia.

no-repeat;center top;;

auto

20

default

60

default

no-repeat;center top;;

auto

Chatbot Checklist

Gauk patarimus efektyviam chatbot'o funkcionavimui užtikrinti

center

no-repeat;center top;;

auto

no-repeat;center top;;

auto

30

default

© 2018-2021 UAB ChatMarketing
Privatumo politika
Top chevron-right
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram