fbpx

Kaip e-komercijos portalai gali pritaikyti Messenger marketingą Black Friday išpardavimams

Skaitmeninės rinkodaros tendencijos
5 skaitmeninės rinkodaros tendencijos 2019 metais
2018-11-20
marketingas black friday

Kiekvienas e-komercijos verslo savininkas žino, kad juodasis penktadienis yra bene pelningiausia viso paskutiniojo metų ketvirčio diena. Kol reklamos pirkėjai kovoja dėl erdvės jau tradiciniais tampančiuose skaitmeninės rinkodaros kanaluose, mes papasakosime Jums, kaip galima maksimizuoti savo pelną pritaikant Messenger marketingą savo verslo aplinkoje.

Kodėl Messenger?

Šiais laikais atitraukti vartotoją nuo to, ką jis veikia socialiniuose tinkluose ir atsivesti į savo tinklapį, tampa nemenku iššūkiu. Taigi, kodėl turėtume bandyti tą padaryti, kai galime jam parduoti ten, kur jis ir taip praleidžia didžiąją dalį savo laiko?

Pateikiame Jums 3 būdus, kaip Messenger chatbot gali padėti Jums padidinti pardavimus išpardavimų įkarščio laikotarpyje.

 

3 Messenger chatbot pritaikymo būdai

  1. Prekės pasirinkimo asistentas
  2. Apie 31% visų kalėdinių dovanų yra nuperkama lapkričio mėnesį. Taigi, galima daryti prielaidą, kad nemaža jų dalis yra nuperkama ir per didžiuosius išpardavimus, geriau žinomus kaip black friday bei cyber monday.

    Šiuo laikotarpiu žmonės savo sraute mato ypatingai daug reklamų ir susiduria su begale prekinių ženklų, kurie norėtų atsidurti tarp kiekvieno iš jų pirkinių. Būtent todėl labai svarbu rasti būdų, kaip palengvinti vartotojo pirkimo kelią, o tuo pačiu suteikti jam papildomos vertės. Šiuo atveju – pritaikant prekės pasirinkimo asistento funkcijas ir šitokiu būdu taupant jo laiką.

    LEGO Chatbot

    Prekės pasirinkimo asistentas/patarėjas užduoda kelis klausimus apie žmogų, kuriam ieškoma dovanos. Išsiaiškinęs tam tikrą esminę informaciją, chatbotas pateikia vartotojui personalizuotą produktų sąrašą, iš kurio vartotojas gali patekti tiesiai į produkto puslapį elektroninėje parduotuvėje.

    Šitaip ne tik padedama vartotojui nepasimesti tarp gausybės produktų, bet ir kuriama personalizuota vartotojo patirtis.

    Itin gerų rezultatų pritaikydami prekės pasirinkimo asistentą pasiekė LEGO. Išbandyti jų Messenger chatbotą galite čia.

     
  3. Naujienlaiškiai
  4. Daugelis rinkodaros specialistų žino, kad tokiais laikotarpiais, kaip juodasis penktadienis, reklamines kampanijas, apšildančias vartotoją, svarbu pradėti pakankamai anksti. Viena iš problemų, su kuria susiduriama naudojant tradicinį naujienlaiškių siuntimo kanalą – elektroninį paštą, yra mažas laiškų atidarymo rodiklis (angl. open-rate). Vidutinis elektroninių laiškų atidarymo rodiklis siekia vos apie 20%. Jūsų nuostabai, Messenger žinučių vidutinis atidarymo rodiklis sieka net 90%.

    Esant tokiems aukštiems rodikliams, galima tik numanyti, kaip efektyvu būtų chat boto pagalba vartotoją pradėti ruošti išpardavimams likus kelioms savaitėms iki jų, o atėjus tai dienai, pateikti jam ekskliuzyvinį nuolaidos pasiūlymą.

     
  5. Loterija
  6. Kiekvienas žmogus iš prigimties turi polinkį varžytis, laimėti ir gauti šlovės. Pasitelkiant sužaidybinimą, galima nesudėtingai iššaukti šiuos žmogaus instinktyvius poreikius. Sužaidybinimo efektyvumą galima būtų sieti su žmogaus psichologijos bruožais. Kaip žmonės, mes visi pasąmoningai esame linkę siekti atlygio bei pripažinimo.

    Sužaidybinimas versle pritaikomas remiantis būtent šiuo principu, t.y. sukuriant intriguojančią aplinką, atveriančią galimybę varžytis bei laimėti. Taigi, tinkamai pritaikant sužaidybinimo elementus Messenger chatbote, galima nesunkiai padidinti vartotojų įsitraukimą bei konvertuoti juos į pirkėjus.

    Laimės ratas Messenger

    Vienas populiariausių sužaidybinimo elementų, atnešantis puikių rezultatų mūsų klientams, yra laimės ratas (angl. lucky wheel). Kartu su prizais, išsukamais laimės rate, vartotojui sukūrus trūkumo bei skubos pojūtį (angl. scarcity & urgency), galima nesunkiai vartotoją paskatinti priimti sprendimą pirkti.

    Kaip Messengeryje atrodo laimės ratas, pamatyti galite čia.

    Išvados

    Tikriausiai suprantate, kaip svarbu neplaukti pasroviui su kitais reklamos pirkėjais, o ieškoti ir atrasti naujų būdų, kaip pritraukti ir išlaikyti vartotojo dėmesį bei kurti unikalią vartotojo patirtį. Taigi, jeigu dar neišbandėte Messenger chatbot marketingo, išpardavimų savaitė yra puiki proga tai padaryti.

Chatbot Checklist

Gauk patarimus efektyviam chatbot'o funkcionavimui užtikrinti

Top