fbpx

Messenger chatbotas viešbučiui

messenger chatbotas sporto klubui
Messenger chatbotas sporto klubui
2019-06-28
Chatbotas viešbučiui
 

Messenger chatbot

Virtualus viešbučio asistentas

Messenger rinkodara ir algoritmu paremti chatbot’ai šiuo metu yra karščiausios tendencijos viešbučių rinkoje. Tokiomis automatinių susirašinėjimų sistemomis jau naudojasi gerai žinomi industrijos ženklai “London Marriott Hotel”, “Martinhal Family Hotels”, “Leksand Strand”, todėl prognozuojama, kad artimoje ateityje šia tendencija seks vis daugiau viešbučių tinklų.

Chatbot’ų sėkmę nulėmė tai, kad pranešimų sistema yra valdoma dirbtinio intelekto, todėl klientai gali nedelsiant gauti informaciją apie Jūsų teikiamas paslaugas, lokaciją, reguliariai gauti specialius pasiūlymus ar keliais mygtukų paspaudimais atlikti rezervaciją jiems patogiu metu.

 

Messenger chatbot

Virtualus viešbučio asistentas

Messenger rinkodara ir algoritmu paremti chatbot’ai šiuo metu yra karščiausios tendencijos viešbučių rinkoje. Tokiomis automatinių susirašinėjimų sistemomis jau naudojasi gerai žinomi industrijos ženklai “London Marriott Hotel”, “Martinhal Family Hotels”, “Leksand Strand”, todėl prognozuojama, kad artimoje ateityje šia tendencija seks vis daugiau viešbučių tinklų.

Chatbot’ų sėkmę nulėmė tai, kad pranešimų sistema yra valdoma dirbtinio intelekto, todėl klientai gali nedelsiant gauti informaciją apie Jūsų teikiamas paslaugas, lokaciją, reguliariai gauti specialius pasiūlymus ar keliais mygtukų paspaudimais atlikti rezervaciją jiems patogiu metu.



 

Susirašinėjimas didina pasitikėjimą

Didžioji dalis su prekių ženklais susirašinėjančių apklausos dalyvių teigia, kad turėdami galimybę parašyti verslui jie jaučiasi labiau pasitikintys jų prekėmis ar paslaugomis.
Facebook IQ



Nakvynės viešbutyje rezervacija

Registravimasis per Messenger


Visa ši informacija išsaugoma Google Sheets formatu. Klientui suteikiama galimybė atšaukti, redaguoti rezervaciją. Klientui patvirtinus rezervacijai reikalingus duomenis, viešbučio administracijai yra išsiunčiamas automatizuotas pranešimas apie naują vizitą su visa svečio pateikta informacija (vardas, pavardė, pasirinktas kambario tipas, viešnagės data, kontaktinis telefono numeris) ir belieka tik susisiekti su vartotoju, patvirtinti rezervaciją ir sulaukti apmokėjimo.




Nakvynės viešbutyje rezervacija

Registravimasis per Messenger


Visa ši informacija išsaugoma Google Sheets formatu. Klientui suteikiama galimybė atšaukti, redaguoti rezervaciją. Klientui patvirtinus rezervacijai reikalingus duomenis, viešbučio administracijai yra išsiunčiamas automatizuotas pranešimas apie naują vizitą su visa svečio pateikta informacija (vardas, pavardė, pasirinktas kambario tipas, viešnagės data, kontaktinis telefono numeris) ir belieka tik susisiekti su vartotoju, patvirtinti rezervaciją ir sulaukti apmokėjimo.



 

Su messenger

Taupykite laiką ir pinigus

Nešvaistykite laiko ir žmogiškųjų išteklių atsakinėdami į klientų elektronines užklausas. Palikite tai virtualiam viešbučio asistentui, kuris už Jus aptarnauja klientus internetinėje erdvėje, tvarko klientų užklausas bei plečia jų ratą, kad galėtumėte visą dėmesį sutelkti į bendrą viešbučio svečių patirties tobulinimą.


 

Su messenger

Taupykite laiką ir pinigus

Nešvaistykite laiko ir žmogiškųjų išteklių atsakinėdami į klientų elektronines užklausas. Palikite tai virtualiam viešbučio asistentui, kuris už Jus aptarnauja klientus internetinėje erdvėje, tvarko klientų užklausas bei plečia jų ratą, kad galėtumėte visą dėmesį sutelkti į bendrą viešbučio svečiųpatirties tobulinimą.



Messenger pritaikymas

Supažindinimui su apartamentais


Spustelėjus kortelę Apartamentai, klientui pateikiami apartamentų tipai bei jų galerija su patogumų aprašymais. Klientui suteikiama galimybė dalintis viešbučio pasiūlymais su draugais (Bendrinti) arba rezervuoti apartamentus (Rezervuoti).




Messenger pritaikymas

Supažindinimui su apartamentais


Spustelėjus kortelę Apartamentai, klientui pateikiami apartamentų tipai bei jų galerija su patogumų aprašymais. Klientui suteikiama galimybė dalintis viešbučio pasiūlymais su draugais (Bendrinti) arba rezervuoti apartamentus (Rezervuoti).





Viešbučio restoranas

Ir informacijos apie jį pateikimas per Messenger

Pasirinkus Restoranas, klientui yra atveriamas kiekviename viešbutyje esančių restoranų sąrašas. Spustelėjus ant pasirinkto restorano, pateikiamas jo meniu su tiekiamą patiekalų nuotraukomis, kainoraščiu bei aprašymu. Vartotojas turi galimybę peržiūrėti, kas tądien yra siūloma dienos pietums. Ši informacija gali būti dinamiškai paimama iš restorano interneto svetainės ar serverio ir atvaizduojama Messenger chatbot’o skiltyje Dienos pietūs. Šis veiksmas yra automatizuotas, todėl informacijos rankiniu būdu atnaujinti nereiks.




Chatbot pritaikymas

Kontaktų, darbo valandų, lokacijos, specialių pasiūlymų atvaizdavimui


  1. Kontaktai. Čia pateikiami pasirinktame mieste esantys viešbučiai, jų lokacijos bei mygtukas Skambinti, tiesiogiai nukreipiantis į viešbučio registratūrą.

  2. Automobilių stovėjimas. Čia nurodomos automobilių stovėjimo aikštelės taisyklės, kaina ir kita informacija.

  3. Specialūs pasiūlymai. Čia pateikiamas pasiūlymas užsiprenumeruoti viešbučio specialius pasiūlymus ir gauti reguliarius pranešimus apie akcijas, nuolaidas.



 

Virtualaus viešbučio asistento

Privalumai

Greitas ir bet kokiu paros metu gaunamas atsakas į klientų užklausas didina vartotojų įsitraukimą, lojalumą bei sukuria artimesnį ryšį su auditorija. Be to, virtualus viešbučio asistentas su klientais gali bendrauti įvairiomis kalbomis, todėl svečiai iš užsienio Jūsų viešbutyje jausis patogiai.



Messenger

Pakartotinė komunikacija ir ryšio palaikymas

  1. Vartotojai itraukiami per skaitmeninio srauto kanalus.

  2. Automatizuotai pateikiamas interaktyvus edukacinis arba pramoginis turinys.

  3. Susidomėjęs pristatytais produktais, vartotojas atlieka konversiją.

  4. Pagal vartotojų pasirinkimus ir aktyvumą, vyksta segmentavimas.

  5. Pakartotinės rinkodaros principu, vartotojai gauna personalizuotą turinį.





Messenger

Pakartotinė komunikacija ir ryšio palaikymas

  1. Vartotojai itraukiami per skaitmeninio srauto kanalus.

  2. Automatizuotai pateikiamas interaktyvus edukacinis arba pramoginis turinys.

  3. Susidomėjęs pristatytais produktais, vartotojas atlieka konversiją.

  4. Pagal vartotojų pasirinkimus ir aktyvumą, vyksta segmentavimas.

  5. Pakartotinės rinkodaros principu, vartotojai gauna personalizuotą turinį.



Sudomino?

Nieko nelaukite - pritaikykite chatbotą savo verslui!

Užpildykite formą ir gaukite nemokamą konsultaciją.


Nemokama konsultacija

Vos per 15 minučių mes:

Dirbame tik su tais klientais, kuriems mūsų paslaugos
padėtų spręsti problemas ir augti!


nemokama konsultacija messengeryje

Nemokama Konsultacija

Sutinku, kad mano duomenys būtų naudojami kontaktavimo tikslais.

Top