fbpx

Naujas Kauno „Žalgirio“ narys – dirbtinio intelekto robotas Žalgirietis

Kaip Masters of Calm pritaikė Messenger marketingą ir chatbot’ą festivalio komunikacijai
2020-06-02
Paslaugus ir interaktyvus asistentas Husaras
2020-11-27
LEGO

Sėkmės istorija

Pristatome naują „Žalgirio“ komandos narį - dirbtinio intelekto robotą Žalgirietį. Šis virtualus asistentas bet kuriuo paros metu (net naktį) yra pasiruošęs pagelbėti ir atsakyti „Žalgirio“ aistruoliams į rūpimus klausimus tiek „Žalgirio“ Facebook paskyroje, tiek „Zalgiris.lt“ svetainėje!




Istorija

Apie Žalgirį


Tituluočiausio Lietuvos krepšinio klubo Facebook paskyroje bei „Zalgiris.lt“ svetainėje kasdien apsilanko daugybė aistruolių. Dėl šiandieninės COVID situacijos prieš kiekvienas rungtynes gerbėjams iškyla nemažai klausimų. Tokiam dideliam klientų aptarnavimo srauto suvaldymui buvo reikalingi išmanūs automatizavimo sprendimai.



 

Tikslas

Automatizuoti atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus bei padėti vartotojams greičiau rasti reikiamą informaciją bet kuriuo paros metu


Sprendimas

Natūralios kalbos atpažinimo pokalbių robotas


Virtualaus asistento paskirtis


Nuo šiol informacija apie Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubą bei atsakymai į įvairius kylančius klausimus komandos sirgaliams bus pasiekiami dar greičiau ir patogiau. Unikalų charakterį turintis virtualus asistentas akimirksniu pateiks atsakymus į bilietų, rungtynių tvarkaraščių, rezultatų, komandos sudėties ir daugelį kitų klausimų ir taip palengvins komunikaciją tarp klubo ir sirgalių.




Virtualaus asistento funkcionalumas


Naujasis Žalgirietis dinamiškai pateikia atnaujintą statistiką apie žaidėjus, informaciją apie artėjančias ir jau įvykusias rungtynes bei kitas naujienas. Asistentas geba bendrauti daugiau nei šimtu skirtingų temų ir mėgsta būti kalbinamas. Žalgirietis turi savo mėgstamiausią spalvą, moka daug skanduočių ir žino įvairių faktų apie „Žalgirio“ krepšinio klubą ir jo istoriją. Virtualus asistentas nuolat tobulinamas ir papildomas naujomis išmaniomis funkcijomis, kurios ne tik padeda atsakyti į vartotojų klausimus, bet ir kuria vis natūralesnį pokalbį, užmegzant ir palaikant šiltą ryšį su sirgaliais.



„Viena mūsų vertybių yra lyderystė ne tik aikštėje, bet ir už jos ribų. Idėja prisijaukinti dirbtinį intelektą mums pasirodė labai įdomi. Tikimės, kad ji patiks ir mūsų sirgaliams. Virtualus asistentas iškart pasistengs atsakyti į gerbėjų klausimus, o jei kartais jis nežinotų atsakymo, visada turime galimybę perimti pokalbį ir padėti informacijos ieškantiems „Žalgirio“ aistruoliams“

Akvilė Dagilytė
Kauno „Žalgirio“ komunikacijos vadovė


„Labai džiaugiamės, kad Žalgirietis pagaliau yra pasiekiamas visiems. Prie šio projekto praleidome mėnesius, o inicijuoti jį pradėjome dar prieš dvejus metus. „ChatMarketing“, kartu su „Žalgirio“ komunikacijos ir bilietų pardavimo skyriais, toliau tobulins asistentą Žalgirietį bei mokys jį atsakyti į dar daugiau sirgalių klausimų. Tikime, kad „Žalgirio“ virtualaus asistento pavyzdys nustatys klientų aptarnavimo bei naujos kartos komunikacijos standartus ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų. Dirbti su viena geriausių sporto rinkodaros komandų pasaulyje mums yra malonumas ir pripažinimas“

Paulius Alionis
ChatMarketing vadovas


Nemokama konsultacija

Vos per 15 minučių mes:

Dirbame tik su tais klientais, kuriems mūsų paslaugos padėtų spręsti problemas ir augti!


nemokama konsultacija messengeryje

Nemokama konsultacija

Sutinku, kad mano duomenys būtų naudojami kontaktavimo tikslais.

Top