fbpx

Messenger yra viena asmeniškiausių komunikacijos priemonių. Čia žmonės įpratę kasdien labai laisvu stiliumi bendrauti su savo draugais. Kai į Messenger žinučių dėžutę ima belstis žinutės nuo verslų, yra veržiamąsi į vartotojo asmeninės komunikacijos zoną. Tam, kad vartotojas būtų patenkintas dėl gaunamų žinučių - ypatingai svarbu užtikrinti gerą vartotojo patirtį.

5 žingsniai, kurie padės užtikrinti gerą vartotojo patirtį bendraujant su chatbot'u Messengeryje

  1. Išsikelkite savo Messenger chatbot tikslus
  2. chatbot tikslai

    Nekurkite chat bot tik todėl, kad taip daro visi aplink Jus. Kurkite chatbot'ą žinodami realias problemas, kurias Jūsų chatbot'as galėtų padėti vartotojams išspręsti.

    Stenkitės žvelgti iš vartotojo perspektyvos. Negalvokite apie tai, ką Jūs norėtumėte, kad Jūsų pokalbių robotas darytų, o bandykite įžvelgti tai, kodėl Jūsų klientams galėtų būti reikalingas chat botas, ir kokias jų problemas jis galėtų išspręsti.

    Ar jūs norite, kad chatbotas pateiktų atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus? Ar norite, kad chatbotas informuotų vartotojus apie naujus produktus ar akcijas? O galbūt norite palengvinti rezervacijos ar apsipirkimo procesą savo klientams?

  3. Chatboto projektavimas
  4. Projektuojant chatbot susirašinėjimą svarbu atrasti balansą tarp funkcionalumo ir vartotojo įsitraukimo.

    chatboto projektavimas

    Štai keletas patarimų, kaip tai padaryti:

    Projektuokite kuo natūralesnę pokalbio seką.

    Jums reikia apsvarstyti kiekvieną galimybę, kaip gali vystytis pokalbis.
    Pavyzdžiui, vartotojas gali pradėti pokalbį skirtingais pasisveikinimais: "Sveiki", "laba diena", "labas vakaras" ir t.t. Į kiekvieną iš šių užklausų vartotojas turėtų gauti atsakymą su pasisveikinimu. Neretai gausite ir nenumatytų užklausų, todėl turite paruošti bendrinį atsakymą ir į jas.

    Quick Replies - greitieji atsakymai.

    Alternatyvių pasirinkimų mygtukai, pavyzdžiui, "Taip" ir "Ne", gali padėti užtikrinti gerą vartotojo patirtį pagreitindami susirašinėjimo seką.

    Duokite vartotojui užuominų.

    Leiskite vartotojui suprasti, kaip jis galėtų atsakyti į jūsų užduotą klausimą. Pavyzdžiui: "Kokio tipo kambarį norite užsirezervuoti? Mes turime vienviečių, dviviečių ir liukso kambarių."

    Venkite monotoniškos kalbėsenos.

    Bandykite pasiūlyti vartotojui įvairovės, nenaudodami tokios pačios sakinio pradžios ar pabaigos kiekvienoje žinutėje. Venkite sudaryti roboto įvaizdį.

    Stenkitės, jog bendravimas su chatbot nebūtų grubus. Tai gali pataisyti vienas kitas tinkamu laiku pavartotas juokelis.

  5. Padėkite savo chatbot'ui
  6. Chatbot'ai nėra žmonės, taigi, kartais pasitaiko atvejų, kuomet chatbot'as negali atsakyti į vieną ar kitą užklausą. Dėl šios priežasties svarbu vartotojui pakankamai dažnai suteikti progą pateikti užklausą, į kurią atsakytų žmogus. Tai gali padėti išvengti nesusipratimų ir potencialių klientų praradimo.

  7. Testuokite, testuokite, testuokite
  8. Net jeigu praleidote ypatingai daug laiko projektuojant Messenger chatbot'ą ir atrodo, kad jį padarėte tobulai, labai svarbu jį tinkamai ištestuoti prieš pradedant jį naudoti. Stenkitės išbandyti kiekvieną įmanomą susirašinėjimo eigą bei baigtį.

    chatboto testavimas

    Į ką svarbu atkreipti dėmesį:

    Veikiančios nuorodos

    Įsitikinkite, jog nuorodos, į kurias nukreipia susirašinėjimo robotas, yra veikiančios. Neveikiančios ar nevedančios ten, kur turėtų, nuorodos nesuteiks Jūsų klientams daug džiaugsmo, o veikiau privers nusivilti.

    Kaip Jūsų chatbotas reaguoja į sumišimą?

    Kai kurie vartotojai specialiai bandys parašyti ką nors juokingo ar sudėtingo tam, kad patikrintų, ką chatbot'as į tai atsakys. Užtikrinkite, kad botas atsakys net ir į tokias užklausas, iš anksto paruošę bendrinį atsakymą, pvz.: "Atsiprašome, tačiau Jūsų užklausos nesupratome. Gal galite parašyti aiškiau? Tai be abejonės padės išlaikyti gerą vartotojo patirtį.

  9. Reguliariai tobulinkite chatbot'ą
  10. Kai chatbot'ą jau suprojektavote, ištestavote ir ištaisėte visus netikslumus, galite drąsiai jį pradėti naudoti. Labai svarbu stebėti informaciją bei duomenis, kaip Jūsų chatbot'ui sekasi susidoroti su vartotojų užklausomis. Remdamiesi šiais duomenimis galėsite daryti įžvalgas apie tai, kas veikia gerai, o ką reikia taisyti. Nepamirškite reguliariai tikrinti rezultatų ir nenustokite tobulinti bei optimizuoti savo chatbot'o.

      left

      no-repeat;center top;;

      auto

      no-repeat;center top;;

      auto

      Chatbot Checklist

      Gauk patarimus efektyviam chatbot'o funkcionavimui užtikrinti

      center

      no-repeat;center top;;

      auto

      no-repeat;center top;;

      auto

© 2018-2021 UAB ChatMarketing
Privatumo politika
Top chevron-right
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram