fbpx

Kaip Messenger marketingas padėjo LEGO 3.4 karto padidinti reklamos atsiperkamumą

Messenger skenuojamas kodas
6 būdai, kaip Messenger skenuojamas kodas gali pasitarnauti Jūsų verslui
2018-11-27
chatbotas
Chatbotas Jūsų verslui: 4 būdai, kaip tai pritaikyti intensyviu prieššventiniu laikotarpiu
2018-12-10
Messenger marketingas
LEGO

Sėkmės istorija

Danų žaislų gigantas LEGO sugebėjo pasiekti net 3.4 karto didesnį ROAS (return on ad spent), Messenger marketingo kampanijoje pritaikydami chatbot'ą padedantį išrinkti kalėdines dovanas.




Istorija

Apie LEGO


Nuo kompanijos įsikūrimo 1932-ais metais, LEGO išaugo į vieną didžiausių žaislų gamintojų pasaulyje. Kiekvienais metais jie pagamina apie 19 milijardų žaislinių detalių. Išgarsėję kaip skatinantys kūrybingumą ir vystantys problemų sprendimo gebėjimus, LEGO konstruktoriai tapo populiarūs ne tik tarp vaikų, bet ir tarp suaugusių.



 

Tikslas

Padidinti online pardavimus

LEGO siekė padidinti pardavimus pritaikant pardavimų asistento funkciją. Šią funkciją pritaikė dovanų pasiūlymų personalizavimui ir vartotojo pirkimo kelio sutrumpinimui.


Sprendimas

Pagerinti vartotojo apsipirkimo patirtį chatbot'o pagalba

LEGO išvystė ir pristatė savo pirmąjį chatbot'ą Messenger marketingo kampanijai per praeitų metų kalėdinių dovanų pirkimo bumą. Dėl itin gerų rezultatų, kuriuos atnešė chatbot'as, LEGO nusprendė palikti jį prieinamą visus metus.

LEGO pasirinko chatbot'ą pateikti kaip fikcinį veikėją - robotą vardu Ralfas, kuris veikė naujame, būtent šiam reikalui sukurtame facebook puslapyje. Šis robotas praturtino pirkėjo patirtį, itin greitai padėdamas išrinkti bei nusipirkti kalėdinę dovaną.

Šiai kampanijai LEGO naudojo click-to-Messenger reklamas, kurias nukreipė į 25+ amžiaus kategoriją Jungtinėse Valstijose, Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje ir Vokietijoje. Taip pat tokio tipo reklamas nukreipė ir į žmones, kurie yra pamėgę LEGO puslapį, žaislus bei apsipirkinėjimą, taip pat ir į tuos, kurie apsilankė LEGO puslapyje per paskutines 14 dienų, tačiau neatliko pirkimo.

LEGO Chatbotas


Rezultatai

Apibendrinimas


Messenger chatbot marketingas LEGO pasiteisino ir atnešė itin puikių rezultatų. Chatbot kalbėsenos tipui LEGO pasirinko sau būdingą linksmumą, šviesumą, žaismingumą. Visi dovanų pasiūlymai pateikiami kartu su nuotaikingomis nuotraukomis. Robotas Ralfas ne tik užkretė gera nuotaika, bet tuo pačiu ir skatino vartotojus nusipirkti.

Išbandyti LEGO Messenger chatbotą galite čia.



Chatbot Checklist

Gauk patarimus efektyviam chatbot'o funkcionavimui užtikrinti


Top