fbpx

Kaip Masters of Calm pritaikė Messenger marketingą ir chatbot’ą festivalio komunikacijai

Kaip interaktyvus Technoramos totalizatorius pritraukė 10 000 krepšinio ekspertų
2020-05-28
LEGO

Sėkmės istorija

Jau 8 metus iš eilės Asvejos regioniniame parke, Auksinėje girioje vykstantis vasaros festivalis „Masters of Calm“ ir šiemet dalyvius kvietė patirti gyvenimą keičiantį nuotykį. Šiais metais net 10 dienų trukęs festivalis pritraukė daugiau nei 2500 dalyvių, norinčių atgaivinti savo kūną, protą bei sielą.




Istorija

Apie Masters of Calm


Kiekvienais metais festivalyje „Masters of Calm“ organizuojami įvairūs užsiėmimai bei veiklos, skirtos moterims, vyrams, poroms, šeimoms, paaugliams ir mažiesiems. Dėl tokio plataus festivalio auditorijos pasiskirstymo renginio organizatoriai susidūrė su iššūkiu, kurį įveikti padėjo Messenger marketingas ir į virtualus festivalio asistentas – chatbot‘as.



 

Tikslas

Sukurti lanksčią ir personalizuotą komunikacijos kampaniją, kuri pritrauktų naujų renginio lankytojų bei prisitaikytų prie plačios auditorijos poreikių


Sprendimas

Interaktyvus Messenger testas ir virtualus festivalio asistentas


Interaktyvus Messenger testas


Interaktyvus „Stichijos testas“ tapo puikiu personalizuotos rinkodaros įrankiu, padėjusiu vos per kelias dienas pritraukti daugiau nei 10 tūkst. naujų Messenger prenumeratorių. Interaktyvios reklamos kampanijos metu vartotojai turėjo galimybę Messenger platformoje atlikti trumpą asmenybės testą, kuris padeda nustatyti dominuojančią asmens stichiją (Ugnį, Orą, Vandenį arba Žemę).
Testas sulaukė didelio vartotojų dėmesio bei aktyvumo: daugiau nei 10 tūkst. žmonių, atliko testą bei tapo Messenger prenumeratoriais. Reklamos kampanijos rezultatai stulbinantys - 86% prenumeratorių testą užbaigė ir net 72,5% sekė tolimesnę kampanijos komunikaciją, kuri buvo personalizuota pagal per testą nustatytą vartotojo stichiją / segmentą. Pavyzdžiui, aktyvioms, veiklioms bei drąsioms Ugnies stichijos asmenybėms tolimesnė kampanijos komunikacija buvo orientuota į naktinius festivalio žygius, aktyvius užsiėmimus bei kitus festivalyje laukiančius nuotykius, o tuo tarpu kūrybingiesiems Vandens stichijos atstovams pranešimuose buvo pateikiamo informacija apie festivalyje vyksiančias amatų dirbtuves bei vakarinius bardų koncertus.




BIGBOX.LT Chatbot

Virtualus festivalio asistentas


Festivaliui prasidėjus, dalyviai taip pat buvo kviečiami išbandyti virtualų festivalio gidą susirašinėjimų ir pokalbių programėlėje Messenger. Šis virtualus asistentas festivalio dalyviams padėdavo nepasiklysti miškingoje festivalio erdvėje, primindavo apie artėjančias paskaitas, veiklas bei greitai pateikdavo kitą naudingą informaciją. Ši inovacija festivalyje pakeitė didelę dalį popierinių skrajučių, lankstinukų, tvarkaraščių ir programų plakatų, nes kas ketvirtas festivalio dalyvis naudojosi virtualiu festivalio gidu. Taigi, buvo akivaizdžiai sumažintas spausdinamos festivalio medžiagos poreikis. Festivaliui pasibaigus komunikacija su prenumeratoriais buvo ir toliau sėkmingai tęsiama - išsiųsti naujienlaiškiai su festivalio atgarsiais, padėkomis, nuotraukomis bei asmeniniu kvietimu nepraleisti nuotykių ir kitais metais.




“Toks vartotojų segmentavimas sudaro visas sąlygas festivalio dalyvių poreikių patenkinimui, o lanksti ir personalizuota komunikacija yra daug efektyvesnė ir patrauklesnė patiems vartotojams.”

Mindaugas Vidugiris
Masters of Calm organizatorius



“Pokalbių robotai palengva iš atsakymus pagal šablonus pateikiančių kompiuterinių programų evoliucionuoja į žmogiškus ir emocionalius diskusijų dalyvius. Facebook IQ duomenimis, nuo 2017 m. susirašinėjimai naudojant pokalbių robotus išaugo net 5,6 karto ir panašu, jog ilgainiui tiesioginė ir personalizuota komunikacija su verslais taps įprastu rinkodaros reiškiniu.”

Paulius Alionis
ChatMarketing vadovas


Nemokama konsultacija

Vos per 15 minučių mes:

Dirbame tik su tais klientais, kuriems mūsų paslaugos padėtų spręsti problemas ir augti!


nemokama konsultacija messengeryje

Nemokama konsultacija

Sutinku, kad mano duomenys būtų naudojami kontaktavimo tikslais.

Top