
Sėkmės istorija
Slim4Fun yra pirmasis sveikatingumo projektas Europoje, pritaikęs Messenger chatbot sistemą projekto dalyvių atrankai, komunikacijai su projekto dalyviais ir sekėjais, balsavimo sistemai, partnerių žaidimams bei pasiūlymams.
center
no-repeat;center top;;
auto
0 50px 0 50px
40
default
50
default
Pasiekimas 1
4000
Prenumeratorių bazė kitam sezonui
center
no-repeat;center top;;
auto
Pasiekimas 2
0.05 €
Už atliktą registraciją
center
no-repeat;center top;;
auto
Pasiekimas 3
99%
Dalyvių gaudavo informaciją į Messenger
center
no-repeat;center top;;
auto
80
default
Istorija
Istorija
Apie Projektą Slim4fun
[divider height=30px]
Slim4Fun yra sveikatinimo projektas skirtas svoriui mesti ir kūno linijoms pagražinti. 55 laimingieji dalyvavo trijų mėnesių projekte, kurio metu siekė parodyti geriausią rezultatą – sulieknėti.
Dalyviai siekė ne tik pagerinti savo sveikatą ir išvaizdą. Jie varžėsi dėl pagrindinio sveikatingumo prizo, kurio bendra vertė viršijo 1000 Eur.
left
no-repeat;center top;;
auto
Istorija

center
no-repeat;center top;;
auto
50
default
50
default
Goal+Title+tekstas
Tikslas
Pateikti vartotojams informaciją paprasčiausiu būdu
Projekto organizatoriai norėjo automatizuoto sprendimo atlikti apklausą, sukurti komunikacijos terpę tarp projekto sekėjų ir dalyvių, patogios balsavimo sistemos bei idėjų kaip galėtume reklamuoti projekto remėjus.
center
no-repeat;center top;;
auto
0 50px 0 50px
80
default
Istorija
Sprendimas
Messenger Chatbotas
[divider height=30px]
Pradiniame projekto etape Messenger chatbotas atliko automatizuotos dalyvių atrankos funkciją. Šis sprendimas padėjo pritraukti daugiau nei 350 segmentuotų anketų, kurios kaina buvo 0.05 €.
Anketos buvo pasiekiamos per Facebook ir per Slim4Fun svetainę, bet pildyti ir aplikuoti buvo būtina per Messenger programėlę.
Projekto metu organizatoriams buvo reikalinga balsavimo sistema, kuri padėtų automatiškai atrinkti daugiausiai balsų surinkusius dalyvius. Čia vėlgi sprendimas buvo Chatbotas. 55 dalyviams buvo paruoštos asmeninės Messenger kortelės, kurios turėjo balsavimo nuorodą ir dalinimosi funkciją. Šis sprendimas padėjo surinkti daugiau nei 3000 balsų.
Taip pat projekto metu buvo vystoma Messenger komunikacija su dalyviais ir projekto sekėjais - jiems buvo siunčiama aktualiausia projekto informacija:
- Projekto naujienos;
- Partnerių žaidimai;
- Remėjų pasiūlymai;
- Užsiėmimų atnaujinimai.
Šis komunikacijos kanalas viršijo lūkeščius - žinutės atidarymo rodikliai buvo 99%, o paspaudimo rodikliai, priklausomai nuo žinutės turinio, buvo tarp 20 - 50%.
left
no-repeat;center top;;
auto
Istorija

center
no-repeat;center top;;
auto
50
default
50
default
Istorija

center
no-repeat;center top;;
auto
Istorija
Rezultatai
Apibendrinimas
Messenger kanalas šio projekto metu buvo išnaudojamas įvairiapusiškai, kas padėjo sutaupyti projekto kaštus, kadangi vienas kanalas atliko daugelį funkcijų, kurios apimė komunikaciją, rinkodarą ir balsavimo sistemą.
Iki šiol atvejų, jog Messenger chatbotas atliktų tiek daug funkcijų, nėra buvę. Šie unikalūs sprendimai, padėję pritraukti didesnę nei 4000 prenumeratorių bazę, atvers galimybę kitam projekto sezonui startuoti neįtikėtinu tempu, kadangi tai padės smarkiai padidinti susidomėjimą apie projektą ir smarkiai praplės Facebook įrašų pasiekiamumą.
left
no-repeat;center top;;
auto
20
default
80
default
Feedback
Naudoti įrankiai
center
no-repeat;center top;;
auto
Facebook
h4
Komunikacijos terpė tarp Messenger ir tinklapio
icon-lamp

top
Messenger
h4
Pagrindinis unikalių sprendimų įrankis
icon-lamp

top
Google Sheets
h4
Duomenų filtravimo įrankis
icon-lamp

top
Facebook Ads
h4
Pagrindinis įrankis kuriant reklamas
icon-lamp

top
30
default
60
default
wide
no-repeat;center top;;
auto
Chatbot Checklist
Gauk patarimus efektyviam chatbot'o funkcionavimui užtikrinti
center
no-repeat;center top;;
auto
no-repeat;center top;;
auto
30
default