fbpx

AR MAN REIKALINGAS MESSENGER CHATBOTAS?

Nuo 2020 m. Gruodžio 16 d. įsigalioja Messenger API* naudojimo apribojimai dėl sugriežtintų Europos Sąjungos duomenų privatumo taisyklių. Dėl šių Messenger API pakeitimų dalis Messenger marketingo funkcijų bus apribotos bei sustabdytos.

*Aplikacijų programavimo sąsaja (angl. application programming interface)

Įsigaliojančius pakeitimus suskirstėme į 3 kategorijas:
  1. Sustabdytos funkcijos
  2. Apribotos funkcijos
  3. Funkcijos, kurios ir toliau veiks
Vis dėlto, Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas ir kiti apribojimai keičiasi ir yra kasdien papildomi, todėl apie naujausius pasikeitimus informuosime kituose pranešimuose.

Messenger funkcijų apribojimai įvedami remiantis naujausiomis Europos Sąjungos nurodytomis privatumo politikos gairėmis. Vadovaujantis šiomis privatumo politikos taisyklėmis Facebook privalės keisti Messenger API, kuri yra naudojama siunčiant ir priimant pranešimus tarp Facebook paskyrų ir vartotojų.

Facebook pranešė, jog šių apribojimų panaikinimo planas bus svarstomas ne anksčiau kaip 2021 metų Sausį.

Nuo Gruodžio 16-osios ribojimai įsigalios visose 27 Europos Sąjungos šalyse, Norvegijoje, Islandijoje, Lichtenšteine bei Jungtinėje Karalystėje. Tai reiškia, kad jei Jūsų Facebook verslo paskyra veikia ES ar kitose įvardintose šalyse, pakeitimai gali paveikti Jūsų vykdomą Messenger rinkodarą.

Sustabdytos funkcijos

  • Vienkartinių pranešimų (One-time notifications - OTN) funkcija sustabdoma.
  • Automatizuotų žinučių broadcast (transliavimo) funkcija sustabdoma.
  • Mokamų žinučių (Paid Messages) funkcija sustabdoma.
  • Nebegalėsite kurti Messenger prenumeratorių auditorijų Facebook Ads Manager tvarkyklėje.
  • Negalėsite matyti ar peržiūrėti informacijos apie paveiktų šalių vartotojus, įskaitant: vardą, pavardę, profilio nuotrauką, lokaciją, laiko zoną bei lytį.
  • Negalėsite siųsti ir gauti medijos priedų (garso, laikmenų, failų, video medžiagos). Paveikslėlių siuntimo ir gavimo funkcijos išliks.
  • Numatytojo bei dinaminio Messenger meniu funkcijos nebeveiks.
  • Vartotojai nebegalės matyti Messenger rašymo indikatoriaus (Typing…).

Apribotos funkcijos

  • Galite gauti ir siųsti pranešimus savo prenumeratoriams be jokių apribojimų bet kuriame įrenginyje, jei pranešimai yra tekstiniai arba tekstiniai su paveikslėliu, tačiau negalėsite įtraukti vaizdo įrašų, garso ar kitų failų.
  • Automatizuoti pranešimai su mygtukais veiks tik mobiliuose įrenginiuose su iOS arba Android.
  • Negalėsite vykdyti jokios augimo įrankiu (Growth Tool) pagrįstos automatizacijos, įskaitant URL, JSON ir CTM Ads, išskyrus komentarų augimo įrankį (Comments Growth Tool).

Funkcijos, kurios ir toliau veiks

  • Toliau galėsite naudoti sparčiuosius atsakymų mygtukus (Quick replies) visuose įrenginiuose.
  • Visos prenumeratorių žymos (Tags) ir toliau veiks.
  • Vis tiek galite kurti ir, svarbiausia, automatizuoti savo pasisveikinimo žinutes (Welcome Messages) bei naudoti Conversation Starters mygtukus.
  • Komentarų augimo įrankis (CGT) ir toliau leis automatizuoti tam tikrus veiksmus, atsižvelgiant į prenumeratoriaus komentarus jūsų Facebook puslapio įrašuose.
  • Ir toliau veiks raktinių žodžių automatizavimo funkcijos.
  • m.me nuorodos prenumeratorius automatiškai nukreps į pasisveikino žinutę (Welcome Message) Messenger platformoje.

Rekomendacijos

  • Apsvarstykite galimybę mygtukus pakeisti Sparčiaisiais atsakymų mygtukais. (QR)
  • Išbandykite Omnichannel chat rinkodarą: auginkite email naujienlaiškio prenumeratorių sąrašą ir SMS naujienų prenumeratorius savo verslams.
  • Maksimalizuokite savo pasisveikino žinutės (Welcome Message) funkcionalumą.
  • Sukurkite aktualius ir funkcionalius Conversation Starter’ius.
  • Apgalvokite ir sukurkite raktinių žodžių automatizavimo sistemą, kuri pakeistų galerijos tipo meniu ir palengvintų pokalbių roboto valdymą.
  • Sukurkite funkcionalų numatytąjį atsakymą (Default replay), kuris atsakys prenumeratoriui išsiuntus tai, ko raktinių žodžių sistema arba pokalbių robotas nesupranta.
  • Investuokite į klientų aptarnavimo automatizavimo funkcionalumą ir įterpkite rinkodarinius sprendimus naudodamiesi Messenger 24 valandų taisykle.
  • Toliau stiprinkite savo skaitmeninę rinkodarą Facebook ir Google reklamų pagalba.

Norite sužinoti daugiau apie Messenger chatbotus?

DOMINA PASLAUGOS VERSLUI?

Užpildykite nemokamos konsultacijos formą ir per 15min išsiaiškinsime ar galime padėti Jūsų verslui augti!

Nemokama Konsultacija

© 2018-2021 UAB ChatMarketing
Privatumo politika
Nemokama konsultacija+370 684 61657info@chatmarketing.lt
Top chevron-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram