fbpx

LEGO

“Tarp gėlių” jau daugiau nei 20 metų džiugina ir stebina originaliomis dovanų idėjomis bei gėlių puokštėmis. “Tarp gėlių” vieni pirmųjų Lietuvoje pradėjo teikti gėlių pristatymo į namus paslaugą, lydimą kilmingų husarų tradicijų.

center

no-repeat;center top;;

auto

0 50px 0 50px

40

default

60

default

Pasiekimas 1

10 000

Naujų Messenger prenumeratorių

center

no-repeat;center top;;

auto

Pasiekimas 3

86%

Prenumeratorių atliko testą

center

no-repeat;center top;;

auto

Pasiekimas 2

72,5%

Prenumeratorių aktyviai dalyvavo tolimesnėse kampanijose

center

no-repeat;center top;;

auto

80

default

Istorija

Istorija

Apie Masters of Calm

[divider height=30px]

Kiekvienais metais festivalyje „Masters of Calm“ organizuojami įvairūs užsiėmimai bei veiklos, skirtos moterims, vyrams, poroms, šeimoms, paaugliams ir mažiesiems. Dėl tokio plataus festivalio auditorijos pasiskirstymo renginio organizatoriai susidūrė su iššūkiu, kurį įveikti padėjo Messenger marketingas ir į virtualus festivalio asistentas – chatbot‘as.

left

no-repeat;center top;;

auto

Istorija

right

no-repeat;center;;

auto

50

default

50

default

Goal+Title+tekstas

Tikslas

Sukurti lanksčią ir personalizuotą komunikacijos kampaniją, kuri pritrauktų naujų renginio lankytojų bei prisitaikytų prie plačios auditorijos poreikių

center

no-repeat;center top;;

auto

0 50px 0 50px

50

default

Sprendimas

Interaktyvus Messenger testas ir virtualus festivalio asistentas

icon

Istorija

[divider height="30px"]

Interaktyvus Messenger testas

 

Interaktyvus „Stichijos testas“ tapo puikiu personalizuotos rinkodaros įrankiu, padėjusiu vos per kelias dienas pritraukti daugiau nei 10 tūkst. naujų Messenger prenumeratorių. Interaktyvios reklamos kampanijos metu vartotojai turėjo galimybę Messenger platformoje atlikti trumpą asmenybės testą, kuris padeda nustatyti dominuojančią asmens stichiją (Ugnį, Orą, Vandenį arba Žemę). Testas sulaukė didelio vartotojų dėmesio bei aktyvumo: daugiau nei 10 tūkst. žmonių, atliko testą bei tapo Messenger prenumeratoriais. Reklamos kampanijos rezultatai stulbinantys - 86% prenumeratorių testą užbaigė ir net 72,5% sekė tolimesnę kampanijos komunikaciją, kuri buvo personalizuota pagal per testą nustatytą vartotojo stichiją / segmentą. Pavyzdžiui, aktyvioms, veiklioms bei drąsioms Ugnies stichijos asmenybėms tolimesnė kampanijos komunikacija buvo orientuota į naktinius festivalio žygius, aktyvius užsiėmimus bei kitus festivalyje laukiančius nuotykius, o tuo tarpu kūrybingiesiems Vandens stichijos atstovams pranešimuose buvo pateikiamo informacija apie festivalyje vyksiančias amatų dirbtuves bei vakarinius bardų koncertus.

left

no-repeat;center top;;

auto

[divider height="160px"]

center

no-repeat;center;;

auto

50

default

60

default

Pasiekimas 2

ROAS

Reklamos grąža - 14 kartų

center

no-repeat;center top;;

auto

Pasiekimas 2

876€

išleista reklamai

center

no-repeat;center top;;

auto

Pasiekimas 1

365

iš viso surinktų registracijų

center

no-repeat;center top;;

auto

Pasiekimas 3

128

žmonės tapo šokių studijos klientais

center

no-repeat;center top;;

auto

Pasiekimas 3

3

vidutinė šokių užsiėmimų lankymo trukmė (mėn.)

center

no-repeat;center top;;

auto

Pasiekimas 3

96€

vidutinis LTV (lifetime value)

center

no-repeat;center top;;

auto

30

default

Virtualus festivalio asistentas

BIGBOX.LT Chatbot

center

no-repeat;center top;;

auto

Rezultatai

[divider height="30px"]

Virtualus festivalio asistentas

 

Festivaliui prasidėjus, dalyviai taip pat buvo kviečiami išbandyti virtualų festivalio gidą susirašinėjimų ir pokalbių programėlėje Messenger. Šis virtualus asistentas festivalio dalyviams padėdavo nepasiklysti miškingoje festivalio erdvėje, primindavo apie artėjančias paskaitas, veiklas bei greitai pateikdavo kitą naudingą informaciją. Ši inovacija festivalyje pakeitė didelę dalį popierinių skrajučių, lankstinukų, tvarkaraščių ir programų plakatų, nes kas ketvirtas festivalio dalyvis naudojosi virtualiu festivalio gidu. Taigi, buvo akivaizdžiai sumažintas spausdinamos festivalio medžiagos poreikis.
Festivaliui pasibaigus komunikacija su prenumeratoriais buvo ir toliau sėkmingai tęsiama - išsiųsti naujienlaiškiai su festivalio atgarsiais, padėkomis, nuotraukomis bei asmeniniu kvietimu nepraleisti nuotykių ir kitais metais.

left

no-repeat;center top;;

auto

20

default

[divider height="50px"]

"Mes pasirinkome Chatmarketing, kaip savo partnerius, kad mums padėtų panaudoti vieną iš populiariausių pranešimų platformų - Facebook Messenger. Bendraudami su šio kanalo vartotojais jie sugalvojo ir įgyvendino daugybę skirtingų novatoriškų idėjų. Chatmarketing komandos nariai nešiojasi ne tik techninę patirtį šioje srityje, tačiau taip pat yra labai kūrybingi mąstytojai. Jie stebi visus procesus realiuoju laiku ir geba greitai reaguoti net labai greitoje aplinkoje Linkiu Jiems nuolatinio augimo ir kuo geriausios kloties!"

Marijus AliulisBIGBOX.LT Rinkodaros vadovas

center

no-repeat;center top;;

auto

50

default

Nemokama konsultacija

Vos per 15 minučių mes:

no-repeat;center top;;

auto

[divider height="30px"]

01

[divider height="20px"]

Išsiaiškinsime Jūsųverslo problemas

center

no-repeat;center top;;

auto

kas-tai-icon-box white-box-shadow

[divider height="30px"]

02

[divider height="20px"]

Identifikuosimegalimus sprendimus

center

no-repeat;center top;;

auto

kas-tai-icon-box white-box-shadow

[divider height="30px"]

03

[divider height="20px"]

Papasakosime, kaippritaikyti FB chatbotą

center

no-repeat;center top;;

auto

kas-tai-icon-box white-box-shadow

Dirbame tik su tais klientais, kuriems mūsų paslaugos padėtų spręsti problemas ir augti!

center

no-repeat;left top;;

auto

20

default

nemokama konsultacija messengeryje

no-repeat;left top;;

auto

0px

center

no-repeat;left top;;

auto

30

default

Nemokama konsultacija

Sutinku, kad mano duomenys būtų naudojami kontaktavimo tikslais.

no-repeat;center top;;

auto

50px

© 2018-2021 UAB ChatMarketing
Privatumo politika
Top chevron-right
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram