fbpx

Nors kalėdos yra ramybės, jaukumo ir susikaupimo metas, prieššventinis laikotarpis yra kupinas skubėjimo, lėkimo bei streso ir neretai tampa galvos skausmu daugeliui verslų. Nemažai inovatoriškesnių prekinių ženklų šiuo periodu padeda Messenger chatbotas, kuris gali ne tik sumažinti tiek vartotojų, tiek jų pačių stresą, bet ir gali padėti padidinti pardavimus. Pateikiame Jums kelis būdus, kaip galima efektyviai pritaikyti Messenger chatbots šiuo laikotarpiu.

4 chatbotų pritaikymo prieššventiniu metu būdai

  1. Apsipirkimo asistentas
  2. Daugelis prekinių ženklų, tokių kaip LEGO, Asos ar H&M sėkmingai pritaiko apsipirkimo asistentą, kuris vartotojui padeda greičiau išsirinkti prekę ir taip sutrumpina apsipirkimo kelią.

    Neretai žmonės prekės rinkimosi ir sprendimo priėmimo procese ima dvejoti, o jeigu pasirinkimo galimybių yra labai daug - tai tik apsunkina sprendimo priėmimą. Būtent todėl dažnam vartotojui yra reikalinga pagalba iš šalies, rekomendacija.

    Chatbotas - apsipirkimo asistentas užduoda vartotojui kelis specifinius klausimus, kurių atsakymai padeda identifikuoti vartotojo poreikį ir pateikti jam personalizuotų pasiūlymų sąrašą. Iš kiekvieno Messengeryje pateikto produkto vartotojas gali nukeliauti tiesiai į produkto puslapį elektroninėje parduotuvėje.

    prekės pasirinkimo asistentas

    Jeigu vartotojas, gavęs prekės rekomendacijas vis tik neapsiperka, Messengeryje galima siųsti follow-up žinutes, galinčias padėti padidinti konversijos rodiklius.

    Apie tai, kaip pritaikydami Messenger chatbot - prekės pasirinkimo asistentą LEGO sugebėjo padidinti reklamos atsiperkamumą net 3.4 karto, paskaityti galite čia.

  3. Personalizuoti pasiūlymai
  4. Kaupiant Messenger prenumeratorių sąrašą, labai svarbu vartotojus tinkamai segmentuoti. Segmentavimą ManyChat platformoje galima atlikti pritaikant User Tags bei Custom Fields.

    Kuo tiksliau išsegmentuosite vartotojus - tuo tiksliau žinosite, kokią prekę galite kiekvienam iš jų pasiūlyti. Turint omenyje tai, kad Messenger žinučių atidarymo rodiklis siekia apie 90%, o tam tikrais atvejais ir daugiau, personalizuoti pasiūlymai gali būti labai efektyvūs.

    chatbotas

    Paskelbėte akciją tam tikrai prekių kategorijai? Puiku, Messengeryje galite išsiųsti reklaminę žinutę tiems, kuriuos galėtų dominti būtent šios prekės. Personalizuoti pasiūlymai ne tik padės Jums padidinti pardavimus, bet ir pagerins vartotojų patirtį.

  5. Automatizuotas klientų aptarnavimas
  6. Neretai susiduriame su tuo, jog klientai šventiniu laikotarpiu sulaukia ypatingai daug užklausų. Dažnai tos užklausos yra labai panašios, pasikartojančios. Puikus būdas sumažinti klientų aptarnavimo krūvį, o vartotojams suteikti galimybę gauti atsakymą per kelias sekundes - atsakymų automatizavimas pritaikant Messenger chatbot.

    dirbtinis intelektas

    Dirbtinio intelekto, o tiksliau - chatbots pagalba galima automatizuoti atsakymus į įvairias jūsų vartotojų užklausas Messengeryje. Atlikus kokybišką užklausų analizę pradžioje, o vėliau nuolat plečiant atsakymų į užklausas variantus, galima chatbotą ištobulinti iki smulkmenų.

  7. Konkursas
  8. Kalėdos kaikuriems žmonėms, neišvengiamai, asocijuojasi ir su dovanomis. Taigi, prieššventinis laikotarpis yra puikus metas pasinaudoti šia proga ir surengti konkursą. Tačiau pamirškite apie standartiniais tapusius like'n'share tipo konkursus. Bene daugiausia vertės konkursas Jums gali atnešti, jeigu dalyvavimą jame integruosite su Messenger chatbotu.

    Vienas iš augimo įrankių (angl. growth tools) yra automatinė žinutė vartotojams, pakomentavusiems Jūsų įrašą. Taigi, jūsų tikslas - kad vartotojas pakomentuotų, o gavęs žinutę į Messengerį būtinai į ją atsakytų. Jeigu vartotojas neatsakys į žinutę Messengeryje - jis nebus įtrauktas į prenumeratorių sąrašą. Rekomenduojame, jog žinutė skambėtų lyg dalyvavimo konkurse patvirtinimas - žinutėje nurodykite, jog norėdamas patvirtinti savo dalyvavimą, vartotojas turi atsakyti jūsų nurodyta žinute.

    messenger konkursas

    Neišvengiamai, į prenumeratorių sąrašą prisirinks ir tokių žmonių, kurie dalyvauja tik dėl prizo - o pirkti iš Jūsų niekada nė neketina. Tai nėra didelė problema, kadangi vėliau Messengeryje galėsite nesunkiai atsisegmentuoti vartotojus, o tuos, kurie nesuinteresuoti Jūsų produktais - tiesiog panaikinti iš sąrašo.

    Apie tai, koks vertingas yra prenumeratorių Messengeryje sąrašas kalbėti tikriausiai nė nereikia.

    Svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad aptartą augimo įrankį galima pritaikyti tik žmonėms, ne jaunesniems kaip 18 metų. Jeigu jūsų tikslinė auditorija yra iki 18 metų amžiaus, ši strategija Jums veikiausiai nebus tinkama.

Išvados

Tam, kad prieššventiniu metu išlaikyti šventinę nuotaiką, svarbu akcentuotis į gerą vartotojo patirtį. Jeigu pasirūpinsite, kad ji būtų būtent tokia - net neabejojame, jog tai teigiamai atsilieps ir Jūsų verslui.

left

no-repeat;center top;;

auto

no-repeat;center top;;

auto

Chatbot Checklist

Gauk patarimus efektyviam chatbot'o funkcionavimui užtikrinti

center

no-repeat;center top;;

auto

no-repeat;center top;;

auto

© 2018-2021 UAB ChatMarketing
Privatumo politika
Top chevron-right
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram