“Tarp gėlių” jau daugiau nei 20 metų džiugina ir stebina originaliomis dovanų idėjomis bei gėlių puokštėmis. “Tarp gėlių” vieni pirmųjų Lietuvoje pradėjo teikti gėlių pristatymo į namus paslaugą, lydimą kilmingų husarų tradicijų.
center
no-repeat;center top;;
auto
0 50px 0 50px
40
default
60
default
Pasiekimas 1
10 000
Naujų Messenger prenumeratorių
center
no-repeat;center top;;
auto
Pasiekimas 3
86%
Prenumeratorių atliko testą
center
no-repeat;center top;;
auto
Pasiekimas 2
72,5%
Prenumeratorių aktyviai dalyvavo tolimesnėse kampanijose
center
no-repeat;center top;;
auto
80
default
Istorija
Istorija
Apie Masters of Calm
[divider height=30px]
Kiekvienais metais festivalyje „Masters of Calm“ organizuojami įvairūs užsiėmimai bei veiklos, skirtos moterims, vyrams, poroms, šeimoms, paaugliams ir mažiesiems. Dėl tokio plataus festivalio auditorijos pasiskirstymo renginio organizatoriai susidūrė su iššūkiu, kurį įveikti padėjo Messenger marketingas ir į virtualus festivalio asistentas – chatbot‘as.
left
no-repeat;center top;;
auto
Istorija
right
no-repeat;center;;
auto
50
default
50
default
Goal+Title+tekstas
Tikslas
Sukurti lanksčią ir personalizuotą komunikacijos kampaniją, kuri pritrauktų naujų renginio lankytojų bei prisitaikytų prie plačios auditorijos poreikių
center
no-repeat;center top;;
auto
0 50px 0 50px
50
default
Sprendimas
Interaktyvus Messenger testas ir virtualus festivalio asistentas
icon
Istorija
[divider height="30px"]
Interaktyvus Messenger testas
Interaktyvus „Stichijos testas“ tapo puikiu personalizuotos rinkodaros įrankiu, padėjusiu vos per kelias dienas pritraukti daugiau nei 10 tūkst. naujų Messenger prenumeratorių. Interaktyvios reklamos kampanijos metu vartotojai turėjo galimybę Messenger platformoje atlikti trumpą asmenybės testą, kuris padeda nustatyti dominuojančią asmens stichiją (Ugnį, Orą, Vandenį arba Žemę). Testas sulaukė didelio vartotojų dėmesio bei aktyvumo: daugiau nei 10 tūkst. žmonių, atliko testą bei tapo Messenger prenumeratoriais. Reklamos kampanijos rezultatai stulbinantys - 86% prenumeratorių testą užbaigė ir net 72,5% sekė tolimesnę kampanijos komunikaciją, kuri buvo personalizuota pagal per testą nustatytą vartotojo stichiją / segmentą. Pavyzdžiui, aktyvioms, veiklioms bei drąsioms Ugnies stichijos asmenybėms tolimesnė kampanijos komunikacija buvo orientuota į naktinius festivalio žygius, aktyvius užsiėmimus bei kitus festivalyje laukiančius nuotykius, o tuo tarpu kūrybingiesiems Vandens stichijos atstovams pranešimuose buvo pateikiamo informacija apie festivalyje vyksiančias amatų dirbtuves bei vakarinius bardų koncertus.
left
no-repeat;center top;;
auto
[divider height="160px"]
center
no-repeat;center;;
auto
50
default
60
default
Pasiekimas 2
ROAS
Reklamos grąža - 14 kartų
center
no-repeat;center top;;
auto
Pasiekimas 2
876€
išleista reklamai
center
no-repeat;center top;;
auto
Pasiekimas 1
365
iš viso surinktų registracijų
center
no-repeat;center top;;
auto
Pasiekimas 3
128
žmonės tapo šokių studijos klientais
center
no-repeat;center top;;
auto
Pasiekimas 3
3
vidutinė šokių užsiėmimų lankymo trukmė (mėn.)
center
no-repeat;center top;;
auto
Pasiekimas 3
96€
vidutinis LTV (lifetime value)
center
no-repeat;center top;;
auto
30
default
Virtualus festivalio asistentas
center
no-repeat;center top;;
auto
Rezultatai
[divider height="30px"]
Virtualus festivalio asistentas
Festivaliui prasidėjus, dalyviai taip pat buvo kviečiami išbandyti virtualų festivalio gidą susirašinėjimų ir pokalbių programėlėje Messenger. Šis virtualus asistentas festivalio dalyviams padėdavo nepasiklysti miškingoje festivalio erdvėje, primindavo apie artėjančias paskaitas, veiklas bei greitai pateikdavo kitą naudingą informaciją. Ši inovacija festivalyje pakeitė didelę dalį popierinių skrajučių, lankstinukų, tvarkaraščių ir programų plakatų, nes kas ketvirtas festivalio dalyvis naudojosi virtualiu festivalio gidu. Taigi, buvo akivaizdžiai sumažintas spausdinamos festivalio medžiagos poreikis.
Festivaliui pasibaigus komunikacija su prenumeratoriais buvo ir toliau sėkmingai tęsiama - išsiųsti naujienlaiškiai su festivalio atgarsiais, padėkomis, nuotraukomis bei asmeniniu kvietimu nepraleisti nuotykių ir kitais metais.
left
no-repeat;center top;;
auto
20
default
[divider height="50px"]
"Mes pasirinkome Chatmarketing, kaip savo partnerius, kad mums padėtų panaudoti vieną iš populiariausių pranešimų platformų - Facebook Messenger. Bendraudami su šio kanalo vartotojais jie sugalvojo ir įgyvendino daugybę skirtingų novatoriškų idėjų. Chatmarketing komandos nariai nešiojasi ne tik techninę patirtį šioje srityje, tačiau taip pat yra labai kūrybingi mąstytojai. Jie stebi visus procesus realiuoju laiku ir geba greitai reaguoti net labai greitoje aplinkoje Linkiu Jiems nuolatinio augimo ir kuo geriausios kloties!"
Marijus AliulisBIGBOX.LT Rinkodaros vadovas
center
no-repeat;center top;;
auto
50
default
Nemokama konsultacija
Vos per 15 minučių mes:
no-repeat;center top;;
auto
[divider height="30px"]
01
[divider height="20px"]
Išsiaiškinsime Jūsųverslo problemas
center
no-repeat;center top;;
auto
kas-tai-icon-box white-box-shadow
[divider height="30px"]
02
[divider height="20px"]
Identifikuosimegalimus sprendimus
center
no-repeat;center top;;
auto
kas-tai-icon-box white-box-shadow
[divider height="30px"]
03
[divider height="20px"]
Papasakosime, kaippritaikyti FB chatbotą
center
no-repeat;center top;;
auto
kas-tai-icon-box white-box-shadow
Dirbame tik su tais klientais, kuriems mūsų paslaugos padėtų spręsti problemas ir augti!
center
no-repeat;left top;;
auto
20
default
no-repeat;left top;;
auto
0px
center
no-repeat;left top;;
auto
30
default
no-repeat;center top;;
auto
50px