Nemažai B2B ir B2C verslų pardavimų tiesiogiai priklauso nuo užklausų rinkimo strategijos efektyvumo. Nekilnojamojo turto agentūros, grožio, medicinos, finansines ar kitas paslaugas teikiančios įmonės užklausas įprastai renka per svetainėje pateiktas formas. Dabar, kai Lietuvoje daugybė žmonių yra pasiekiami per Messengerį – užklausų rinkimas per šį kanalą yra naujas būdas, kurio pagalba galite generuoti užklausas susirašinėjimo principu. Tokiu būdu vartotojo kelias iki užklausos pateikimo sutrumpėja ir tampa daug lengvesnis. Palikite savo konkurentus užnugaryje ir būkite inovatyvūs – išbandykite užklausų rinkimą per Messenger chatbotą.
Po užklausos surinkimo proceso chatbotas gali pasitarnauti segmentuojant tikslinę auditoriją. Galėsite suskirstyti vartotojus į įvairius segmentus pagal surinktus duomenis ir elgseną, pavyzdžiui, demografinius duomenis, amžių, lytį, pomėgius, pirkimo dažnumą ir pan., taip pat galėsite siųsti Messenger rinkodaros kampanijas skirtingiems segmentams ir pasiekti geresnių rezultatų suasmenintų pranešimų ir pasiūlymų dėka.
Chatbotas gali pritraukti jūsų būsimus klientus siųsdamas individualizuotus pranešimus ir el. pašto rinkodaros automatizavimu. Pokalbių robotai gali nepastebimai kvalifikuoti potencialius klientus ir sklandžiai juos nukreipti pirkėjo kelionėje. Remiantis jų pokalbiu, bot'as gali suteikti individualizuotą vartotojo patirtį: pristatyti Jūsų produktus ar paslaugas, edukuoti, įtraukti ir galiausiai paskatinti juos pasinaudoti įtaigiu pasiūlymu. Tokiu būdu susirašinėjimo robotas gali padėti gauti geresnį ROI ir pagerinti socialinių tinklų sekėjų ar svetainės lankytojų patirtį.