
Sėkmės istorija
Danų žaislų gigantas LEGO sugebėjo pasiekti net 3.4 karto didesnį ROAS (return on ad spent), Messenger marketingo kampanijoje pritaikydami chatbot'ą padedantį išrinkti kalėdines dovanas.
center
no-repeat;center top;;
auto
0 50px 0 50px
40
default
60
default
Pasiekimas 1
3.4X
didesnis ROAS, palyginus su reklaminėmis kampanijomis nukreipiančiomis tiesiai į LEGO tinklalapį
center
no-repeat;center top;;
auto
Pasiekimas 2
71%
mažesnis CPP (cost per purchase) pirkėją atvedus iš Messenger
center
no-repeat;center top;;
auto
Pasiekimas 3
1.9X
didesnė krepšelio vertė atėjusių apsipirkti iš Messenger
center
no-repeat;center top;;
auto
80
default
Istorija
Istorija
Apie LEGO
[divider height=30px]
Nuo kompanijos įsikūrimo 1932-ais metais, LEGO išaugo į vieną didžiausių žaislų gamintojų pasaulyje. Kiekvienais metais jie pagamina apie 19 milijardų žaislinių detalių. Išgarsėję kaip skatinantys kūrybingumą ir vystantys problemų sprendimo gebėjimus, LEGO konstruktoriai tapo populiarūs ne tik tarp vaikų, bet ir tarp suaugusių.
left
no-repeat;center top;;
auto
Istorija

center
no-repeat;center top;;
auto
50
default
50
default
Goal+Title+tekstas
Tikslas
Padidinti online pardavimus
LEGO siekė padidinti pardavimus pritaikant pardavimų asistento funkciją. Šią funkciją pritaikė dovanų pasiūlymų personalizavimui ir vartotojo pirkimo kelio sutrumpinimui.
center
no-repeat;center top;;
auto
0 50px 0 50px
50
default
Sprendimas
Pagerinti vartotojo apsipirkimo patirtį chatbot'o pagalba
icon
Istorija
LEGO išvystė ir pristatė savo pirmąjį chatbot'ą Messenger marketingo kampanijai per praeitų metų kalėdinių dovanų pirkimo bumą. Dėl itin gerų rezultatų, kuriuos atnešė chatbot'as, LEGO nusprendė palikti jį prieinamą visus metus.
LEGO pasirinko chatbot'ą pateikti kaip fikcinį veikėją - robotą vardu Ralfas, kuris veikė naujame, būtent šiam reikalui sukurtame facebook puslapyje. Šis robotas praturtino pirkėjo patirtį, itin greitai padėdamas išrinkti bei nusipirkti kalėdinę dovaną.
Šiai kampanijai LEGO naudojo click-to-Messenger reklamas, kurias nukreipė į 25+ amžiaus kategoriją Jungtinėse Valstijose, Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje ir Vokietijoje. Taip pat tokio tipo reklamas nukreipė ir į žmones, kurie yra pamėgę LEGO puslapį, žaislus bei apsipirkinėjimą, taip pat ir į tuos, kurie apsilankė LEGO puslapyje per paskutines 14 dienų, tačiau neatliko pirkimo.
left
no-repeat;center top;;
auto

center
no-repeat;center top;;
auto
50
default
30
default
Istorija

center
no-repeat;center top;;
auto
Istorija
Rezultatai
Apibendrinimas
Messenger chatbot marketingas LEGO pasiteisino ir atnešė itin puikių rezultatų. Chatbot kalbėsenos tipui LEGO pasirinko sau būdingą linksmumą, šviesumą, žaismingumą. Visi dovanų pasiūlymai pateikiami kartu su nuotaikingomis nuotraukomis. Robotas Ralfas ne tik užkretė gera nuotaika, bet tuo pačiu ir skatino vartotojus nusipirkti.
Išbandyti LEGO Messenger chatbotą galite čia.
left
no-repeat;center top;;
auto
20
default
60
default
no-repeat;center top;;
auto
Chatbot Checklist
Gauk patarimus efektyviam chatbot'o funkcionavimui užtikrinti
center
no-repeat;center top;;
auto
no-repeat;center top;;
auto
30
default