fbpx

Pardavimų chatbotas

Ieškote būdų padidinti pardavimus ir užklausų surinkimą? Pasitelkite pokalbių robotą į pagalbą!
Nemokama konsultacija

Chatbot pritaikymas pardavimams ir lead-gen

Padidinkite rezultatus kiekviename pardavimų piltuvėlio etape

Nemažai B2B ir B2C verslų pardavimų tiesiogiai priklauso nuo užklausų rinkimo strategijos efektyvumo. Nekilnojamojo turto agentūros, grožio, medicinos, finansines ar kitas paslaugas teikiančios įmonės užklausas įprastai renka per svetainėje pateiktas formas. Dabar, kai Lietuvoje daugybė žmonių yra pasiekiami per Messengerį – užklausų rinkimas per šį kanalą yra naujas būdas, kurio pagalba galite generuoti užklausas susirašinėjimo principu. Tokiu būdu vartotojo kelias iki užklausos pateikimo sutrumpėja ir tampa daug lengvesnis. Palikite savo konkurentus užnugaryje ir būkite inovatyvūs – išbandykite užklausų rinkimą per Messenger chatbotą.

Po užklausos surinkimo proceso chatbotas gali pasitarnauti segmentuojant tikslinę auditoriją. Galėsite suskirstyti vartotojus į įvairius segmentus pagal surinktus duomenis ir elgseną, pavyzdžiui, demografinius duomenis, amžių, lytį, pomėgius, pirkimo dažnumą ir pan., taip pat galėsite siųsti Messenger rinkodaros kampanijas skirtingiems segmentams ir pasiekti geresnių rezultatų suasmenintų pranešimų ir pasiūlymų dėka.

Chatbotas gali pritraukti jūsų būsimus klientus siųsdamas individualizuotus pranešimus ir el. pašto rinkodaros automatizavimu. Pokalbių robotai gali nepastebimai kvalifikuoti potencialius klientus ir sklandžiai juos nukreipti pirkėjo kelionėje. Remiantis jų pokalbiu, bot'as gali suteikti individualizuotą vartotojo patirtį: pristatyti Jūsų produktus ar paslaugas, edukuoti, įtraukti ir galiausiai paskatinti juos pasinaudoti įtaigiu pasiūlymu. Tokiu būdu susirašinėjimo robotas gali padėti gauti geresnį ROI ir pagerinti socialinių tinklų sekėjų ar svetainės lankytojų patirtį.

Keletas pokalbių robotų panaudojimo būdų pardavimams ir potencialių klientų generavimui

  1. Kontaktinės informacijos surinkimas
  2. Automatizuota registracija
  3. Rezervacijos ar konsultacijos užsakymas
  4. Automatinis pardavimų piltuvėlis (angl. funnel)
  5. Programėlių (angl. apps) instaliacijų skatinimas
  6. Produkto rekomendavimo virtualus asistentas
  • Potencialių klientų gaudyklė: chatbot'as gali bet kuriuo paros metu pradėti tiesioginius pokalbius su socialinių tinklų ir svetainės lankytojais.
  • Pagalba pardavimo kelionėje: pokalbių robotas pasidalins su pašnekovais naudinga informacija, skaitmeniniu turiniu, patarimais, nuolaidų pasiūlymais ir kitais būdais skatinti konversiją visame pardavimo procese (funnel).
  • Įtraukimas į pokalbį: pokalbių botas atsako tiek į įprastas, tiek į sudėtingas klientų užklausas bei pasidomėti kitomis aktualiomis temomis.
  • Klientų kvalifikavimas: dirbtinio intelekto valdomas robotas įvertina pašnekovo pateiktą informaciją, kad kvalifikuotų potencialius klientus į tinkamus keliauti toliau ir netinkamus.
  • Konversija ar pardavimas: chatboto pagalba, potencialūs klientai vedami prie konversijos, tinkamiausiu laiku atliekant pakartotinius pasiteiravimus (angl. follow-ups) ir konversijos paskatinimus (angl. call-to-actions).
  • Klientų išlaikymas: chatbotas informuos Jūsų klientus apie naujus produktus, atnaujinimus ir specialius pasiūlymus net ir po pirminio pardavimo.

Pokalbių robotai padės Jums pasiekti daugiau

  1. Chatbotas yra puikus būdas surinkti el. pašto sąrašą ir puikiai veikia paraleliai su el. pašto rinkodara.
  2. Pokalbių robotai gali efektyviai įvertinti ir klasifikuoti potencialius klientus.
  3. Chatbotai gerina klientų patirtį.
  4. Pokalbių robotai yra orientuoti sugeneruoti kuo didesnį ROI.
  5. Susirašinėjimų robotą galima pasiekti per socialinius tinklus, susirašinėjimo platformas ar svetainės pokalbio langelį (angl. chat box).
  6. Pokalbių robotai labai efektyviai pakeičia įprastines apklausų ir kontaktų surinkimo formas.

Chatbot Jums dirbs 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Patikėkite dalį pardavimo proceso pokalbių robotui ir susitelkite į svarbesnius darbus!

© 2018-2021 UAB ChatMarketing
Privatumo politika
Nemokama konsultacija+370 684 61657info@chatmarketing.lt
Top chevron-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram