fbpx

Messenger Marketingas

Palengvinkite vartotojui kelią iki konversijos... Išnaudodami populiariausią susirašinėjimų
kanalą Lietuvoje!

Gauti konsultaciją
Messenger chatbot marketingas

Messenger Marketingas

Naujos kartos komunikacija

Būkite ten, kur yra Jūsų klientai. Užmegzkite glaudesnį ryšį... Per pokalbį.

Messenger rinkodara šiuo metu yra viena karščiausių skaitmeninių verslo tendencijų.

2016 m. balandžio 12 d. vykusiame kasmetiniame Facebook F8 Conference renginyje, įkūrėjas Mark Zuckerberg paskelbė apie Messenger Platform Beta, kuri atvėrė duris chatbot'ų kūrimui Messenger platformoje.

Kiek vėliau – 2017 m. rugsėjį, pristatyti Messenger ads, įgalinę viso pasaulio verslus išnaudoti Messenger chatbot'us siunčiant Facebook tinklo vartotojų srautą.

Tai atvėrė duris skaitmeninės rinkodaros specialistams, išnaudoti Facebook Ads + Messenger Chatbot kaip kombinaciją marketingui ir pardavimams.

Ši sistema pritaikoma rinkodaros, pardavimų ir klientų aptarnavimo rodiklių gerinimui. Ir jau yra naudojama daugybės garsiausių prekinių ženklų visame pasaulyje!


Privalumai

Kuo Messenger Marketingas yra pranašesnis?


Problemos

Kuo Messenger chatbot'ai gali pasitarnauti Jūsų verslui?


Messenger chatbot marketingas yra vienas efektyviausių būdų pasiekti tikslinę auditoriją, komunikuoti bei parduoti savo fanams.

Šis metodas sprendžia problemas, kurių negali išspręsti socialiai tinklai ir interneto svetainės.




Messenger ypatybės

Kuo Messenger skiriasi nuo kitų komunikacijos kanalų?

  1. Tiesioginio pokalbio kanalas

  2. Kanalas, kuris pirmiausiai naudojamas susirašinėjimui ir skambučiams su draugais ir šeima

  3. Galimybė automatizuoti vartotojo kelią

  4. Daugybė skirtingų elementų vizualiai ir strukturizuotai komunikacijai

  5. Dialogo principas

  6. Automatiniai atsakymai NLP pagrindu

  7. Itin tikslinga segmentacija


Statistika

Messenger Marketingo skaičiai


Kaip Messenger padeda pakelti pardavimus

Parduokite pačiu efektyviausiu būdu – per pokalbį.

Automatizuota konsultacija padės vartotojui išsirinkti tinkamiausią produktą.

Pateikite savo produktus ar paslaugas nepaliekant Facebook Messenger platformos.

Sukoncentruokite vartotojo dėmesį į svarbiausią informaciją tuo momentu.

Nepraraskite vartotojo, išnaudodami galimybę perimti pokalbį ar pasinaudodami remarketingu.

Suprantant statistiką ir sekant vartotojų aktyvumą, chatbot'ą galima labai tikslingai optimizuoti ir pagerinti konversijos rodiklius.

Puikiai tinka:
  • Potencialių pirkėjų probleminių klausimų sprendimui
  • Pardavimui per dialogą
  • Tinkamiausios paslaugos parinkimui
  • E-komercijos pardavimų automatizavimui
  • Messenger remarketingui

Kaip surenkami kokybiški kontaktai

Į chatbot'ą patekę žmonės tampa prenumeratoriais. Jiems galima ir toliau neįkyriai siųsti žinutes, neišleidžiant papildomų reklamos kaštu.

Pokalbio su chatbot'u metu išsiaiškinami kliento poreikiai. Tai Jums padės geriau suprasti savo klientą.

Matuojamas vartotojų susidomėjimo ir aktyvumo lygis.

Apklausos būdu surenkama tikslinga informacija ir kontaktai.

Po sėkmingos konversijos, galima kliento patirties apklausa arba papildančių paslaugų/produktų pardavimas.

Puikiai tinka:
  • Prenumeratorių sąrašo auginimui
  • Vartotojų segmentacijai
  • Užklausų paskirstymui personalui
  • Užklausų filtravimui pagal aktualumą/reikalavimus
  • Webinarams ir kitiems lead magnetams
  • Surinktos informacijos ir užklausų sinchronizavimui su CRM ir duomenų bazėm

Kaip automatizuojamas klientų aptarnavimas

Atsakykite į kylančius klausimus akimirksiu – neverskite potencialaus kliento laukti ir išeiti pas Jūsų konkurentus.

Įdiekite chatbot'ui dirbtinį intelektą. Chatbot'ui bendraujant su vis daugiau žmonių, jis išmokt atsakyti į vis daugiau ir daugiau užklausų.

Neverskite vartotojo laukti kol jam atsakysite.

Atsakykite klientų klausimus 24/7.

Sutaupykite laiko ir piniginių kaštų klientų aptarnavimui.

Puikiai tinka:
  • Dideliam vartotojų srautui apdoroti
  • Efektyviam klientų problemų sprendimui
  • Automatiniam D.U.K. atsakymui
  • Užklausų nukreipimui skirtingiems departamentams
  • Dirbtinio intelekto pritaikymui
  • Techninės dokumentacijos perteikimui pokalbio principu

Kaip vykdoma komunikacija Messenger kanale?

Užmegzkite su klientais grįžtamąjį ryšį per Messenger chatbot'ą.

Pritraukti vartotojai tampa prenumeratoriais su galimybe pasirinkti dominančias prenumeratas.

Vartotojas bet kada gali lengvai atsisakyti žinučių.

Pastovios komunikacijos metu, sudaromas išplėstinis vartotojo profilis ir komunikacija pritaikoma pagal poreikius ir interesus.

Vartotojas susipažįsta su Jūsų verslu, susikuria pozityvias asociacijas ir kažkuriuo momentu pasinaudoja pasiūlimu ir tampa pirkėju.

Puikiai tinka:
  • Gilaus grįžtamojo ryšio užmezgimui
  • Edukacinio ar pramoginio turinio dalinimuisi
  • Akcijų, pasiūlymų ir pakvietimų dalinimuisi
  • Sklandžiam vartotojo vedimui per pardavimų funnel'į
  • Papildomos vertės kūrimui
  • Email naujienlaiškių pakeitimui

"ChatMarketing.Lt komanda įdiegė mūsų e-komercijos verslui kobi.lt chatbot'ą ir padėjo automatizuoti klientų aptarnavimą bei surinkti prenumeratorių sąrašą, kuris vėliau buvo puikiai išnaudotas pardavimams ir komunikacijai."

Edvinas Vilius
Generalinis direktorius, Kobi.Lt


Kainodara

Kiek kainuoja Messenger Chatbot ir Marketingas

Pasinaudokite mūsų kainų skaičiuokle Messengeryje ir gaukite preliminarią chatbot'o kainą.

Paspaudę mygtuką žemiau, pateksite į trumpą apklausą, kurios metu išsiaiškinsime Jūsų poreikius. Po apklausos, pateiksime Jums siūlomą paketą bei preliminarią Messenger chatbot kainą. Pastaba: preliminari kaina gali skirtis nuo galutinės kainos.




Messenger testas

Nesate įsitikinę ar Messenger chatbot praverstų Jūsų verslui?

Messenger Marketing testas Jūsų verslui

Atlikite testą ir gaukite procentinį atsakymą apie galimą Messenger efektyvumą Jūsų verslo augimui.

Top