fbpx

Kaip projektas Slim4Fun išnaudojo Messenger komunikacijai ir balsavimui

Messenger
Kaip Messenger įgalino 30 tūkst. vartotojų per savaitę pasimatuoti naująją V. Beckham kolekciją
2018-12-17
Messenger chatbotas
5 priežastys, kodėl e-komercijoje reikalingas Messenger chatbotas
2018-12-27
slim4fun messenger chatbotas
messenger chatbot

Sėkmės istorija

Slim4Fun yra pirmasis sveikatingumo projektas Europoje, pritaikęs Messenger chatbot sistemą projekto dalyvių atrankai, komunikacijai su projekto dalyviais ir sekėjais, balsavimo sistemai, partnerių žaidimams bei pasiūlymams.




Istorija

Apie Projektą Slim4fun


Slim4Fun yra sveikatinimo projektas skirtas svoriui mesti ir kūno linijoms pagražinti. 55 laimingieji dalyvavo trijų mėnesių projekte, kurio metu siekė parodyti geriausią rezultatą – sulieknėti.

Dalyviai siekė ne tik pagerinti savo sveikatą ir išvaizdą. Jie varžėsi dėl pagrindinio sveikatingumo prizo, kurio bendra vertė viršijo 1000 Eur.

Messenger


 

Tikslas

Pateikti vartotojams informaciją paprasčiausiu būdu

Projekto organizatoriai norėjo automatizuoto sprendimo atlikti apklausą, sukurti komunikacijos terpę tarp projekto sekėjų ir dalyvių, patogios balsavimo sistemos bei idėjų kaip galėtume reklamuoti projekto remėjus.


Sprendimas

Messenger Chatbotas


Pradiniame projekto etape Messenger chatbotas atliko automatizuotos dalyvių atrankos funkciją. Šis sprendimas padėjo pritraukti daugiau nei 350 segmentuotų anketų, kurios kaina buvo 0.05 €.

Anketos buvo pasiekiamos per Facebook ir per Slim4Fun svetainę, bet pildyti ir aplikuoti buvo būtina per Messenger programėlę.

Projekto metu organizatoriams buvo reikalinga balsavimo sistema, kuri padėtų automatiškai atrinkti daugiausiai balsų surinkusius dalyvius. Čia vėlgi sprendimas buvo Chatbotas. 55 dalyviams buvo paruoštos asmeninės Messenger kortelės, kurios turėjo balsavimo nuorodą ir dalinimosi funkciją. Šis sprendimas padėjo surinkti daugiau nei 3000 balsų.

Taip pat projekto metu buvo vystoma Messenger komunikacija su dalyviais ir projekto sekėjais - jiems buvo siunčiama aktualiausia projekto informacija:

  1. Projekto naujienos;

  2. Partnerių žaidimai;

  3. Remėjų pasiūlymai;

  4. Užsiėmimų atnaujinimai.

Šis komunikacijos kanalas viršijo lūkeščius - žinutės atidarymo rodikliai buvo 99%, o paspaudimo rodikliai, priklausomai nuo žinutės turinio, buvo tarp 20 - 50%.



Rezultatai

Apibendrinimas


Messenger kanalas šio projekto metu buvo išnaudojamas įvairiapusiškai, kas padėjo sutaupyti projekto kaštus, kadangi vienas kanalas atliko daugelį funkcijų, kurios apimė komunikaciją, rinkodarą ir balsavimo sistemą.

Iki šiol atvejų, jog Messenger chatbotas atliktų tiek daug funkcijų, nėra buvę. Šie unikalūs sprendimai, padėję pritraukti didesnę nei 4000 prenumeratorių bazę, atvers galimybę kitam projekto sezonui startuoti neįtikėtinu tempu, kadangi tai padės smarkiai padidinti susidomėjimą apie projektą ir smarkiai praplės Facebook įrašų pasiekiamumą.



Naudoti įrankiai

flogo_rgb_hex-brc-site-250

Facebook

Komunikacijos terpė tarp Messenger ir tinklapio

messenger-logo

Messenger

Pagrindinis unikalių sprendimų įrankis

google-sheets-logo

Google Sheets

Duomenų filtravimo įrankis

ads-manager-logo

Facebook Ads

Pagrindinis įrankis kuriant reklamas



Chatbot Checklist

Gauk patarimus efektyviam chatbot'o funkcionavimui užtikrinti


Top