fbpx

LEGO

Sėkmės istorija

Danų žaislų gigantas LEGO sugebėjo pasiekti net 3.4 karto didesnį ROAS (return on ad spent), Messenger marketingo kampanijoje pritaikydami chatbot'ą padedantį išrinkti kalėdines dovanas.

center

no-repeat;center top;;

auto

0 50px 0 50px

40

default

60

default

Pasiekimas 1

3.4X

didesnis ROAS, palyginus su reklaminėmis kampanijomis nukreipiančiomis tiesiai į LEGO tinklalapį

center

no-repeat;center top;;

auto

Pasiekimas 2

71%

mažesnis CPP (cost per purchase) pirkėją atvedus iš Messenger

center

no-repeat;center top;;

auto

Pasiekimas 3

1.9X

didesnė krepšelio vertė atėjusių apsipirkti iš Messenger

center

no-repeat;center top;;

auto

80

default

Istorija

Istorija

Apie LEGO

[divider height=30px]

Nuo kompanijos įsikūrimo 1932-ais metais, LEGO išaugo į vieną didžiausių žaislų gamintojų pasaulyje. Kiekvienais metais jie pagamina apie 19 milijardų žaislinių detalių. Išgarsėję kaip skatinantys kūrybingumą ir vystantys problemų sprendimo gebėjimus, LEGO konstruktoriai tapo populiarūs ne tik tarp vaikų, bet ir tarp suaugusių.

left

no-repeat;center top;;

auto

Istorija

center

no-repeat;center top;;

auto

50

default

50

default

Goal+Title+tekstas

Tikslas

Padidinti online pardavimus

LEGO siekė padidinti pardavimus pritaikant pardavimų asistento funkciją. Šią funkciją pritaikė dovanų pasiūlymų personalizavimui ir vartotojo pirkimo kelio sutrumpinimui.

center

no-repeat;center top;;

auto

0 50px 0 50px

50

default

Sprendimas

Pagerinti vartotojo apsipirkimo patirtį chatbot'o pagalba

icon

Istorija

LEGO išvystė ir pristatė savo pirmąjį chatbot'ą Messenger marketingo kampanijai per praeitų metų kalėdinių dovanų pirkimo bumą. Dėl itin gerų rezultatų, kuriuos atnešė chatbot'as, LEGO nusprendė palikti jį prieinamą visus metus.

LEGO pasirinko chatbot'ą pateikti kaip fikcinį veikėją - robotą vardu Ralfas, kuris veikė naujame, būtent šiam reikalui sukurtame facebook puslapyje. Šis robotas praturtino pirkėjo patirtį, itin greitai padėdamas išrinkti bei nusipirkti kalėdinę dovaną.

Šiai kampanijai LEGO naudojo click-to-Messenger reklamas, kurias nukreipė į 25+ amžiaus kategoriją Jungtinėse Valstijose, Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje ir Vokietijoje. Taip pat tokio tipo reklamas nukreipė ir į žmones, kurie yra pamėgę LEGO puslapį, žaislus bei apsipirkinėjimą, taip pat ir į tuos, kurie apsilankė LEGO puslapyje per paskutines 14 dienų, tačiau neatliko pirkimo.

left

no-repeat;center top;;

auto

LEGO Chatbotas

center

no-repeat;center top;;

auto

50

default

30

default

Istorija

center

no-repeat;center top;;

auto

Istorija

Rezultatai

Apibendrinimas

 

Messenger chatbot marketingas LEGO pasiteisino ir atnešė itin puikių rezultatų. Chatbot kalbėsenos tipui LEGO pasirinko sau būdingą linksmumą, šviesumą, žaismingumą. Visi dovanų pasiūlymai pateikiami kartu su nuotaikingomis nuotraukomis. Robotas Ralfas ne tik užkretė gera nuotaika, bet tuo pačiu ir skatino vartotojus nusipirkti.

Išbandyti LEGO Messenger chatbotą galite čia.

left

no-repeat;center top;;

auto

20

default

60

default

no-repeat;center top;;

auto

Chatbot Checklist

Gauk patarimus efektyviam chatbot'o funkcionavimui užtikrinti

center

no-repeat;center top;;

auto

no-repeat;center top;;

auto

30

default

© 2018-2021 UAB ChatMarketing
Privatumo politika
Top chevron-right
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram