fbpx

Kaip interaktyvus Technoramos totalizatorius pritraukė 10 000 krepšinio ekspertų

Kaip BIGBOX.LT Kalėdiniu laikotarpiu įgyvendino interaktyvią Messenger kampaniją
2020-05-26
Kaip Masters of Calm pritaikė Messenger marketingą ir chatbot’ą festivalio komunikacijai
2020-06-02
LEGO

Sėkmės istorija

Mažmeninės buitinės technikos ir elektronikos prekybos tinklas Technorama kartu su LG socialinių tinklų vartotojams suteikė išskirtinę galimybę sekti Pasaulio krepšinio čempionato (FIBA 2019) varžybas ir sudalyvauti specialiame totalizatoriuje. Šiai kampanijai įgyvendinti buvo sukurtas virtualus spėjimų asistentas, primenantis apie artėjančias rungtynes, priimantis spėjimus, skelbiantis rezultatus bei pranešantis džiugias naujienas totalizatoriaus nugalėtojams Messenger žinutėmis.




Istorija

Apie BIGBOX.LT


TECHNORAMA – tai mažmeninės buities technikos ir elektronikos prekybos tinklas, įsikūręs Vakarų Lietuvoje. Technorama prekiauja buitine technika, elektronika, garso ir vaizdo aparatūra, kompiuterine įranga, klientams padeda įsirengti išmanius namus ir išsirinkti tinkamiausias technologijas. Daugiau kaip 120 darbuotojų, beveik 300 prekybos ir paslaugų partnerių bei integruotas pokalbių robotas leidžia užtikrinti sklandų parduotuvių tinklo darbą ir kokybišką bei greitą aptarnavimą.




 

Tikslas

Pritraukti FIBA Pasaulio krepšinio čempionato aistruolius ir didinti pardavimus


Sprendimas

Interaktyvus Pasaulio krepšinio čempionato totalizatorius

Facebook ir TV3 televizijos reklamos pagalba, vartotojai buvo kviečiami stebėti Lietuvos nacionalinės krepšinio rinktinės pasiruošimą pasaulio pirmenybėms, spėti rungtynių rezultatus ir laimėti vertingų prizų. Vartotojų pateiktus spėjimus registravo automatizuotas pokalbių robotas, prenumeratioriams primenantis apie artėjančias rungtynes, skelbiantis rezultatus bei pranešantis džiugias naujienas totalizatoriaus nugalėtojams, kuriems atiteko LG įsteigti prizai.

BIGBOX.LT Chatbot Messenger Marketing


BIGBOX.LT Chatbot

Rezultatai

Apibendrinimas


Kampanijos metu pokalbių robotas automatizavo per 145 000 išsiųstų žinučių. Technoramos Pasaulio krepšinio čempionato totalizatoriuje sudalyvavo daugiau nei 10 000 sirgalių, iš kurių net 72% tapo elektroninių naujienlaiškių prenumeratoriais ir sekė tolimesnę prekės ženko rinkodaros komunikaciją.



Nemokama konsultacija

Vos per 15 minučių mes:

Dirbame tik su tais klientais, kuriems mūsų paslaugos padėtų spręsti problemas ir augti!


nemokama konsultacija messengeryje

Nemokama konsultacija

Sutinku, kad mano duomenys būtų naudojami kontaktavimo tikslais.

Top